Kröh.. DORKA!... kröhöm..!!1108 kirjoitti:TEKUN hallituksen puheejohtaja oli nimeltään: Piisami Paappanen. Ja tämä urpo oli vaihtanut etunimensä Piisamiksi, kyllä, kirjoitti nimensä Piin merkillä.
La-La-Lauantai!
Mä niinku hukun tänne tavaramäärän alle. Sain vihdoinkin aikaiseksi laittaa huutonettiin myyntiin lapsilta pieniksi jäänyttä kamaa. Oon pessyt, silittänyt ja kuvannut reippaasti yli sata pientä vaatekappaletta, laatinut ilmoitustekstejä, päivittänyt... vastaillut mahdollisten ostajien kysymyksiin yms... Huhhuh. Ja omiakin vaatteita pitäisi vielä jaksaa laittaa, muusta roinasta nyt puhumattakaan...
Mutta on sieltä sitten rahaakin tulossa, ekat meni jo kaupaksi, ja muutenkin näyttäisi siltä että huutajia riittää.
Kai sitä kuitenkin pitäisi eilisen vetelehtimisen vuoksi ottaa paussi tähän kamojen setvimiseen ja painella salille välillä. Siinä on vaan sitten se riski, että onkin toimintakyvytön sen jälkeen.

Mutta on sieltä sitten rahaakin tulossa, ekat meni jo kaupaksi, ja muutenkin näyttäisi siltä että huutajia riittää.

Kai sitä kuitenkin pitäisi eilisen vetelehtimisen vuoksi ottaa paussi tähän kamojen setvimiseen ja painella salille välillä. Siinä on vaan sitten se riski, että onkin toimintakyvytön sen jälkeen.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Miehen kaveri soitti äsken, ilmoitti ujosti että "Aki sanoi että olet kuulemma helppo nainen ja tajuat tän kerralla.. pistätkö teidän kamat kasaan ja mä piippaan kun oon siinä ulkona?". "OK!". Mitä vaikeeta tossa nyt oli? Jos ollaan menossa saunomaan, mies haetaan ensin töistä ja sit mut, niin mähän pistän saunakamat valmiiksi ja odotan piippiä. Duh..
Päikkärit oli oudot, 1 tunti meni sekunnissa!
Ihquu, Pink Floydia lauantaina ja lihapiirakka.
Päikkärit oli oudot, 1 tunti meni sekunnissa!
Ihquu, Pink Floydia lauantaina ja lihapiirakka.
The great club outshines the individual, always and forever.
Nyt tuli musaa kuunnellessa semmoinen fiilis, että pois tekisi mieli. Tekisi niiin mieli laittaa itsensä oikein tosissaan bile-ilmeeseen, ja mennä sitten tanssimaan koko yöksi.
Mutta tänään ei ole se ilta. Ei ensinnäkään ole suraa (no okei, sitä on kyllä aina löytynyt...), mutta ei myöskään lastenhoitoa, eikä täältä nyt oikein ole viisasta poistua kun tekemistä riittää (vaikkakin pakollista ja tylsää). Sitäpaitsi just viikko sitten olin ulkona, tosin se nyt jäi aika heikoksi yritelmäksi hauskasta illasta, eli varmaan siksi heti viikon päästä menojalka vipattaisi.
Mutta tänään ei ole se ilta. Ei ensinnäkään ole suraa (no okei, sitä on kyllä aina löytynyt...), mutta ei myöskään lastenhoitoa, eikä täältä nyt oikein ole viisasta poistua kun tekemistä riittää (vaikkakin pakollista ja tylsää). Sitäpaitsi just viikko sitten olin ulkona, tosin se nyt jäi aika heikoksi yritelmäksi hauskasta illasta, eli varmaan siksi heti viikon päästä menojalka vipattaisi.

