Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Zeb kirjoitti: ???
Ennakkoon 26€, ovelta 32€. Jos et vielä ehtinyt googletella, niin tuolta http://www.halloweenfestival.fi/ löytyy lisätietoja. Ei siellä mitään pukeutumispakkoa ole mutta mä olen ihan lapsellisen innostunut kun saa meikkailla ja tuunata pukua ja verisiä haavoja. :D

Jos ette nyt pääse tulemaan paikalle niin infoan näin hyvissä ajoin, että DS soittaa Turussa seuraavan kerran itsenäisyyspäivänä Klubilla. Kaverina paikalla on muistaakseni Ancara.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Melnais kirjoitti:
Zeb kirjoitti: ???
Ennakkoon 26€, ovelta 32€. Jos et vielä ehtinyt googletella, niin tuolta http://www.halloweenfestival.fi/ löytyy lisätietoja. Ei siellä mitään pukeutumispakkoa ole mutta mä olen ihan lapsellisen innostunut kun saa meikkailla ja tuunata pukua ja verisiä haavoja. :D

Jos ette nyt pääse tulemaan paikalle niin infoan näin hyvissä ajoin, että DS soittaa Turussa seuraavan kerran itsenäisyyspäivänä Klubilla. Kaverina paikalla on muistaakseni Ancara.
Itse asiassa googletin jo, mutta sitten tuli mies ja pilasi hyvän ideani ilmoittamalla että on lupautunut huomiseksi töihin, joten tuskinpa tullaan :( Sääli kun vaikutti niin hauskalta tilaisuudelta muutenkin, musan lisäks.

Kiitos lisäinfosta, itsenäisyyspäivänä sitten viimeistään täytyy raahautua paikalle!
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Rush huomenna 29.10 Jaffa-areenalla n. eturivissä.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Maiden, Maiden, 18.7. pre-sale, pre-sale, jiihaa! :cheer:
Paras päivä ikinä.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Sikamika ja More vois lähteä meseen imaseen pari kaliaa ennen mustaa ristiretkeä, laitoin miitteihin etkostelu-ketjun
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Riemumieli kirjoitti:Maiden, Maiden, 18.7.
95% varmuudella.
En vaan tiedä, mitä teen toiselle lipulleni :P
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Maiden. Pääsin loggautumaan vasta 9:55, joten paikka on jossain peräkäärteen pusikoissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Iron Maiden helmikuussa ja Ozzy maaliskuussa.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Bluntly kirjoitti:Maiden. Pääsin loggautumaan vasta 9:55, joten paikka on jossain peräkäärteen pusikoissa.
Ällös huolehdi, Huuto.netistä saa pienellä lisäpanostuksella hyviä lippuja. Niinhän se on, että aika on rahaa ja vajaa tunti on paljon aikaa.
Paras päivä ikinä.
Vihtahousu

Maiden 18.7.08 5kpl kenttälippuja ostettu, ilman Riemumielen kaltaisia vippaskonsteja.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vihtahousu kirjoitti:Maiden 18.7.08 5kpl kenttälippuja ostettu, ilman Riemumielen kaltaisia vippaskonsteja.
Tulossa toinekin keikka myyntiin seuraavalle päivälle..
Vihtahousu

masa kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Maiden 18.7.08 5kpl kenttälippuja ostettu, ilman Riemumielen kaltaisia vippaskonsteja.
Tulossa toinekin keikka myyntiin seuraavalle päivälle..
No hyvä treen asukeille, mulla on jo liput Olympiastädikalle.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Riemumieli kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Maiden. Pääsin loggautumaan vasta 9:55, joten paikka on jossain peräkäärteen pusikoissa.
Ällös huolehdi, Huuto.netistä saa pienellä lisäpanostuksella hyviä lippuja. Niinhän se on, että aika on rahaa ja vajaa tunti on paljon aikaa.
Mustontullutniinvanha etten oikein jaksa enää mitään seisomapaikkoja, täytyy vain ottaa kiikarit mukaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
aimohaiku

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Viikate 16.11.2007 Tavastialla.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Joko mä olen täällä hehkuttanut Maiden-tuuriani? Puoli kymmeneltä sain päähäni, että voishan sinne liput ostaa, kun kaikki työkaveritkin. Varttia vaille kymmenen olin Malmitalolla ja heti kymmenen jälkeen kenttäliput kourassa. Yöpyminen lippujonossa on yliarvostettua, liput ostetaan työajalla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
aimohaiku

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Ed Harcourt @ Tavastia
Anna Järvinen @ Tavastia
Scandinavian Music Group @ Virgin Oil
Viimeksi muokannut aimohaiku, 17.11.2007 13:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nexie
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nexie »

CMX @ Tavastia
Porcupine Tree @ Kultsa

Siinä loppuvuoden audiovisuaalinen live-anti.
Don't Panic!
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Eikö se Kultsan keikka ole siirtynyt Jäähalliin? Sinne minä ainakin tietääkseni olen menossa!
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mayhem tuli öögattua ja menetettyä loppukin toivo bändin suhteen.

URN:n listalla seuraavana.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Megadeth teatrialla helmikuussa varmaan seuraava, jos sekään ny on ihan varma juttu. Ei jaksa enää kauemmas vääntäytyä jonkun orkan takia.
nexie
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nexie »

swirl kirjoitti:^Eikö se Kultsan keikka ole siirtynyt Jäähalliin? Sinne minä ainakin tietääkseni olen menossa!
*parkkeeraa resiinansa*

No niinpä näyttää tapahtuneen. Kas tässä taas yksi validi selitys sille, miksi minä en ole vastuussa meidän pientalousyksikkömme kulttuuritarjonnasta :oops:
Don't Panic!
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Jaaha, Smashing Pumpkins, Duran Duran, Queens of the Stone Age ja Jesus & Mary Chain tulevat kesäfestivaaliin kävelyetäisyyden päähän kämpästä.
Sundance Kid

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

elco kirjoitti:kävelyetäisyyden päähän kämpästä.
Samaa etäisyyttä mallinnetaan tähän räntäloskapaskaan tänä perjantaina. Ilmeisesti ne kanukit osaa tehdä muutakin kuin pitää stagaa handussa ja läiskiä sillä kumilimppua. Pitää käydä tsigaamassa kun kerran aivan tänne takatolpille tulee sohimaan keppinsä kanssa.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Smashing Pumpkins maaliskuussa Jäähallilla
Bruce Springsteen heinäkuussa Stadikalla.

P.s. Jos joku tarvitsee lippuja jompaan kumpaan, multa saattaisi löytyä hyviltä paikoilta omakustannushintaan.
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Meiju Suvaksen joulukonsertti 17.12.2007 Malmin kirkossa (vapaa pääsy)

Ei me varmaan muuten mentäisi, mutta Tolonen oli sitä mieltä että on mentävä, kun kerran ilmaiseksi pääsee. On vähän kuin rahaa laittaisi säästöön.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vastaa Viestiin