Sama ongelma oli meillä. Koiran ei tarvinnut kuin nähdä tai kuulla että siivouskaapin ovi aukeaa niin sutilähdöt otti ulos jos pääsi. Imurin säilytyspaikan vaihtaminenkaan ei auttanut vaan kaapin ovi kun kävi niin pelkotila oli päällä. Yhdellä tutulla koira pelkäsi pelkkää letkua ei imuria.masa kirjoitti:Millä saa koiran tottumaan imuriin? Tuonne se taas painu yläkertaan pakoon kauhuissaan ja jätti safkaamisenkin kesken..
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
No joo. enpä tullut tuota ajatelleeksi, että safkaamisen aikana imurikomeron ovea ei saisi avata. En sentään alkanut imuroimaan vaan jätin imurin keskelle lattiaa. Siinä se nyt on, ympäröitynä ja vuorattuna kinkun siivuilla. Kai se kultaisen ikuinen ahneus pian koiran ajaa alakertaan..McJanne kirjoitti: Esimerkiksi aloittamalla siitä ettei idioottimaisesti aloita pelottavalla asialla kesken puolustusreaktioita muutenkin aiheuttavan touhun.
Herkut+siedätyshoito, mutta tie on pitkä ja kivinen jos pelkotila on jo paniikkia aiheuttava :C
En kyllä ikinä nähnyt noin nöyrää ja arkaa koiraa. Se on niin arka, että pelästyy omaa pieruaankin, ja toisaalta niin nöyrä, että se oppis varmaan hakemaan pitkäripaisesta kossupullonkin.
No, katsotaan. Imuri saa olla tuossa lattialla nyt pari päivää. Katsotaan mitä tapahtuu.
Hae virosta viisi kiloa piriä, kaiva maahan muutamaksi vuodeksi ja kauppaa vähittäin pois. Varmasti parempi tuotto per sijoitettu euro, kuin noilla rahastoilla. Huumekauppa kannattaa aina, kysy vaikka KaralahdeltaSuvinen kirjoitti:Tämä nyt ei ole asia jota ensimmäisenä kannattaa kysyä keskustelupalstalta, mutta mihin kannattaisi sijoittaa jokunen tonni löysää rahaa?

killkill kirjoitti:Hae virosta viisi kiloa piriä, kaiva maahan muutamaksi vuodeksi ja kauppaa vähittäin pois.Suvinen kirjoitti:Tämä nyt ei ole asia jota ensimmäisenä kannattaa kysyä keskustelupalstalta, mutta mihin kannattaisi sijoittaa jokunen tonni löysää rahaa?
Kaiva mielummin ne rahat metsään ja kerro paikka minulle. Lupaan olla kertomatta kelleen.
Taitaa ahvenalla olla vankkaa omakohtaista kokemusta imuriseksistä. Ei tuollainen skenaario muuten voi tulla millään mieleen. Kerrohan, miltä se tuntui ja käytitkö pelkkää letkun suuta, lattiasuulaketta, vai verhoilusuulaketta? Ja ennen kaikkea, miten sait nakkisi mahtumaan noin pieniin vaihtoehtoihin?Bhven kirjoitti: No jos rakastelisit sen imurin kanssa lihapiirakka takataskussa koira voisi tulla näykkimään sitä lihapiirakkaa.
Kukas palstan insinörteistä olikaan esikuva?Aito_Johanna kirjoitti:Huhtikuussa ilmestyvässä Mystiikka-pokkarissa on insinööri. --- SPOILERIVAROITUS --- (Se ei tosin ole tarinan sankari, vaan herra Väärä, joka ei ymmärrä naista ja joka sit vaihdetaan Oikeaan.) --- SPOILERI PÄÄTTYY ---
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Jess, maailmassa on jotain oikeudenmukaisuutta kaikkien niitten poliisi-, lakimies-, lääkäri- jne. sarjojen jälkeen.Aito_Johanna kirjoitti:Huhtikuussa ilmestyvässä Mystiikka-pokkarissa on insinööri.
Mitä vanhat silmäni kuulevatkaan?!!+?!1 Etkö pyrikään realistiseen tosielämän kuvaukseen? Tuohan on mitä hirveintä soopaa, jota ei oikeasti tapahdu!Aito_Johanna kirjoitti: --- SPOILERIVAROITUS --- (Se ei tosin ole tarinan sankari, vaan herra Väärä, joka ei ymmärrä naista ja joka sit vaihdetaan Oikeaan.) --- SPOILERI PÄÄTTYY ---
Mun serkku vaimoineen kävi ennekuin menivät naimisiin. Taisi olla positiivinen kokemus kun ovat edelleen yhdessä...Suvinen kirjoitti:Onko kukaan täältä ollut tai tunteeko kukaan ketään joka olisi käynyt Inka Trailin?
Kehuskelu oli kovaa matkan jälkeen (olivat yhteensä 4 kk reppu selässä kiertämässä välillä Meksiko - Chile)
Kävin ainakin kolmessa eri tavaratalossa tänään etsimässä semmoisia eläinaiheisia tossuja, no kyllä te tiedätte mitä mä tarkoitan. Mistään en löytänyt aikuisten kokoja, ovat kuulemma vain jouluna myynnissä. Hitto vieköön kyllä jalkoja halutaan pitää lämpimässä ympäri vuoden. Netistäkin hain mutten löytänyt muuta kuin lapsille.
Mistä mä ne eläinhahmotossut aikuiselle voisin löytää perjantaihin mennessä, tarviiko mun odottaa jouluun saakka ?
Mistä mä ne eläinhahmotossut aikuiselle voisin löytää perjantaihin mennessä, tarviiko mun odottaa jouluun saakka ?
Ei aavistustakaan mistä sellaisia saa, mutta vastakysymys: Miksi ihmeessä haluat sellaiset? Eikö muut (lue: tavalliset) kelpaa? Jos olet ostamassa lahjaksi, oletko ihan varma, että lahjan saaja haluaa semmoset? (ne on kamalia, yäh)Mulli75 kirjoitti: Mistä mä ne eläinhahmotossut aikuiselle voisin löytää perjantaihin mennessä, tarviiko mun odottaa jouluun saakka ?
Tuli mieleen kun toisella on jaloissa useimmin jotkut villasukat ja lahjaksi minä niitä tossuja ajattelin. Tuskin tulee täystyrmäys jos semmoiset ostan. On niitä lahjaideoita muitakin. Pentikin liikkeestä tarttui jo mukaan jotain.Bliss kirjoitti:Ei aavistustakaan mistä sellaisia saa, mutta vastakysymys: Miksi ihmeessä haluat sellaiset? Eikö muut (lue: tavalliset) kelpaa? Jos olet ostamassa lahjaksi, oletko ihan varma, että lahjan saaja haluaa semmoset? (ne on kamalia, yäh)Mulli75 kirjoitti: Mistä mä ne eläinhahmotossut aikuiselle voisin löytää perjantaihin mennessä, tarviiko mun odottaa jouluun saakka ?
No ei nuorelle naiselle mitään Reinoja tai Ainoja tule ostettua. Mummo/pappa fiilishän niistä tulee.1108 kirjoitti:Eiks Reinot olekaan enään pop? Damn, olenko nyt tyylitajuton?