Pikkujoulu-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Kertokaas nyt tästä ristiinnussintaringistä sivummassaolijoille, että kukas tämä kickelhaube oikein on?

Exittaajuudesta voisi päätellä kyseessä olevan sen poikuuden ainoan kaverin, jonka nimen olen jo unohtanut.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:Kertokaas nyt tästä ristiinnussintaringistä sivummassaolijoille, että kukas tämä kickelhaube oikein on?

Exittaajuudesta voisi päätellä kyseessä olevan sen poikuuden ainoan kaverin, jonka nimen olen jo unohtanut.
Ex-lammasfarmari elukka kait.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Duckzilla kirjoitti:Joka tapauksessa tuosta nyt sitten välittyi ajatelma että vastaan henkiseltä kehitykseltäni yläaste-ikäistä puberteetikkoa suppealla ajatusmaailmallaan.
Esitit kysymyksen, sait siihen vastauksen. Vai oliko kyseessä kenties retorinen kysymys? Joka tapauksessa, otin asiassa kantaa vain ja ainoastaan tuohon kysymykseen, en siihen onko sen mukainen ajatusmaailma juuri sinun. Sellainen olisi varomatonta, kun en tunne sinua.

Duckzilla kirjoitti:Ajatus vienee muutamat yöunet sitä pähkäillessä, että miten minä tässä iässä sitten pikakurssitan itseni fiksuksi aikuiseksi mieheksi. Sitähän mä tässä oon apinan raivolla jo yrittänytkin, mutta ei vaan näköjään onnistu. :doh:
Hehee... Se onkin varmaan hankalampaa kuin edes yrittää tekeytyä pelimieheksi. :P

Duckzilla kirjoitti:Kovin monen naisenkin deitti-ilmoituksessa lukee fraasi "en etsi pelkkää seksiseuraa, löydän sitä helposti baaristakin". Lienee sitten ihan samanlainen yläasteteinimäinen turn-off?
Ehdottomasti sitä nimenomaan. Pätee molempiin suuntiin.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:No Pyrishän sen jo sanoikin.
Niinpä. Aina voi toki jäädä tänne palstalle sivustaseuraajana uikuttamaan ja miettimään mitä voi palstalle postata niin ettei exä, tai exää myötäilevät palstalaiset suutu.
Jos nyt viittaat tällä myötäilyllä minuun, niin menee kyllä pahasti metsään. Kyllä tässä minun mielestäni oli tasan tarkkaan tarkoitushakuinen "Hei tsiigatkaa mua, oisin melkeen saanu persettä vaikka just erosin! Ja hei exä, huomaaks että putosin jaloilleni ja mullapa meneekin ihan jees, lälläslää"-aivopieru.
Tietysti jos on tottunut repostelemaan muutenkin yksityisasiansa palstalla, moinen hölmöily voi olla ihan normaaliksi luettavissa. Minun mielestäni se on ainoastaan typerää ja osoittaa henkistä keskenkasvuisuutta.

Mutta hei, oon suvaitsevalla tuulella. Saat pitää mielipitees.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ex-lammasfarmari elukka kait.
Ei kai elukka nyt melkeisaamisillaan kehuskelisi? Herra Testoallergia. Siis sama gubbe, joka sai paskahalvauksen, kun jengi puhui jostain yhdenyönjutuista? Hehhee. Oikeasti? Sikahauskaa! Eikös elukalla ja prosessilla ole lapsi? Onko isyys testattu? Eli siis kaveri eroaa lapsensa äidistä ja tuulettelee täällä jotain melkeinsaamisiaan? On tämä kyllä kanssa klubi!

Pistäkääs pointteria ketjuun, missä eroa käsitellään?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:Kyllä tässä minun mielestäni oli tasan tarkkaan tarkoitushakuinen "Hei tsiigatkaa mua, oisin melkeen saanu persettä vaikka just erosin! Ja hei exä, huomaaks että putosin jaloilleni ja mullapa meneekin ihan jees, lälläslää"-aivopieru.
Jaa, ja minun mielestäni se oli taas varsin sopiva vastaus siihen mitä mies itse sai lukea palstalla "luonnevioistaan"

Kumma juttu, että toiselle osapuolelle sataa sympatiaa ja sääliä roppakaupalla, mutta toisen osapuolen kohatalona on deletoida postejaan, miettiä sanomisiaan ja poistella nikkiään palstalta vähän väliä.
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

masa kirjoitti:Jaa, ja minun mielestäni se oli taas varsin sopiva vastaus siihen mitä mies itse sai lukea palstalla "luonnevioistaan"
Kaikkea te ehdittekin... Ei niitä pointtereita kiitos!
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Kumma juttu, että toiselle osapuolelle sataa sympatiaa ja sääliä roppakaupalla, mutta toisen osapuolen kohatalona on deletoida postejaan, miettiä sanomisiaan ja poistella nikkiään palstalta vähän väliä.
Sanon tämän nyt vielä kerran: minulta ei sada sympatiaa kummallekaan. Comprende?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti: Sanon tämän nyt vielä kerran: minulta ei sada sympatiaa kummallekaan. Comprende?
En osta.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Sanon tämän nyt vielä kerran: minulta ei sada sympatiaa kummallekaan. Comprende?
En osta.
Olis paree ostaa jos et voi muutakaan todistaa. Voinet siis laittaa tähän vaikka linkin sympatian satelusta tältä suunnalta johonkin suuntaan?

