Vakkarit tunkevat uniin...(taas)
Mä olin Bliss:n kanssa huuto.netissä, siis kirjaimellisesti käveltiin siellä ja katseltiin huudettavia tuotteita. Päädyin sitten huutamaan meille Bliss:n tarkastuksen ja hyväksynnän jälkeen suklaanruskea-valkoiset yhdistelmävaunut 150 egellä. Vein Bliss:n syömään, mutta meidän piti käydä McDonaldsissa kun muualle ei saanut viedä vaunuja 

The great club outshines the individual, always and forever.
No nyt oli SJP mun unessa, tosin SJP:llä oli vauva. Olin ihanalla ulkomaanmatkalla jonkun isomman porukan kanssa; kun heräsin päiväunilta, niin Sainjohnperse nukutti pientä vauvaa samaan sänkyyn mun kanssa.. molempien yläpuolella luki "tulinuppu". Njahas. Lääkitys kohdallaan.
Elppis kirjoitti:No nyt oli SJP mun unessa, tosin SJP:llä oli vauva. Olin ihanalla ulkomaanmatkalla jonkun isomman porukan kanssa; kun heräsin päiväunilta, niin Sainjohnperse nukutti pientä vauvaa samaan sänkyyn mun kanssa.. molempien yläpuolella luki "tulinuppu". Njahas. Lääkitys kohdallaan.
AAAAAARRRRRRGGGGGGHHHHHHHH!!!!!
Piti oikein tulla Kitinöimään, kun uneenkin te pahalaiset olitte tunkeneet. Tai siis EW tunki. Unessa keskustelimme pitkään kunnon keittiöpsykologisoinnin merkeissä. Kävi ilmi, että EW:llä oli ollut oikein vaikea isäsuhde. Isä oli vaatinut EW:ltä kovaa panostusta perinteiseen porvarilliseen ammattiin, mutta EW:pä oli vain halunnut parantaa maailmaa suunnittelemalla vaatteita. Kesken kiivaimman välit poikki -vaiheen isä oli sitten mennyt tekemään itsemurhan.
Tästä EW:lle oli sitten tullut kaikenkattava syyllisyydentunne ja tarve osoittaa pärjäämällä, että vaatesuunnittelullakin voi saavuttaa isävainaan ihannoimaa menestystä juuri isän hyväksymällä tavalla. Niinpä EW:stä tuli alallaan työnarkomaani, joka vain tavoitteli isän hyväksyntää menestyksen kautta. Tragediana vain oli, että kun isä kerran oli kuollut, ei isä enää hyväksyntäänsä ja anteeksiantoaan voinut antaa. Ja isän hyväksyntä oli ainoa ulkopuolinen hyväksyntä, joka EW:tä kiinnosti ja joka hänelle kelpasi. Traagista.
Näin tyydyttävä ulkopuolisen maailman hyväksyntä kävi EW:lle mahdottomaksi, ja johodonmukaisesti hän sitten kääntyikin pois maailmasta sisäänpäin. Kohti itsensätuntemisuskontoa. Ja loppu on, jos ei yleisempää, niin ainakin Kitinähistoriaa.
Tästä EW:lle oli sitten tullut kaikenkattava syyllisyydentunne ja tarve osoittaa pärjäämällä, että vaatesuunnittelullakin voi saavuttaa isävainaan ihannoimaa menestystä juuri isän hyväksymällä tavalla. Niinpä EW:stä tuli alallaan työnarkomaani, joka vain tavoitteli isän hyväksyntää menestyksen kautta. Tragediana vain oli, että kun isä kerran oli kuollut, ei isä enää hyväksyntäänsä ja anteeksiantoaan voinut antaa. Ja isän hyväksyntä oli ainoa ulkopuolinen hyväksyntä, joka EW:tä kiinnosti ja joka hänelle kelpasi. Traagista.
Näin tyydyttävä ulkopuolisen maailman hyväksyntä kävi EW:lle mahdottomaksi, ja johodonmukaisesti hän sitten kääntyikin pois maailmasta sisäänpäin. Kohti itsensätuntemisuskontoa. Ja loppu on, jos ei yleisempää, niin ainakin Kitinähistoriaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Tapasin elcon jossain Australian (?) autiomaassa. Elco oli liikkeellä moottoripyörällä ja minä jalkaisin(!). Tuon hämärän tapaamisen jälkeen erosimme ja jostain syystä elco aloitti armottoman tekstiviestiterrorin kännykkääni...

