Hienoa että joku osaa hommansa
Hienoa että joku osaa hommansa
http://www.linhadafrente.net/bin/Pousos.wmv
http://www.big-boys.com/articles/planelands.html
(jälkimmäistä selaamalla löytyy kyllä pari hyvät naurut kirvoittavaa muuta videota)
http://www.big-boys.com/articles/planelands.html
(jälkimmäistä selaamalla löytyy kyllä pari hyvät naurut kirvoittavaa muuta videota)
Aika normaaleja sivutuulilaskuja näyttivät olevan. Joskus imutin netistä fideon Uuuden-Seelannin Wellingtonin kentältä kuvatusta videosta, jossa nelimoottorinen Avro laskeutui puuskuttaisessa tuulessa nokkapyörä edellä kentälle. Siinä voisi jo jännäkakkaa vääntää.
Alempi video on Hong Kongin vanhalta Kai-Tak kentältä, jossa lennetään ensin suoraan vuorta päin ja lopuksi joudutaan kaartamaan tiukasti oikealle ja lähestymään pelkästään visuaalisesti. Tolla Jumbolla on kurvi mennyt ilmeisesti vähän pitkäksi ja joutuu siitä korjaamaan suuntaa. Hyvä ettei mennyt rudderpoljin lattiasta läpi, mutta rauwtaisella ammattitaidolla ihan kiitotien keskilinjaan. Hyvä hyvä hyvä.
Alempi video on Hong Kongin vanhalta Kai-Tak kentältä, jossa lennetään ensin suoraan vuorta päin ja lopuksi joudutaan kaartamaan tiukasti oikealle ja lähestymään pelkästään visuaalisesti. Tolla Jumbolla on kurvi mennyt ilmeisesti vähän pitkäksi ja joutuu siitä korjaamaan suuntaa. Hyvä ettei mennyt rudderpoljin lattiasta läpi, mutta rauwtaisella ammattitaidolla ihan kiitotien keskilinjaan. Hyvä hyvä hyvä.
Tuohipää kirjoitti:Aika normaaleja sivutuulilaskuja näyttivät olevan. Joskus imutin netistä fideon Uuuden-Seelannin Wellingtonin kentältä kuvatusta videosta, jossa nelimoottorinen Avro laskeutui puuskuttaisessa tuulessa nokkapyörä edellä kentälle. Siinä voisi jo jännäkakkaa vääntää.
Alempi video on Hong Kongin vanhalta Kai-Tak kentältä, jossa lennetään ensin suoraan vuorta päin ja lopuksi joudutaan kaartamaan tiukasti oikealle ja lähestymään pelkästään visuaalisesti. Tolla Jumbolla on kurvi mennyt ilmeisesti vähän pitkäksi ja joutuu siitä korjaamaan suuntaa. Hyvä ettei mennyt rudderpoljin lattiasta läpi, mutta rauwtaisella ammattitaidolla ihan kiitotien keskilinjaan. Hyvä hyvä hyvä.
tiedätkö onko näitä jossain lisää? megasuorituksia erilaisissa tilanteissa siis.
Siitä on jo pitkä aika, kun noita tuli katsottua, mutta tuolta voi koittaa penkoaKGrilli kirjoitti: tiedätkö onko näitä jossain lisää? megasuorituksia erilaisissa tilanteissa siis.
http://www.flightlevel350.com/
Tässä on yksi hauska pätkä
Radio-ohjattava lentävä ruohonleikkuri
Kiitti "Tuohipää". On hyvä linkki. Jos tiedät vielä joitain muita linkkejä tähän aiheeseen liittyen niin ilmoitappa siitä sitten.
Tämä on hyvä linkki. Hassuja kotivideoita
http://www.stupidvideos.com/Default.asp
Tämä on hyvä linkki. Hassuja kotivideoita
http://www.stupidvideos.com/Default.asp
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
niin tai sit tässä vois keskustella ihan tosta ekasta linkistä että miten tosiaan ammattilaiset osaakaan hommansa.Herra Manala kirjoitti:Tää on vähän niinkuin päivän linkki, mut ei sinnepäinkään?
finnairin kuskeilla on mun kokemuksen mukaan pehmosimmat laskeutumiset. mie tykkään. verrattuna esim. ruotsalaisiin SAS:n kuskeihin. karmee pamaus joka kerta ja paikat irti hampaista.
Eiku tää on sitä, kun kaikki haluavat tehdä omalle löydölleen aina oman ja uuden ketjun. Tää toimii päinvastoin. Päinvastoin kuin siis moderoidulla palstalla, jossa tämäkin avaus siirrettäiisin mainitsemasi ketjun jatkoksi. Mutta ei täällä, tää on niinkun villi länsi junou?Herra Manala kirjoitti:Tää on vähän niinkuin päivän linkki, mut ei sinnepäinkään?
http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=1568
http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=116
http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=208
http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=1851
http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=1569
http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=580
http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=3428
http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=116
http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=208
http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=1851
http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=1569
http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=580
http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=3428
http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=115KGrilli kirjoitti:http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=1568
http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=116
http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=208
http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=1851
http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=1569
http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=580
http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=3428
http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=2710
Paskanjauhannassa, SinkkuMatti puhelimessa?SingleMalt kirjoitti:Eiku tää on sitä, kun kaikki haluavat tehdä omalle löydölleen aina oman ja uuden ketjun. Tää toimii päinvastoin. Päinvastoin kuin siis moderoidulla palstalla, jossa tämäkin avaus siirrettäiisin mainitsemasi ketjun jatkoksi. Mutta ei täällä, tää on niinkun villi länsi junou?Herra Manala kirjoitti:Tää on vähän niinkuin päivän linkki, mut ei sinnepäinkään?
Re: Hienoa että joku osaa hommansa
Aika ketterä noin isoksi. Mm. tuommoisessa sivuliussa wwII:n hävittäjälentäjät suolasivat uhrejaan, että osuivat moottoriin ja lentäjään. Suoraan taakaa maali on paljon pienempi.
Mulle käyp samoin myöskin aika usein. Jos palstalla huomaatte, että postauksennei sisältö on salaperäisesti muuttunut, sehän vain tarkoittaa sitä että kk on jälleen kerran erehtynyt LAINAA <-> MUOKKAA -painikkeista ja pistää sanojaan suuhusiKGrilli kirjoitti:klikkasin vaan väärää kun ne on tuolla => ihan vierekkäin...