Masentava Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Jösses mikä halooo yhdestä puolihuolimattomasta kehusta.

En kyllä yhtään ihmettele miksi suomalainen nainen suuttuu tuntemattoman miehen suorittamasta oven avauksesta. Te ootte hulluja.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Elppis kirjoitti:P-M on alitajuisesti (tai tajuisesti) voinut helpostikin nostaa ko. aiheesta hälyn itsekkäistä syistä. Tosin näitä itsekkäitä syitä voi olla yhtä hyvin kollegoiden (ei naisten välttämättä) kunnioituksen saaminen, perseennuolenta, omasta äänestään pitäminen, ripsektin kalastus ym. Miksi kaikki itsekkäät teot pitää vääntää seksuaaliksi? Tämä lienee suurimman osan meistä kysymys. Eiköhän P-M saa pillua muutenkin kuin työpöydässä ääntelehtimällä. Tai en tiedä, oletan ainakin.
Motiivini ovat monimutkaisemmat, mutta toki itsekkäät. Koetin alentaa itselleni tärkeän, mutta hiljenneen, keskustelupalstan kirjoituskynnystä. Ja toki samalla kertoa kaikille miten upea ihminen minä olen. :)

Toinen pointti oli aito ihmetys miten ja miksi joku jaksaa pistää itsensä tuolla lailla likoon. Koetin samaa nuorempana ja sitten viisastuin.

Ilmeisesti on hieman tapauskohtaisia eroja, mutta tosiasiassa saannit hieman vähenevät heti synnytyksen jälkeen. Mutta täydellisessä "työsulussa" ei olla. Ja niihin saanteihin eivät paljon työpöydältä huutelut auta. :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geetz kirjoitti:
Sundance Kid kirjoitti:Mikäs ryppyotsameininki nyt on päällä, hä?!
Iik tosiaan anteeks, oon nyt tosiaan rypyissäni, enkä ees tajunnu sitä. Unohda lässyni!
*silittää ryppyjä*
The great club outshines the individual, always and forever.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

nexie kirjoitti:Muista, että tuossakin on riski, sillä kaikki lapset eivät suinkaan kapinoi.
Joku opasti minua aikoinaan siten, että jos lapsesi haluaa tulla rassaamaan autoja ulkona niin anna tulla. Mutta älä käske kaveriksesi tai hän rupeaa kiusallaan balettitanssijaksi.
Sundance Kid

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Geetz kirjoitti:Iik tosiaan anteeks, oon nyt tosiaan rypyissäni, enkä ees tajunnu sitä. Unohda lässyni!
Saat, mutta olisit edes sanonut, että olit mustasukkainen ;)
Sundance Kid

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

masa kirjoitti:miehen suorittamasta oven avauksesta
"Osaan mä avata sen oven ihan itsekin saatanan pervo!! Pillu sulla kuitenkin on mielessä yökötys!!"
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Viesti Kirjoittaja Hellu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Mitä sanon on, että kukaan, toistan kukaan, ei tee mitään epäitsekkäästi. Se ei tarkoita sitä etteivätkö jotkut teot vaikuta epäitsekkäältä tai jopa tunnu itsestäkin epäitsekkäältä.
Sanoo mies jolla on lapsi. Melko sairasta.

Ja kerrohan ihmeessä missä tilanteessa oot laittanu ittes likoon, on mahtanu olla traumaattista.
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Sundance Kid kirjoitti:
Geetz kirjoitti:Iik tosiaan anteeks, oon nyt tosiaan rypyissäni, enkä ees tajunnu sitä. Unohda lässyni!
Saat, mutta olisit edes sanonut, että olit mustasukkainen ;)
En jaksa noit itsestäänselvyyksiä naputella ihan joka viestiin, dah... Nyt kun Elppa silitti rypyt niin olo parani huomattavasti. Melkein jo kykenen elämään sen asian kanssa, että poikani kastettiin eilen vahingossa pinkissä nauhassa. Iik! Kukaan ei tajunnut, että mekossa oli vielä siskonsa jäljiltä tyttövärit. No, selviän. Mies ei vielä syö, juo tai kunnolla hengitä, mutta eiköhän sekin pian rauhotu.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Hellu kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Mitä sanon on, että kukaan, toistan kukaan, ei tee mitään epäitsekkäästi. Se ei tarkoita sitä etteivätkö jotkut teot vaikuta epäitsekkäältä tai jopa tunnu itsestäkin epäitsekkäältä.
Sanoo mies jolla on lapsi. Melko sairasta.

Ja kerrohan ihmeessä missä tilanteessa oot laittanu ittes likoon, on mahtanu olla traumaattista.
Mitä sairasta tässä on?

Onhan näitä työoloja yritetty nuorempana kehittää vähän siellä ja täällä. Nykyisin nämä vaan menevät ja kysyttäessä "kaikki on ok". Eihän työllä lopulta ole kuin välinearvo toimeentulon hankkimisvälineenä. Vai väittääkö joku täällä, että tekisi nykyistä työtänsä ilman palkkaa?
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Viesti Kirjoittaja Hellu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Mitä sairasta tässä on?

Onhan näitä työoloja yritetty nuorempana kehittää vähän siellä ja täällä. Nykyisin nämä vaan menevät ja kysyttäessä "kaikki on ok". Eihän työllä lopulta ole kuin välinearvo toimeentulon hankkimisvälineenä. Vai väittääkö joku täällä, että tekisi nykyistä työtänsä ilman palkkaa?
Ensinnäkin, se on sairasta ettet edes lapses eteen toimi epäitsekkäästi.

