Keskarii Pukkaa
Onneksi ei tartte miettiä kinkkua, isukki ostaa joka vuosi niiiiin ison, että sieltä saa joulupäivänä lähtiessä sitä mukaan. Samoin kun konjakissa kypsytettyä hirveä ja graavilohta ja -siikaa. Ja jouluaattona me syödään siellä. Mun hermoille riittää joulusiivous ja lahjat...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
No hei. Kauppakeskuksissakin on eroja. Tiä vaikka olis salaa valkannut juuri sieltä jonkun liikkeen josta hakee ylläripylläri joululahjan juurikin sillä hetkellä, kun ilmoittaa sulle, että käy pikaisesti hotelli helpotuksessa. Et voi tietää. En voi minäkään. Mutta mahdollisuuksia on monia.ninnithequeen kirjoitti:Pikkuriita puhelimessa, ja Selloon kuulemma mennään, cittariin hyvinkin. Itikseen hää ei haluu kirveelläkään, vaikka se olis tossa vieressä. No ihan miten vaan.
Miehet....
Voi voi. Te naiset! Te ette vain ymmärrä....

Kyllä mä tiedän. Se ei tosiaan karkaa jouluostoksille. Se menee perjantaina shoppailee ja ostaa mulle feikki-Ainot ja Frendit-DVD:n. Näin hyvin mä mieheni tunnen, katsos. Ja tiedän että suunnilleen joka penni menee typerän Rellun huoltoon. Eli en edes haaveile "yllätyksistä".Sundance Kid kirjoitti:No hei. Kauppakeskuksissakin on eroja. Tiä vaikka olis salaa valkannut juuri sieltä jonkun liikkeen josta hakee ylläripylläri joululahjan juurikin sillä hetkellä, kun ilmoittaa sulle, että käy pikaisesti hotelli helpotuksessa. Et voi tietää.ninnithequeen kirjoitti:Pikkuriita puhelimessa, ja Selloon kuulemma mennään, cittariin hyvinkin. Itikseen hää ei haluu kirveelläkään, vaikka se olis tossa vieressä. No ihan miten vaan.
Miehet....
Mjääh... Lähtihän se remontti sujuun kun vähäsen (lieväilmaisu) opasti. Huomenna pitäis värkätä lasitiilestä seinä, oonhan mie niitä nähnyt. Tänään jopa pidin mokomaa tiiltä ekan kerran kädessänikin. Oletan että ne laotaan pysty- ja vaakasuoraan paikalleen jotenkin... Ilmoitin asiasta kyllä pariskunnalle tulos "No kyllä sä ne osaat laittaa."
Kai mä sitten osaan.
Kai mä sitten osaan.

Miksi minulle ei kerrota näistä asioista!?!?!?!?
Paradise Lost tänään Tampereella ja mie meen aamusta duuniin vaikka OLISIN voinut olla himassa krapulassa niskat kipeänä... Vitun vitun vittujen vittu!!!
[youtube]http://youtube.com/watch?v=Y7mCpaChe-4&feature=related[/youtube]
[youtube]http://youtube.com/watch?v=Psy9-_SXIrc&feature=related[/youtube]

Nyyh...
Yleisössä olis ollut vielä tälläisiä:
[youtube]http://youtube.com/watch?v=dgDBHZkjnqk&feature=related[/youtube]
Yleisössä olis ollut vielä tälläisiä:
[youtube]http://youtube.com/watch?v=dgDBHZkjnqk&feature=related[/youtube]
- irmelianneli
- Kitisijä
- irmelianneli
- Kitisijä
- irmelianneli
- Kitisijä
Sama juttu hei! Ihanaa, en olekaan ainoa (tai hullu?). Hetken kuvittelin jo kuulevani ääniä (pään sisältä). Mikä helvetti toi on, ärsyttää ja pelottaa?prosessi kirjoitti:Selaimeni on alkanut käyttäytyä omituisesti. Aina kun avaan uuden ikkunan tai suljen jonkun aiemman, tietokone haukahtaa kerran kuin koira joka on laitettu tynnyriin.
Minäpäs olenkin ihan vitun paljon kovempi jätkä kuin te kaikki muut yhteensä, sukupuoleen katsomatta! Todistan väitteeni kertomalla syöväni juuri karjalanpaistia. Tää sapuska on siitä hauska, että kun sen laittaa jäähdyttyään jääkaappiin ja kaivaa sen sieltä myöhemmin täyttääkseen santsikupin, näyttää seos kaikkinen lihanpalasineen ja hyytyneine silavoineen aivan koiranruoalta! Eikä pelkästään näytä, vaan myös haisee koiranruoalle. Ja koska en tiedä miltä koiranruoka maistuu, en voi varmaksi sanoa etteikö kyseinen moska myös maistuisi koiranruoalta. Oli miten oli, hyvää se on, ääntä kohtii vaan...*röh röh...eiku vuh vuh*
Okei, jos se että oma selaimeni tekee tuota oli pelottavaa, niin se että jonkun muunkin selain tekee samaa on vielä paljon pelottavampaa. Ellei kyseessä sitten ole jokin Microsoftin automaattipäivitys, jonka ideana on haukkua niitä, jotka käyttävät vääränmerkkisiä selaimia. Itse ainakin käytän Netscapea.irmelianneli kirjoitti:Sama juttu hei! Ihanaa, en olekaan ainoa (tai hullu?). Hetken kuvittelin jo kuulevani ääniä (pään sisältä). Mikä helvetti toi on, ärsyttää ja pelottaa?prosessi kirjoitti:Selaimeni on alkanut käyttäytyä omituisesti. Aina kun avaan uuden ikkunan tai suljen jonkun aiemman, tietokone haukahtaa kerran kuin koira joka on laitettu tynnyriin.