Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..
Uh, olen kuunnellut koko aamun Kiuasta ja olo on samoin tyydyttynyt ja raukea kuin seksin jälkeen. Tätä on saatava lisää! Onneksi bändi jumalaisine solisteineen saapuu FME:hen ja helpottaa pahimpia oireita siis jo puolentoista viikon päästä. Ja uusi levykin ilmestyy 5.3, täytyy pyytää päivämäärälle vapaata jotta voi rauhassa piehtaroida muinaisjumalten bakkanaaleissa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Tuo työturvallisuushan sen käsistä on. Pekkaniskan on kirjottanu joku insinööri. Ja insinöörit nyt ei tajuu ees, että termospullon vois sulkea sen jälkeen, kun on ittelleen teevettä kaatanu, että muutkin vielä lämmintä sais.McJanne kirjoitti: Kumpi se sapettaa, Pekkaniska vai työturvallisuus? Ainakin totaalisen avutonta kielioppia tuolla, mutta eihän mopollakaan mahottomia?
Tää neljän seinän sisällä tylsistyminen ja paskat fiilikset tulevat näköjään kalliiksi... eilen tilasin lentoliput ja tein hotellivarauksen Riikaan ens kuulle ja tilasin Age of Mythology -pelin (kiitos googlebot innoituksesta). Pari päivää sitten tilasin kasan vaatteita. Multa pitäisi estää pääsy nettikauppoihin.
Mä luulen että mulla tulee olemaan hyvä keskustelu, mulla on ehkä ekaa kertaa oikeesti hyvä pomo. Sellanen tiukka mutta reilu, oikeudenmukanen niinku! Mut aioin kyllä sanoa sille etten siedä ikä- tai sukupuolirasismia, mua ei tartte käsitellä silkkihansikkain. Ja koska mun kolleegalla on pari aikasemmissa pesteissä hankittua etuisuutta muhun nähden, yritän vongata ne itsellenikin. Tehdään hei prikulleen samaa duunia, ja mä vielä vähän paremmin ku toi!Tix kirjoitti:Musta on välil ihan kivakin pohtia että mitä mä oikein teen ja mitä haluaisin tehdä. Siinä saattaa vaikka keksiä, että haluankin vaihtaa duunia
You go girl. Liian monet naiset ei osaa vaatia. Samaa työtä tekevillä pitää olla samat edut, paitsi paremmin tekevällä parempi palkka. Puhu kuitenkin syrjinnästä rasismin sijastaBettyB. kirjoitti:Mä luulen että mulla tulee olemaan hyvä keskustelu, mulla on ehkä ekaa kertaa oikeesti hyvä pomo. Sellanen tiukka mutta reilu, oikeudenmukanen niinku! Mut aioin kyllä sanoa sille etten siedä ikä- tai sukupuolirasismia, mua ei tartte käsitellä silkkihansikkain. Ja koska mun kolleegalla on pari aikasemmissa pesteissä hankittua etuisuutta muhun nähden, yritän vongata ne itsellenikin. Tehdään hei prikulleen samaa duunia, ja mä vielä vähän paremmin ku toi!Tix kirjoitti:Musta on välil ihan kivakin pohtia että mitä mä oikein teen ja mitä haluaisin tehdä. Siinä saattaa vaikka keksiä, että haluankin vaihtaa duunia

Saako humanistista paremman tuoton sijoitetulle pääomalle kuin puistonpenkistä?Edith kirjoitti:Semmosta oon tässä kanssa miettinyt, että kun noita on kaikenlaisia, että yritykset voi kehittyneessä nykymaailmassa ns. adoptoida eli sponssata vaikka puistonpenkkiä tai jotain söpistä eläintä, niin miten miten ois uusi hanke, jossa firmat vois sponssata omaa nimikkohumanistia ja kantaa tällä tavoin kortensa kekoon paremman maailman puolesta?
Puistonpenkit on aika vanhanaikasia eikä anna yrityksestä ollenkaan dynaamista, eteenpäinpyrkivää tai tuloshakuista kuvaa. Tässä olis nyt jollekulle päättävässä asemassa olevalle kitinäläiselle lyömätön tilaisuus!Chap kirjoitti: Saako humanistista paremman tuoton sijoitetulle pääomalle kuin puistonpenkistä?
Mutta toisaalta puistonpenkillä on asiakasrajapinta hyvin fokuksessa. Että mites sitä nyt valitsis.Edith kirjoitti:Puistonpenkit on aika vanhanaikasia eikä anna yrityksestä ollenkaan dynaamista, eteenpäinpyrkivää tai tuloshakuista kuvaa. Tässä olis nyt jollekulle päättävässä asemassa olevalle kitinäläiselle lyömätön tilaisuus!Chap kirjoitti: Saako humanistista paremman tuoton sijoitetulle pääomalle kuin puistonpenkistä?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
- McJanne
- Kitisijä
Tiemmä nastoja kiinteästi penkkiin asentamalla saisi aika räväkän, tosin suunnaltaan epämääräisen suunnan aikaiseksi liiketoiminnalle.Edith kirjoitti:Puistonpenkit on aika vanhanaikasia eikä anna yrityksestä ollenkaan dynaamista, eteenpäinpyrkivää tai tuloshakuista kuvaa. Tässä olis nyt jollekulle päättävässä asemassa olevalle kitinäläiselle lyömätön tilaisuus!Chap kirjoitti: Saako humanistista paremman tuoton sijoitetulle pääomalle kuin puistonpenkistä?
Kirjoitan tätä alasti
Pärsys piti nostaa penkiltä! Yks hölmöläinen on hypistellyt verokorttiaan jo kolme viikkoa, nyt soitti että "tuo se äkkiä tänne että mä saan faksattua sen, muuten menee 60%". Kiltti vaimo, mä lähdin.
Nyt on sitten maidot ostettu kaupasta ja pari kotimaista vanhaa leffaa vuokrattu. Taidan viettää muutaman hetken niiden parissa. Kirjolohipulliakin ostin, pitää nekin testata.
Kuumetta 38
Muita oireita ei oikein ole..
Nyt on sitten maidot ostettu kaupasta ja pari kotimaista vanhaa leffaa vuokrattu. Taidan viettää muutaman hetken niiden parissa. Kirjolohipulliakin ostin, pitää nekin testata.
Kuumetta 38

The great club outshines the individual, always and forever.
Kirjolohi ei vaan ole oikea kala niinkun hauki vaan kalamureketta jo valmiiksi suomuissa.Elppis kirjoitti:Pärsys piti nostaa penkiltä! Yks hölmöläinen on hypistellyt verokorttiaan jo kolme viikkoa, nyt soitti että "tuo se äkkiä tänne että mä saan faksattua sen, muuten menee 60%". Kiltti vaimo, mä lähdin.
Kuumetta 38Muita oireita ei oikein ole..
Pyyhin Netikettiin..
Onneksi olkoon!BettyB. kirjoitti:Jaaahas! Homma selvää pässinlihaa. Liksa nousi viidellä huntilla ja bonukset pamahtaa maksuun maaliskuussa. Ja tulipa sieltä pieni vinkki mahdollisesta tulevasta ylennyksestäkin... On taas vaihteeks ihan kivaa olla minä

The great club outshines the individual, always and forever.