Cristal Snow on noussut viimeisen puolen vuoden aikana musiikkipiirien kuumaksi puheenaiheeksi Suomessa.
Keväällä julkaistu Cristalin ensimmäinen single Pump It Up antoi lupauksen tulevasta. Video meni suoraan musiikkikanava MTV:n Fresh rotaatioon, single soi radiokanavilla ja mielenkiinto uutta tulokasta kohtaan alkoi kasvaa. Toinen single Cristal Clear pisti vielä paremmaksi, kappaleen video on pyörinyt musiikkikanavilla tiuhaan ja sitä on käyty katsomassa Youtube –sivustolla yli 40 000 kertaa.
Kyllä mä povaan tälle jonkinasteista maailmanmenestystä. Teuvolle en. Paitsi korkeintaan Elton Johnin salarakkaana.
Niin ja korostettakoon että tuskin ilmaantuu mun levyhyllyyn kuitenkaan.
Bluntly kirjoitti:Ja miksi hemmetissä kukkahattutätien piti poistattaa ne antibakteeripesuaineet kaupanhyllyiltä?
Siks, koska ne tappaa hyvälaatuisetkin mikrobit, ja jättää pahoille tilaa rellestää. Usko pois, antibakteeriset jutut on berberistä. Väitän, että aika moni lasten allergia olis jäänyt puhkeamatta ilman näitä hysteerisiä mikrobintappohaluja.
BettyB. kirjoitti:Siks, koska ne tappaa hyvälaatuisetkin mikrobit, ja jättää pahoille tilaa rellestää. Usko pois, antibakteeriset jutut on berberistä.
Yst. terv. Kukkahattutäti
Tuo on joku käpitäälistien salajuoni, jolla pakotetaan ostamaan astianpesukone. Tehdään niin huonoja litkuja, ettei niillä saa pestya ja poistetaan poikamiehen kämppien lemunpoistaja numero yksi markkinoilta.
Pakko kai se on luovuttaa ja ostaa astianpesukone kun ei tiskikonettakaan ole.
^Meillä on monta, jos niitä ei oo heitetty pois. Saat ne, jos vaan löydön jostain. Me ollaan siirrytty purkkiruuasta niihin pieniin pussukoihin, kun joka purkista suunnilleen puolet pilaantui. Nirso Mr. Cat syö enää vaan Latzin Roastedia
^ Oih, kiitos! Toivottavasti ette oo heittänyt roskiin. Meilläkun on noi kaks karvapalleroa niin tulee edullisemmaks ostaa purkkeja. Vaikka ne pussit on kyllä saamarin helppoja tohon purkkiin verrattuna.
Lueskelin txt teeveetä ja siellä oli uutinen Alienssin rankkaamisesta pelottavammaksi leffaksi. Ei se mun mielestä ole pelottava. Loistava elokuva, mutta että pelottava. Siitä heräsikin kysymys, jotta millainen on pelottava leffa? Muutamat säpsähdykset ei vielä riitä, ei se ole pelkoa.
Rouva Pupu kirjoitti:^Pitäis nähdä keittiö et ossois sannoo.
Äh, olispa tähän käyttikseen sopiva ohjelma että saisin kuvat koneelle..
Rouva Pupu kirjoitti:Lueskelin txt teeveetä ja siellä oli uutinen Alienssin rankkaamisesta pelottavammaksi leffaksi. Ei se mun mielestä ole pelottava. Loistava elokuva, mutta että pelottava. Siitä heräsikin kysymys, jotta millainen on pelottava leffa? Muutamat säpsähdykset ei vielä riitä, ei se ole pelkoa.
Mun mielestä pelottava elokuva on sellainen joka vittuilee mun päällä ja pitää mut otteessaan vielä päiviä elokuvan katsomisen jälkeen. Kiljuminen, veri ja takaa-ajot ei ole pelottavia. Esim. Masters of Horror- sarja nelosella on karseaa farssi kauhusta, vaikkakin ns. genren ammatilaisten käsityötä.
Zombiet, hellraiserit, japanilaiset kauhut ja naamioidut/rumat tappajat on mun mielestä kauhua.
The great club outshines the individual, always and forever.
Katselin vain tukevia pöytiä Askosta, Iskusta, Maskusta, Jysk:stä ym. ja kaikki sopivat näyttivän olevan vain tammi- tai kirsikkävärein (liian tummat). Toi pöytä olis ainakin tukeva Tosin ehkä vasta sitten kun on se omakotitalo, kerrostaloasunnossa taitaa näyttää liian "raskaalta", ja edellyttäis mun pukeutumista röyhelömekkoon ja essuun joka päivä
The great club outshines the individual, always and forever.