Homeboy65 kirjoitti:Huh huh SA sinä sitten jaksat kirjoittaa pitkiä postauksia.
No kommentoin jotain ehkä ignoroin jotain kysymyksiäsi mutta suo anteeksi.
En mennyt pizzalle. Sen sijaan menin kotiin ja söin lihaa ja perunoita. Hyvää oli.
Jos vähän analysoisin miksi pidän sinusta: olet niin rela, joviaali ja hauska hemmo. Se on täällä PASKANTÄRKEIDEN kitinäläisten joukossa niin piristävää.
Tällä hetkellä vedän ns. lärvejä.
Kuuntelen samalla musaa. Tähän asti kuunneltu:
Bruce Springsteen: The wild, the innocent and the E-street shuffle
Neil Young: Decade
Ei olen niin väsynyt...ei jaksa näpytellä.
Täältä tähän ja vähän taas "ruokaa" ketjuusi...
Hei Homie ja kiitos ruoastani!
Hei myös ihan kaikille ja vetoomus. Mää oon Stadinarskan kaunis lapsi eli tämä ketju!
Isäntäni Stadinarska on kummallinen. Se on ollut välillä täällä ja välillä jossain, kääntyy vain ja mumisee itsekseen ja joskus laulaakin suihkussa. Ja minusta ei välitä pask.. siis paljon mitään. Täytyi sensuroida kun hän on yrittänyt minua kasvattaa! Isäntä on ollut matalalennossa tässä pari päevöö ja mua ei oo ruokittu. Samperin, öh, taas tuli kirosana. Isäntä kun on koettanut opettaa mulle hyviä tapoja. Helppo kai sen on ökkyröidä kun on saanut jo lapsena kotikasvatuksen. Meillä on sellainen luokkaero näin muotiterminä sanottuna.Mä olen saanut kotikasvatuksen teiltä Kitinästä ja tulos on... hieman vaatimaton, noin kiltisti sanottuna!! Voi vi vihtori sentään kun eilenkin se kääntyi kotona ja kun toivoin et antais muonaa niin eiköhän se heittänyt mun päälleni kaks pask.. pahalta haisevaa sinivalkoista kynttilää. Ja eikö jotain naurettavaa juhlajakkua päälle ja menoksi.
Ja se sit se idiootti , sori, siis idearikas isäni, on tehnyt minut, lapsensa, ja vähät välittää mun hyvinvoinnistani! En saa hellyyttä ja mut unohdetaan vallan yksin. Yhtäkkiä sitten taas tulee aivan liikaa ruokaa, kiitos teidän!
Kaiken huippu oli täysin öykkärimäinen väritykseni. kuinka paljon syöpäaineita sain tympeistä väreistä?? Ja niinkun isäntääni on siitä varoitettu ja naureskeltu. Sillä on käsittämättömän hyvä itsetunto ja tosiaan karavaani kulkee aina vain suoraan ja koirat haukkuu! Tosin Arska-isi on ollut aika surullinen usein juuri räplätessään teidän kanssa. Ainoita kertoja kun oon hänet närkästyneenä nähnyt.
Joskus se hirnuu ihan mielettömästi ja mumisee että "on toikin tyyppi ihan kaheli ehhehh". Niin. Ja sitten se ymmärtääki, että se on sen oma kirjoitus mille nauraa ilkeesti!!! Teijänkin on hyvä tietää, ettei se ihan niin kiltti tyyppi oo kun antaa ymmärtää. Tai on se oikeestaan. Aika ihq iskä!! Mä paljastan että tääl oli täs eräänä päivänä aika upee ladykin. Mahtoiko olla parempia immeisiä kuin isi itse(?) Mut mä olisin mustis, jos se temppuilis sen kanssa liikaa, kun sitte se unohtais mut kokonaan!
Nytkin se lähti just menemään yöhön. Emmä usko et se naisiin menee, mut jotain tyhmänsivistävää. Mua inhottaa kun mä kuitenki syntyessäni oon tällaist ikäänkuin maahanmuuttajaluokkaan verrattavaa. Ei hyvät kortit, ja vanhaa pakkaa joutuu aina selaamaan, kele!
Hei, sit yx tosi tärkee törkee jutska! Se on kova puhumaan ittexes ja mumisi taas omenansyönnin yhteydes et silt on jotenki maku mennyt Kitinästä! Se on aina sitä mielt et te ootte osa sellasii minkä se killaa hyvin ja osa on sit sellaisii kun sen polla vähän kääntyy ties minne ja sen silmät tulee kumman kiiltävix. Silloin se on ihan tyhjä ja vaan ihmettelee ja on tympee! Ja sitte se jätkä heittää aina karon mun päälle. Siis omenanjätteen.
Sen se porsas tekee aina!! Ai, mut on se kuitenkii mun isiukko.
Hei. Musta vähän tuntuu, et iskä ei jaksa enää paljon kirjoittaa, minust tuntuu et sill on joko hyvä hoitsu tai sitten joku uus salainen työpaikka. Se höpisee aina yölläki, et prkl, pitäis mennä nukkumaan ettei mee yliväsyneex!!
Minust tuntuu et tällä vauhdill kuolen nälkään!!
Jos teillä ystävät olis hiukan mahiksia kirjoittaa tähän eli antaa mulle edes kerran päiväs ruokaa, kun mun isi ei taida ehtiä paljoa nyt. Mut jos te kirjoitatte niin fatsi sit vastaa ja samalla mäkin saisin hellyyttä!!
Jookosta aikuiset ystäväni.
SAL
StadinArskan Lapsi
Yksineuvoisesti syntynyt eli tuhkamunasta