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
"Mihin laitoit veden?"Homeboy65 kirjoitti:Tapasin elcon jossain Australian (?) autiomaassa. Elco oli liikkeellä moottoripyörällä ja minä jalkaisin(!). Tuon hämärän tapaamisen jälkeen erosimme ja jostain syystä elco aloitti armottoman tekstiviestiterrorin kännykkääni...![]()
"Missä vitussa se vesi on?"
"Tuo nyt jumalauta sitä vettä.."
"Haista vittu partaurpå!"
"Vettä.. mä kuolen tänne."
"h..y..v..ä..s..t..i.."
Elppis kirjoitti:"Mihin laitoit veden?"Homeboy65 kirjoitti:Tapasin elcon jossain Australian (?) autiomaassa. Elco oli liikkeellä moottoripyörällä ja minä jalkaisin(!). Tuon hämärän tapaamisen jälkeen erosimme ja jostain syystä elco aloitti armottoman tekstiviestiterrorin kännykkääni...![]()
"Missä vitussa se vesi on?"
"Tuo nyt jumalauta sitä vettä.."
"Haista vittu partaurpå!"
"Vettä.. mä kuolen tänne."
"h..y..v..ä..s..t..i.."

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Itse tässä pikemminkin mietin, uskoisiko EW:n tositarinan olevan uneni kaltainen. Pahoin pelkään, että aika läheltä liippaa (ehkä vähemmän raflaavin juonenkääntein kuin uneni tapahtumat, jotka tosin saattavatkin selittyä juuri ennen nukahtamista katsotulla viime sunnuntain Wallanderilla). Ehkä minulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin liittyä Kitinän yllättävän vahvaan yliluonnollishörhöilijäosastoon.Zeb kirjoitti:Aika uskomaton uni! Uskoisiko?urpiainen kirjoitti:Piti oikein tulla Kitinöimään, kun uneenkin te pahalaiset olitte tunkeneet. Tai siis EW tunki.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Pelottavaa. Ensin muutos akateemikosta virkamieheksi ja sitten vielä ateistista hörhöksi. Mihin tämä maailma oikein on menossa? Kysyn vaan, häh? Eeppinen Taivaanpappa on tainnut siirtyä saippuaoopperamaisiin juonenkäänteisiin, tai sitten se on kännissä.urpiainen kirjoitti:Ehkä minulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin liittyä Kitinän yllättävän vahvaan yliluonnollishörhöilijäosastoon.
Mutta mietipä tätä: käväisin juuri kulttuuriosaston "mitä kirjoja sinulla odottaa lukemista" -ketjussa, jossa en ollut päiväkausiin vieraillut. No, kävi ilmi että EW oli siellä eilen tietämättäni horissut itsensätuntemusmaniastaan ja nimimerkistäni jotain sekavaa. Heti seuraavana yönä näen sitten unen, jossa EW selittää itsensätuntemusintonsa taustoja minulle! Tämä ei voi olla sattumaa. Evoluutio on väärässä, mystinen yhteys on ainoa mahdollinen selitys. Jumala on yhtäaikaa kirjailija, vaatesuunnittelija ja amerikkalainen elämäntapaopasrahastaja!prosessi kirjoitti:Pelottavaa.urpiainen kirjoitti:Ehkä minulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin liittyä Kitinän yllättävän vahvaan yliluonnollishörhöilijäosastoon.
Tai en vaan halunnut (not!). Enköhän mää taas jossain välissä sinne jykylään osu, voin sit taas ajaa ohitse morjestamattaSuvinen kirjoitti:Dumis ajoi linja-autoa meidän kylänraitilla viime yönä. Eikä edes morjestanut, vaikka kuinka hypin ja hihkuin ja heilutin. Sitten kävin Kitinässä haukkumassa sen, ja se nolona myönsi ettei ollut tunnistanut mua kuvien perusteella.

Suvinen kirjoitti:Kitinä- unet jatkuvat. Viime yönä näin unta, että olin rautatieaseman kahvilassa kavereiden kanssa, ja Gattis ilmestyi pöydän viereen ja tarjosi mulle oluen. Kiitin kohteliaasti ja mainitsin, etten juo olutta. Kaverit kikattivat ja Gat poistui takavasemmalle.
Kaverini olivat täysin vieraita ihmisiä, unissani seikkailee aina paljon tyyppejä joita en oikeassa elämässä tunne mutta jotka unissa ovat läheisiä. Gat näytti Jawsilta vanhoista Bond- elokuvista

Hirviömäinen Jaws-hahmo taas ilmentää alkukantaista pelkoa, johon tässä tapauksessa ehkä ei liity seksuaalista kiinnostusta.