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Olin matkamessuilla lauantaina ja väenpaljouden vuoksi siirryimme seuralaiseni kanssa kuohuviinibaariin, josta Matka jatkui Lostariin. Meni sitten vallan kotimaan matkailuksi.Bliss kirjoitti:Note: Älä enää IKINÄ mene lauantai-iltapäivänä millekään messuille. Vitutusmittari on aika tapissa, vaikka olinkin hyvässä seurassa

Those were the days my friend..... *hoih* (nyt teille tekopyhille puhuin tanssimisesta ja koko yön bilettämisestä, en perseiden vetämisestä)Vaola kirjoitti:Nyt tuli musaa kuunnellessa semmoinen fiilis, että pois tekisi mieli. Tekisi niiin mieli laittaa itsensä oikein tosissaan bile-ilmeeseen, ja mennä sitten tanssimaan koko yöksi.
Wolfestiina Stormiina on yhden puolitutun tyttären nimi.Elppis kirjoitti:Vaola kirjoitti:Uusin hassu, mihin mä oon törmännyt on Kosmo Jupiter. Mitenkä olisi?Mun mielestä ne X-men nimet oli hyviä.. Stormina! Not.. Tytön nimi on päätetty aikoja sitten, pojan nimestä ei vielä tietoa..

Reippaasti meni taas eilisilta. Pikkurillillä ei enää ole rystystä, takaraivossa iso vekki ja sängyn ympäriltä seinä täysin veressä. Tänään en taida uskaltaa lähteä mihinkään.
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=12856Vaola kirjoitti:Nyt tuli musaa kuunnellessa semmoinen fiilis, että pois tekisi mieli. Tekisi niiin mieli laittaa itsensä oikein tosissaan bile-ilmeeseen, ja mennä sitten tanssimaan koko yöksi.
Joko lensit komeasti, tai joku lennätti sua komeasti.isohaara kirjoitti:
Reippaasti meni taas eilisilta. Pikkurillillä ei enää ole rystystä, takaraivossa iso vekki ja sängyn ympäriltä seinä täysin veressä. Tänään en taida uskaltaa lähteä mihinkään.
Tuossahan olisi voinut hoitaa kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Jättää salikäynnin väliin ja mennä tuonne tamppaamaan ja aerobickaamaan...Herra Manala kirjoitti:http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=12856Vaola kirjoitti:Nyt tuli musaa kuunnellessa semmoinen fiilis, että pois tekisi mieli. Tekisi niiin mieli laittaa itsensä oikein tosissaan bile-ilmeeseen, ja mennä sitten tanssimaan koko yöksi.

Usein tarpeeksi hyvä syy lähteä on pelkästään se, että baariyön jälkeen voi hyvällä omatunnolla ostaa säkillisen roskaruokaa ja mussuttaa sitä yösydännä telkkarin ääressä.Suvinen kirjoitti:Tjaa-a. Jaksaiskohan sitä lähteä vai ei..? Väsyttäis, mutta missään ihmisten ilmoilla ei ole tullut käytyä kuin sitten viimeksi.
Niin olin minäkin lauantaina matkailumessuilla. Sovittiin daamin kanssa ennen messuille lähtöä että mennään ajoissa ettei tarvi tungoksessa ähistä. Onnistunut reissu siitä tuli.aimohaiku kirjoitti:Olin matkamessuilla lauantainaBliss kirjoitti:Note: Älä enää IKINÄ mene lauantai-iltapäivänä millekään messuille. Vitutusmittari on aika tapissa, vaikka olinkin hyvässä seurassa
Ei se jää ollut rikki vaan järvi! Järvi oli rikki koska sieltä ei tullut kalaa =)Lapitii kirjoitti:*feels his pain*Elppis kirjoitti:Voi Vihtahousu- raukkaa. Jää on rikki. Nyt sen pitää keskittyä vain juomiseen. Poloinen.
Yhden kalan sain ja siihen jäikin, kolmella kalalla herui tänä vuonna kokonaissarjan voitto. Pieneksi jäi saaliit.