Vadim kirjoitti:Totta puhuen kehtaisin kyllä mennä ostamaan, en vain kehtaisi väittää lukevani sitä vain juttujen takia. Mitä tässä tapauksessa olisi, öh, tottakin?
Vadim kirjoitti:Ilmeisesti jutun ideana oli järkyttyä siitä, että maahanmuuttajanaisilla saattaa olla oma uimahallivuoro. En järkyttynyt. Järkyttyikö joku muu?
Ei, pakkohan heillä on olla oma vuoro tai muuten eivät voisi uida lainkaan. (En kyllä ihan täysin ymmärrä miksi viikonloppupäivä eikä arkipäivä.) Toivottavasti kuitenkin lastensa antavat uida ihan normivuoroilla.
Zeb kirjoitti:(En kyllä ihan täysin ymmärrä miksi viikonloppupäivä eikä arkipäivä.)
Mä olin jostain lukevinani, että kyseinen uimahalli olisi ollut viikonloppuisin kiinni, joten vuoron järjestäminen tuohon aikaan sotkisi muita kuvioita vähemmän. Ainakin meilläpäin uimahalleissa on arkisin miltei jatkuvasti uimaopetusta - päivisin koululaisryhmiä ja iltaisin harrastajia, joten vuoron järjestäminen arkipäivälle vaatisi näidenkin aikatauluttamista uudelleen.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vaola kirjoitti:Mä olin jostain lukevinani, että kyseinen uimahalli olisi ollut viikonloppuisin kiinni, joten vuoron järjestäminen tuohon aikaan sotkisi muita kuvioita vähemmän. Ainakin meilläpäin uimahalleissa on arkisin miltei jatkuvasti uimaopetusta - päivisin koululaisryhmiä ja iltaisin harrastajia, joten vuoron järjestäminen arkipäivälle vaatisi näidenkin aikatauluttamista uudelleen.
No sit. Ne uimahallit missä itse käyn on kyllä viikonloppuisin auki ja runsaalla käytöllä.
Siis tässä on selvästi kyse siitä, että Romania lupaa uusille yrityksille verovapauden (vai pelkästään helpotuksia?) tietyksi ajaksi. Se on joko Bochum tai Salo.