Enhän ole läheskään niin miehekäs kuin "Jaws". Tosin minullakin on metallia hampaissa. Ja isotkin hampaani ovat. Yksi kaverini kirjoitti kerran hyvän selostuksen, miksi naiset eivät anna isohampaisille miehille. Evoluutiopsykologisesti isohampaisuus viittaa sopeutumaan pureskella huonolaatuista ruokaa sukupolvien ajan. Joten isohampainen mies ei ole perimältään hyvä hankkimaan laadukasta ruokaa pennuille. Joten vaistojen mukaan sellaiselle ei pidä Antaa.
Killkill seikkaili viimeyönä unessani. Menin katsomaan jotain kehonrakennuskisoja, joissa törmäsin killkilliin, joka kertoi polleana olevansa kisojen järjestäjä. Hän oli treenannut itsensä ihan hurjaan kuntoon tyyliin Arska nuorena eli hurjan kokoinen yläkroppa ja jalat, mutta kapea ampiaisvyötärö. Jostain syystä hänellä kuitenkin oli päässään ihan uskomattomat pullonpohjalasit ja tukkakin oli Ridge F. -tyyppinen korkea pehko.

Oletko varma, että se oli unta?swirl kirjoitti:Killkill seikkaili viimeyönä unessani. Menin katsomaan jotain kehonrakennuskisoja, joissa törmäsin killkilliin, joka kertoi polleana olevansa kisojen järjestäjä. Hän oli treenannut itsensä ihan hurjaan kuntoon tyyliin Arska nuorena eli hurjan kokoinen yläkroppa ja jalat, mutta kapea ampiaisvyötärö. Jostain syystä hänellä kuitenkin oli päässään ihan uskomattomat pullonpohjalasit ja tukkakin oli Ridge F. -tyyppinen korkea pehko.
Itsemurhan paikka! Näin unta että olin Gattacan luona kylässä TYTTÖYSTÄVÄ- mielessä. Pussattiin ja kiehnättiin. Kun mun kyyti (jostain syystä anoppi ja sen tänhetkinen miesystävä) oli lähdössä, koputin ikkunaan ja tein suullani epätoivoisen "APUA"- ilmeen. Juoksinkin autoon alusvaatteisillani, ilman kenkiä ja sanoin että kaasuttakaa vain pois.
Palasin kuitenkin Gattacan luokse, koska se oli osannut olla todella kiltisti. Kysyin että missä on suihku, mutta Gattacalla ei kuulemma ollut moista. Haistoi mun kainaloita ja sanoi että olen kyllä sellasen tarpeessa, ja vei mut uimaan.

Palasin kuitenkin Gattacan luokse, koska se oli osannut olla todella kiltisti. Kysyin että missä on suihku, mutta Gattacalla ei kuulemma ollut moista. Haistoi mun kainaloita ja sanoi että olen kyllä sellasen tarpeessa, ja vei mut uimaan.

Olet vakavasti häiriintynyt. Vetäydy oitis netinkestävään pommisuojaan, jotta edes syntymätön lapsesi selviäsi.Elppis kirjoitti:Itsemurhan paikka! Näin unta että olin Gattacan luona kylässä TYTTÖYSTÄVÄ- mielessä. Pussattiin ja kiehnättiin. Kun mun kyyti (jostain syystä anoppi ja sen tänhetkinen miesystävä) oli lähdössä, koputin ikkunaan ja tein suullani epätoivoisen "APUA"- ilmeen. Juoksinkin autoon alusvaatteisillani, ilman kenkiä ja sanoin että kaasuttakaa vain pois.
No niin.Elppis kirjoitti:Itsemurhan paikka! Näin unta että olin Gattacan luona kylässä TYTTÖYSTÄVÄ- mielessä. Pussattiin ja kiehnättiin. Kun mun kyyti (jostain syystä anoppi ja sen tänhetkinen miesystävä) oli lähdössä, koputin ikkunaan ja tein suullani epätoivoisen "APUA"- ilmeen. Juoksinkin autoon alusvaatteisillani, ilman kenkiä ja sanoin että kaasuttakaa vain pois.
Joskus unet eivät ole symbolisia, vaan suoraviivaisia toiveunia. En sulje pois enneunienkaan mahdollisuutta.
Tässä unessa toit itsellesi (ja meille kaikille nyt) julki aikaisemmin alitajuntaan kätkemäsi halun olla minun kanssani romanttisessa suhteessa. Ja myös seksisuhteessa, mihin viittaavat unesi "pussailut ja kiehnäilyt".
Sinulla on vielä sosiaalisia estoja ryhtyä suhteeseen kanssani, mistä selvänä arkkityyppisenä unisymbolina esiintyy alusvaatteisillaan pakeneminen. Yleensähän sosiaalista häpeää kuvaavissa unissa ollaan alasti, minusta harmillista että ei nyt.
Unen lopussa viettisi kuitenkin voittavat estosi, ja pääsemme primitiiviseen seksuaalisuuteen. Jota kainalosi feromonien haistelu ja (toivottavasti) alastonuinti selkeästi ovat. Kuvaavaa myös, että unessa minulle kerrotulla suihkun tarpeella ja hikisillä kainaloillasi hyväksyt "likaisuutesi" minua seksuaalisesti halutessasi, ja annat minun "auttaa".