Takaikkuna
- KisSandra
- Kitisijä
Ei löytynyt mulle vaihtoehtoa. Minun ikkunani näyttävät sisäpihalle, joka samalla on talon etupiha. Talon takapuolelta kulkee jonkin sortin vielä keskeneräinen tie mutta pihaa ei siellä ole. Hmph.. Ikkunasta näkyy kyllä toinen talo mutta se on silleen vinkeesti killissä omaan taloon nähden ja muutenkin sen verran kaukana, että jos joku sieltä näkee mitä touhuan omassa kämpässäni niin on hänellä ollut aikaa asiaan enemmältikin keskittyä ja silloin hänelle suonen ilon seurata touhujani. No okei, on tullut näin syksyn tullen vähän rajoitettua alasti kulkemista käNpässä silleen että olis olkkarissa valot päällä, en mäkään sentään näyteikkuna elämästä niin välitä ja ei ole vielä tullut hankittua tähän kämppään säle- tai muita suljettavia verhoja. Asia ratkaistu elämällä pimeässä syysiltoina.
Näin meilläkin. Pihan toisella puolella toinen puutalo johon näkee hyvin mitä asukkaat ja alakerran pizzerian asiakkaat puuhaavat. Ellei heillä ole verhoja edessa....KisSandra kirjoitti:Ei löytynyt mulle vaihtoehtoa. Minun ikkunani näyttävät sisäpihalle, joka samalla on talon etupiha.
... niin joo

Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan