Tavarat pakattuna suurin piirtein. Pakko mennä taksilla assalle, en mä jaksa millään raahata noita laukkuja. Silti tuntuu että ei mulla oo mitään vaatteita mukana, tarpeeks ainakaan! No voinhan mä ostaa sieltä sit kyllä. Ja kaiken muunkin mitä puuttuu. Ja onneks mutsillakin on kaikkee.
Kyllähän tää vähän oudolta tuntuu.. noi rojut mitä mä nyt raahaan pois, ei ikinä enää tuu tänne takasin. Tai näin ois ainakin tarkoitus Eihän sitä tiijä vaikka ne ei haluaiskaan mua 4kk päästä enää. Eilinen kiropraktikko teki hyvää vammaselle niskalleni, pitkästä aikaa. Prkl, just ku mä viimeinkin olin löytänyt hyvän ni nyt on sitten uuden etsiminen edessä!
Puuh. Kämppä imuroitu, lattiat pesty, pölyt pyyhitty, vessa jynssätty, astiat pesty, lakanat vaihdettu ja toinen koneellinen pykkiä menossa.
Jos sitten seuraavaksi kauppaan hakemaan italialaisten lihapullien aineksia. Pari punkkupulloa saattaapi myös eksyä matkaan..
masa kirjoitti:Puuh. Kämppä imuroitu, lattiat pesty, pölyt pyyhitty, vessa jynssätty, astiat pesty, lakanat vaihdettu ja toinen koneellinen pykkiä menossa.
Jos sitten seuraavaksi kauppaan hakemaan italialaisten lihapullien aineksia. Pari punkkupulloa saattaapi myös eksyä matkaan..
Tuli sit valvottua puoleen seitsemään aamulla. Oksutauti iski pikkuiselle. No, nyt on sit vaihdettu petivaatteet muksulle ja meille, kaikki mukulan yöpuvut on pesussa ja osa lattioista pesty. Tehkää lapsia!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Nyt eräs Rouva Numba kiusaa mäkkisapuskamahdollisuudellaan.. Voi kun olis auto niin hakisin jotain hyvää mässyä matsin ajaksi. Tyydyn siis omaan (loistavaan) seuraani ja kuuteen tyynyyn sohvalla.
The great club outshines the individual, always and forever.