Vaihda kaupunkia jos on Oulu käynyt liian pieneksi ja sinun naama liian tutuksi. Vaihtelu virkistää.bedlam kirjoitti:Voi vittu mikä morkkis. Kalsarikännit on selkeesti mun juttu, en enää koskaan lähde ihmisten ilmoille päissäni. Paitsi tänään ehkä pitää.
Lauantai on siis kylpypäivä.
Röyh täältäkin! Muutaman kilometrin kävelylenkki suoritettu tihkusateessa, oli pakko päästä ulos
Kaupan kautta kotio, ja palkinnoksi kävin hakemassa tyttöjen iltaan (eli minä, minä ja minä) kanaa ja parsakaalia riisin kera + kinkin chilikastiketta
Nyt on niin pallo olo ettei mitään rajaa!
Mitäköhän sitä tänään keksisi?

Mitäköhän sitä tänään keksisi?
The great club outshines the individual, always and forever.
Tosielämän testejä tikapuuteoriasta?swirl kirjoitti:Kissa ei ole puussa, vaan tikkaita tarvitaan johonkin ihan muuhun
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Eiköhän se ole helpompi jättää baarittelut väliin kuin vaihtaa asuntoa, pitäjää ja työpaikkaa.Mulli75 kirjoitti:Vaihda kaupunkia jos on Oulu käynyt liian pieneksi ja sinun naama liian tutuksi. Vaihtelu virkistää.bedlam kirjoitti:Voi vittu mikä morkkis. Kalsarikännit on selkeesti mun juttu, en enää koskaan lähde ihmisten ilmoille päissäni. Paitsi tänään ehkä pitää.
Baareilusta ei tinkitä.bedlam kirjoitti: Eiköhän se ole helpompi jättää baarittelut väliin kuin vaihtaa asuntoa, pitäjää ja työpaikkaa.

On muuten tylsin lauantai miesmuistiin. Millainen paikka mahtaa olla Kultakaivos? Siellä olis tänään Scandinavian Music Group keikalla. Jotain pitäis tehdä, fiilis on sellainen.
Muija järjesti meille tänään hemmottelupäivän. Oltiin kylpylässä aluksi oikeassa hieronnassa, siitä henkilökunta tunki bissen kouraan ja tuoksuveteen hierovaan poreammeeseen. Tästä sitten allaosastolle. Varoitus, K-30-osastoa! Oli aika "poreilevaa" ottaa eka "erä" poreammeessaa ja jälkimmäinen vaatteittenvaihtokopissa. Vähän leveliä siis, mutta ei tultu häirityiksi
Kohta ytimeen syömään kalliisti

- irmelianneli
- Kitisijä
Mä tein tänään just ton! Ei se niin vaikeeta oobedlam kirjoitti:Eiköhän se ole helpompi jättää baarittelut väliin kuin vaihtaa asuntoa, pitäjää ja työpaikkaa.Mulli75 kirjoitti:Vaihda kaupunkia jos on Oulu käynyt liian pieneksi ja sinun naama liian tutuksi. Vaihtelu virkistää.bedlam kirjoitti:Voi vittu mikä morkkis. Kalsarikännit on selkeesti mun juttu, en enää koskaan lähde ihmisten ilmoille päissäni. Paitsi tänään ehkä pitää.

Hieman oli jstn syystä tippaa linssissä taksissa ku lähdin Oulusta, ja toinen tippa kun saavuin tänne.. Kämppä kiiltää, mulle tyhjennetty hyllyjä, ruoka odotti hellalla, pöydällä punainen, pitkä ruusu.. nyyh. Äijä ite lähti kyllä bileisiin

Voi ttu mä oon kateellinenPyry-Matias kirjoitti:Muija järjesti meille tänään hemmottelupäivän. Oltiin kylpylässä aluksi oikeassa hieronnassa, siitä henkilökunta tunki bissen kouraan ja tuoksuveteen hierovaan poreammeeseen. Tästä sitten allaosastolle. Varoitus, K-30-osastoa! Oli aika "poreilevaa" ottaa eka "erä" poreammeessaa ja jälkimmäinen vaatteittenvaihtokopissa. Vähän leveliä siis, mutta ei tultu häirityiksi![]()

Ai niin, sääkö nyt olet vaihtanu pitäjää kokonaan? Onneapa uuteen elämään hämpesteriin. Itte en kyllä täältä muuta varmaan koskaan. Kopkop*irmelianneli kirjoitti:Mä tein tänään just ton! Ei se niin vaikeeta oobedlam kirjoitti:Eiköhän se ole helpompi jättää baarittelut väliin kuin vaihtaa asuntoa, pitäjää ja työpaikkaa.Mulli75 kirjoitti: Vaihda kaupunkia jos on Oulu käynyt liian pieneksi ja sinun naama liian tutuksi. Vaihtelu virkistää.Paitsi ett mun naama kyl tunnetaan täälläki.. Sitäpaitsi nyt ku on toi uus duuni, ni en kyllä uskalla ryypätä viiteen vuoteen. Tietäen mun kaksviikkoset krapulat ja psykoosit niin tuota..
uus työ/skarppaus + alkoholi = EI HYVÄ prkl!!
Hieman oli jstn syystä tippaa linssissä taksissa ku lähdin Oulusta, ja toinen tippa kun saavuin tänne.. Kämppä kiiltää, mulle tyhjennetty hyllyjä, ruoka odotti hellalla, pöydällä punainen, pitkä ruusu.. nyyh. Äijä ite lähti kyllä bileisiinmut ei haittaa. Ihan hyväkin, saa tässä purkaa rauhassa ja totuttautua itekseen vähä uuteen tilanteeseen.
Perskutarallaa, pitää kai tästä lähtä johonkin suuntaan. Ois voinu melkein jo käydä uudestaan yöunille, mutta eihän se nyt passaa.
Oh come on, käytä mielikuvitustaninnithequeen kirjoitti:
Niin no kotioloissa. Onhan tossa sauna. Sitten ihana aromaattinen jalkakylpy jonka jälkeen ukko muksun vanhaan paljuun istumaan ja piereskelemään.

Pullo kuoharia 10€, mansikoita suklaakuorrutuksella pari euroa, saunaan muutama kynttilä ja lämpötila just tarpeeks lämmin, lauteille nätti liina ja löylyveteen vähän jotain uutta aromaa, esim. vanilja. Nuuuuh! Nii, ja sit sun pitää laittaa taustalle vaikka jotain musiikkia ja muksu hoitoon / nukkumaan.
Mä voisin tullaBliss kirjoitti:Ou. Mulle kelpais tämmönen. Anyone??Elppis kirjoitti: Pullo kuoharia, mansikoita suklaakuorrutuksella, saunaan muutama kynttilä ja lämpötila just tarpeeks lämmin, lauteille nätti liina ja löylyveteen vähän jotain uutta aromaa, esim. vanilja. Nuuuuh!

Anteeksi vaan, mutta jos sä vedät ne mansikat, suklaat ja kuoharit jo kehiin, niin totta vitussa sitten pitää olla alasti, jos vaan bissen tuo!!!Elppis kirjoitti:Tai vaan tuo sen bissen... siinä tarvii mitään alasti olla.

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Niin, riippuu tietysti siitä miltä näyttää alasti. Kato se oli mun pointti.Vaola kirjoitti:Anteeksi vaan, mutta jos sä vedät ne mansikat, suklaat ja kuoharit jo kehiin, niin totta vitussa sitten pitää olla alasti, jos vaan bissen tuo!!!Elppis kirjoitti:Tai vaan tuo sen bissen... siinä tarvii mitään alasti olla.