Geetz kirjoitti:Nassukka! En nyt kerkee sinne!
Kolasin just ekan kerran 15 vuoteen etupihan. Vittu. Kyllä on ikävä saaren kerrostaloasumista ja kiinteistöhuollon poikia. Jumalauta, siis tästä talvesta tulee kamala! Miksi en tajunnut tätä asuntokauppojen yhteydessä? Hoitovastike niin perkeleesti ja silti teet ite kaiken!
Tuleepa haba.

Mut enhän mä Geetzukka kysynyt ehditkö sinä!! Minä sanoin sulle että "tule tänne"!!!
Nojuu, tuu sitten kun aika antaa!!
Joo. Talvesta voipi tulla kova. Mää kyllä tykkään puhdetöistäkin, mutta vain sopivasti. Jos ne tuleepi pakollisiksi, niin stressaa liikaa. Lumenluonti on ihanaa vapaaehtoisesti, mutta ei pakosta, ei mikään ole kivaa pakosta!! Seksi on hyvä esimerkki tästä.
Paitsi jos... okay. Kaikki miehet tietävät poikkeuksia, hehehh!
Muutamia fyysisiä töitä sitä tekee ihan mielellään, mutta useimpia ei. Puhun nyt siis itsestäni. Kyse on vain yleensä työn määrästä.
Minä en tykkää pitkistä remonttihommista. Mielestäni ne ovat umpitylsiä. Joskus en pidä itsessäni tästä ominaisuudesta yhtään kun remontoinnista niin paljon höpistään ja Suomessa mies on vasta mies kun se on rakentanut talon (vaikka sitten yleensä viallisenkin). Siksi en osta vanhaa asuntoa ainakaan. Sit kaikenlainen raskas ulkotyö liian kylmässä on syvältä! Mut sopiva ulkotyö ihanaa. Eläköön se pieni ero tässäkin!!
Sitä on vain ehkä tottunut liian hyvään. Kun olen katsonut "Myrskyluodon Maijaa" telkusta, niin olo on reippaampi!!
SA
TIIVISTYKSESSÄ REPUTTI TAAAAAASSSSS.
silti Nassukka