Ja Haha! Oikein laittanu ittes likoon! Kirjotellu palautelaatikkoon?
Nimetömänä tietysti ettei sua pidettäis ämmänä ja suljettais työyhteisön ulkopuolelle.
Kerro vielä, mitä sitten tapahtui kun laitoit itses likoon, mikä viisastutti?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pimpelipom!

Whittu mikä sää :( En halua mennä kampaajalle tänään, eihän mun hiuksista ole ton sateen jälkeen enää mitään jäljellä! Lupasin itselleni että neuvolan jälkeen menen huomenna, ja siitä sitten Kela:an. Nekin osaa kans ryssiä.. soitin äsken että "mä tulen saatana paikan päälle täyttämään ne laput jooko?". Sopii kuulemma heille... grr! Mulle on postitettu lisätietokyselyä 11.1., ei ole vieläkään saapunut. Se Nicaragualainen kidnappasi mun kirjeen, mä tiedän :twisted:

Lolita, huomenna nähdään klo 7.10 :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Geetz kirjoitti:Hih, mua naurattaa miehet. Aina vaan. Yhtään vähättelemättä Zebin ulkoista kauneutta (!!!) pärskin kun noin tuunatun pienen kuvan perusteella jo pantaisiin vimmalla. Vai onkohan mun näkökyvyssä vikaa vai mitä ihmettä, siis ei kai kukaan oikeasti tunnista yhtikäs mitään tuosta kuvasta? BettyGeen handlaaja, valaise!!11
Say no more, say no more..! Tuotahan mä just yritin selittää. Mut tuossa kuvassa muistutan naista, joten tottahan nää täällä panisi :wink:
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Laitoin työhakemuksen meneen.. Testaan kepillä jäätä, vieläkö on homma hanskassa. Hmph, saahan sitä ny kokeilla vaikka en mä täältä vielä haluais oikeesti lähteä. Kiikunkaakuun, eessuntaassun, dumdidun *pimahtaa*
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Hellu kirjoitti:Ensinnäkin, se on sairasta ettet edes lapses eteen toimi epäitsekkäästi.

Ja Haha! Oikein laittanu ittes likoon! Kirjotellu palautelaatikkoon?
Nimetömänä tietysti ettei sua pidettäis ämmänä ja suljettais työyhteisön ulkopuolelle.
Kerro vielä, mitä sitten tapahtui kun laitoit itses likoon, mikä viisastutti?
Öhöm, kuten sanoin. Joskus ihmisen toimet saattavat hänestä itsestäänkin vaikuttaa epäitsekkäiltä, mutta yleensä oman lapsen hoidossa taitaa perimmäisenä vaikuttimena (ei ehkä hirveän tietoisena) olla tämä geenien jatkaminen seuraavaan ja sitä seuraavaan sukupolveen. Se mitä ihminen tietoisesti ajattelee onkin sitten toinen juttu.

Palautelaatikkoon? He he. Kirjoittaako niihin joku?
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

PerttiMakimaa kirjoitti:Provosoiduit ainakin niin hyvin, että et takuulla lukenut jälkimmäistä kirjoittamaani kappaletta kohdasta jonka lainasit. Puhuin Matiaksen motiiveista enkä siitä mitä vastaan hän taistelee.
Kirjoitat ihan järkyttävän urpoja tänään. Ei se ole mikään ihme että provosoidutaan.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tix kirjoitti:Kirjoitat ihan järkyttävän urpoja tänään. Ei se ole mikään ihme että provosoidutaan.
Ai miten niin tänään?
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Tix kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Provosoiduit ainakin niin hyvin, että et takuulla lukenut jälkimmäistä kirjoittamaani kappaletta kohdasta jonka lainasit. Puhuin Matiaksen motiiveista enkä siitä mitä vastaan hän taistelee.
Kirjoitat ihan järkyttävän urpoja tänään. Ei se ole mikään ihme että provosoidutaan.
So?
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

BettyB. kirjoitti:Ai miten niin tänään?
Olen iloinen, että tulit lopulta ulos kohteliaisuuden kaapista. Olet kyllä raottanut sen ovea usein ennenkin, mutta nyt...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Lolita, huomenna nähdään klo 7.10
Odotan kauhunsekaisella innolla :twisted:

Haen tänään sulle kirjan kaupasta, saat sen sitten huomenna kans.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Lolita, huomenna nähdään klo 7.10
Odotan kauhunsekaisella innolla :twisted:

Haen tänään sulle kirjan kaupasta, saat sen sitten huomenna kans.
Cool 8)
The great club outshines the individual, always and forever.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Kuva

Lopultakin löysin sen kuvan, jota hain viime viikolla. Nyt Pertti on tyytyväinen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Lolita, huomenna nähdään klo 7.10
Odotan kauhunsekaisella innolla :twisted:

Haen tänään sulle kirjan kaupasta, saat sen sitten huomenna kans.
Cool 8)
Nimenomaan sitä se tulee olemaan *hyrrr*
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Viesti Kirjoittaja Hellu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Palautelaatikkoon? He he. Kirjoittaako niihin joku?
Älä välttele kysymystä!
Kun kerran väitit laittaneesi itses likoon ja viisastuneesi, niin kerro nyt jumalauta mitä teit, mitä tapahtu, mikä sai viisastumaan.
Mua kiinnostaa oikeasti mikä on luonut moisen ihmishirviön!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti: Nimenomaan sitä se tulee olemaan *hyrrr*
Äläs nyt :D Mua vaan etukäteen nolottaa se, että näenkö mä sitä ohjaajaa, vai pitääkö pistää rillit päähän!?

Ehkä mä vaan matkin sitä mammaa mun edessä.. Tai sit vetelen vaan omaan tahtiin kuperkeikkoja.. :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nähdäänkö tänään kosteasilmäisiä poistumisia G-miehen tyyliin?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin