Olisinkin.. tänään on tosiaan se 13,5h töitä.. ja huomenna pitää olla freessinä, huomenna illalla sitten. Jos vedän vain vodkaa shotteina, niin voin raportoida ja tutkia alkoholin imeytymistä.
Miksi kuukautiskipujen voimakkuus vaihtelee? Sama ilmiöhän siinä aina on syynä, eikö? Yleensä mulla on ihan hallittavaa mutta noin kerran-pari vuodessa sitä ääneen uikututtavaa ja kylmän hien peittämää piinaa.
Voiko ruoka pilaantua pakkasessa? Laitoin reilu kuukausi sitten pizzaan käytettäviä kinkkusiivuja pakkaseen ja otin ne nyt esiin. Ne jäätyneinäkin tuoksui vähän epäilyttäville, heitin menemään. Miten ruoka voi pilaantua pakastuneena?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Georgina kirjoitti:Voiko ruoka pilaantua pakkasessa? Laitoin reilu kuukausi sitten pizzaan käytettäviä kinkkusiivuja pakkaseen ja otin ne nyt esiin. Ne jäätyneinäkin tuoksui vähän epäilyttäville, heitin menemään. Miten ruoka voi pilaantua pakastuneena?
Ei pakkasessakaan ruoka ikuisesti säily. Tällanen lista löyty googlaamalla, vaikka osa noista säilyvyysajoista tuntuu kyllä liioitellun lyhyille.
Suvinen kirjoitti:Sain vihdoin tehtyä jotain näille asunnon myyntiaikeilleni..
Mulle tulee kiinteistönvälittäjä tutkimaan nurkkia tiistaina, jonka jälkeen se luultavasti antaa jonkun sortin hinta-arvion ja sitten katsotaan, laittaako se tämän mun luukun myyntiin.
Kysymys kuuluukin, tietääkö jamppa nyt varmasti mitä se on tekemässä? Se on joku nuori sälli vissiin. Mitä se multa kyselee? Kannattaako mun soitella useampaankin paikkaan? En jaksaisi millään. Haluaisin vaan jonkun joka osaa hoitaa homman ja myy mun kämpän ilman että mun tarvii nähdä hirveästi vaivaa.
Taidan kuulostaa helposti höynäytettävältä
Hankala sanoa. Välittäjillä voi olla niin monenlaiset intressit ...
Ratkaisevaa niiden kannalta on nopeus, ei niinkään se, että saavatko välityspalkkion 100k€, vai 90k€, jos myyntiaika ensimmäisessä on 3kk ja jälkimmäisessä viikonloppu ja siten yksi näyttö.
=> Kyllä sulla itselläkin pitää jokin käsitys olla, mitä sellaisesta asunnosta pyydetään/maksetaan. Katso välittäjien sivuja ja oikotietä. Igglolla taitaa olla omilla sivuilla tietoja asuntojen pyyntihinnoista ja toisaalta toteutuneista kaupoista. Ympäristöministeriön data löytyy asuntojen hinnat.
Toivottavasti tulee hyvä kauppa.
Näin uuden viikon aluksi on tietenkin soveliasta alkaa metsästämään uutta neulaa levynsoittimeen. Pikku-ukko työsti edellisen toimintakelvottomaksi. Palaute annettu. Nyt on niin, että se lafka, josta aikaisemmin hankintani tein, on laittanut pillit pussiin. Googletus on tehty ja jonkin sortin infoa on takataskussa. Silti minua kiinnostaisi tietää mistä sinä ostaisit levysoittimesi neulan ja miksi juuri sieltä? Tässä kohtaa suosin pääkaupunkiseutua – ihan sillä varjolla, että voisin käydä noukkimassa neulan talteen ilman postituksen odottamisen tuskaa. Mun hopeanuoli on aina nopeampi kuin keltainen etena
Mulla on kokemusta pohjoisesta länsirannikosta elokuussa. Suosittelen erittäin lämpimästi. Ja siellä pohjoisessa voi tehdä muutakin kun shopata ja kruisailla autolla...
Lost loppu vähän hölmösti. Nyt spoilatkaa mulle luvan kanssa, kuoliko Charlie oikeasti, meneekö Jack ja jotkut muut (ketkä) takasin saarelle kolmannella kaudella?
Lost loppu vähän hölmösti. Nyt spoilatkaa mulle luvan kanssa, kuoliko Charlie oikeasti, meneekö Jack ja jotkut muut (ketkä) takasin saarelle kolmannella kaudella?
Ärsyttääääääääääää.....
Mää vähän veikkaisin et Charlie kuoli oikeasti, oli niin dramaattinen, niin dramaattinen poismeno.
Toki tuossa sarjassa on mahdollista, että pelastautui jossain ilmataskussa, kelluu kakovana rantaan puolen tuotantokauden jälkeen ja kertoo nähneensä jälleen uuden hirviön.
Mulli75 kirjoitti:Mistä johtuu etten saanut kananmunan valkuaista kovaksi vaahdoksi sitä vatkatessa ? Sekaan ei eksynyt keltuaista eikä muitakaan vieraita aineita.