Edit: sanotaan nyt vielä sen verran, että mulla on kyllä mielipiteeni lapsien tekemisestä ja eroista, mutta koska välttelen tälläkin palstalla loukkaamasta ihmisiä (Niba ei ole ihminen), niin olen jättänyt mielipiteeni kertomatta. Ja ehkä ihan hyvä niin.
Viimeksi muokannut BettyB., 11.12.2007 10:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti: Olis paree ostaa jos et voi muutakaan todistaa. Voinet siis laittaa tähän vaikka linkin sympatian satelusta tältä suunnalta johonkin suuntaan?
Rivien välistä lukemiseen ei ole olemassa linkkejä.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Olis paree ostaa jos et voi muutakaan todistaa. Voinet siis laittaa tähän vaikka linkin sympatian satelusta tältä suunnalta johonkin suuntaan?
Rivien välistä lukemiseen ei ole olemassa linkkejä.
Äläpä viitsi jauhaa paskaa, iso mies.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti: Äläpä viitsi jauhaa paskaa, iso mies.
Se on tyttöjen hommaa
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:Äläpä viitsi jauhaa paskaa, iso mies.
Älä jaksa loukkaantua taas.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:/url]
Haluatko pässi noreen?
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Älä jaksa loukkaantua taas.
Äh, en mä sellasta jaksakaan. En vaan ymmärrä miten voit väittää mun ottaneen mitään puolia tässä asiassa, luulin sun tuntevan mut vähän paremmin...

Kiss and make ou... up?
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:/url]
Haluatko pässi noreen?
Haluan jakaa tuskani. Syytään Tolosen perhettä, joka tuon poltti verkkokalvoilleni.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

En tiedä onko pää pehmentynyt vai mitä, mutten muista minulla olleen täällä koskaan näin hauskaa. Että oikein melkein tuli pillua pikkujouluissa!

Tuhat elcopistettä ja kaljat Darling Harbourissa sille, joka pistää ekana linkin siihen paskahalvausketjuun?

EDIT: Tässä on nyt todisteet tiskissä, että Niban ja Prosessin noraamisella menettää jotakin.
Viimeksi muokannut elco, 11.12.2007 10:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

elco kirjoitti:Tuhat elcopistettä ja kaljat Darling Harbourissa sillä, joka pistää ekana linkin siihen paskahalvausketjuun?
Maksatko matkat?
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

BettyB. kirjoitti:
elco kirjoitti:Tuhat elcopistettä ja kaljat Darling Harbourissa sillä, joka pistää ekana linkin siihen paskahalvausketjuun?
Maksatko matkat?
Matkat saa 1000000 elcopisteellä.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

elco kirjoitti:Matkat saa 1000000 elcopisteellä.
Äh, liian vaivalloista. Etsi ketjus itse.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

NuoriDaavid kirjoitti:"en etsi pelkkää seksiseuraa, löydän sitä helposti baaristakin".
On muuten typerimpiä virkkeitä ikinä. Mitäköhän sieltä baarista ei sitten ole löytynyt, kun on pitänyt laittaa työpaikka hakuun deittipalstalle.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Ihminen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:"en etsi pelkkää seksiseuraa, löydän sitä helposti baaristakin".
On muuten typerimpiä virkkeitä ikinä. Mitäköhän sieltä baarista ei sitten ole löytynyt, kun on pitänyt laittaa työpaikka hakuun deittipalstalle.
En ymmärrä teidän kitinää. Netistä porukka hakee joko seksiä tai parisuhdetta. Ne, jotka hakevat parisuhdetta voivat mielestäni oikein hyvin suoraan ilmoittaa (kohteliasta!), ettei ne pelkät seksileikit inspaa jolloin ne kaikki seksiä etsivät voivat suoraan ilmon skipata ja hypätä siis seuraavaan. Voin hyvin kuvitella vihjaavani vastaavassa ilmossa, että harrastan kyllä seksiä (ja vieläpä iik yäk irtona) eli parisuhteeseen kanssani hakeutuvan ei välttämättä tarvitse odotella papin aamenta.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetz kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:"en etsi pelkkää seksiseuraa, löydän sitä helposti baaristakin".
On muuten typerimpiä virkkeitä ikinä. Mitäköhän sieltä baarista ei sitten ole löytynyt, kun on pitänyt laittaa työpaikka hakuun deittipalstalle.
En ymmärrä teidän kitinää. Netistä porukka hakee joko seksiä tai parisuhdetta. Ne, jotka hakevat parisuhdetta voivat mielestäni oikein hyvin suoraan ilmoittaa (kohteliasta!), ettei ne pelkät seksileikit inspaa jolloin ne kaikki seksiä etsivät voivat suoraan ilmon skipata ja hypätä siis seuraavaan. Voin hyvin kuvitella vihjaavani vastaavassa ilmossa, että harrastan kyllä seksiä (ja vieläpä iik yäk irtona) eli parisuhteeseen kanssani hakeutuvan ei välttämättä tarvitse odotella papin aamenta.
Luullakseni ongelma on se, että nekin, jotka etsivät seksiä monesti kirjoittavat "en etsi seksiseuraa", koska olettavat näin saavansa paremmin/laadukkaampaa tawaraa. Luullakseni ainakin miesten kannattaa seksiä saadakseen kirjoittaa, että ei etsi seksiä.
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Tjaah, dunno...
Vastaa Viestiin