Geetz kirjoitti:
Sama. Ja lähiaikoina pari muutakin liehutukkaa lämmittäny, huh.
Kuvia kehiin!1
Katselin tuota Rock Finlandia konsertissa (telkusta siis) silmät pyöreinä, viimeistään örinänsä kohdalla olin valmis heittämään pikkarit kuvitteellisesti täältä käsin lavalle, guumaa sano.
bedlam kirjoitti:Eiks Jack ole tyrmässä rattijuopumuksesta? Maailma kerkee räjähtää aika monta kertaa tässä välissä, ei ne ajatellu yhtään sitä.
Nii-i! Oon sitä mieltä että jos hei on pelastanut maapallon noin 8 kertaan niin pitäis ny saada ajaa vähän hiprakassa. Raskas työ vaatii raskaat huvit.
Viimeksi muokannut 1108, 13.12.2007 15:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylie se vaan jaksaa hottiksena pysyä. Hottistuu ja hottistuu vaan. Mun säärifriikkiydelle suorastaan ahdistava kuva. Hyvä nimi näemmä tuolla tiedostolla, "kylieshowjalka".
Tää pyllyvideo oli kans aikanaan aika hypnotisoiva:
bedlam kirjoitti:Joo, onhan tuo hieman muuttunut parempaan matkan varrella...
Pikemminkin Photoshop on kehittynyt.
On se kaunistunut ihan selkeesti, vaikka kuin ois fotosopattu. Ei kuteisiin, tukkaan ja meikkiin fotosoppia tarvitte.
Kyllihän on sittemmin syövästä toivuttuaan saanut vähän lihaa luidensa ympärille. Itse asiassa, nyt sitä on varmaan enemmän kuin koskaan? En muista koska ja missä se oli, mutta näin hänestä toipumisen jälkeisiä paparazzi-otoksia. En muista englanninkielistä lööppiä sanatarkasti, mutta pääpointti oli jokseenkin tällainen: "Kylie on nyt kauniimpi kuin koskaan!" Olin kyllä hyvinkin samaa mieltä. Näytti iloiselta ja hyväkuntoiselta.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw