No aika keskinkertainen räpellys, komeet tehosteet, ei siinä mitään mutta ei tämä nyt oikein silti kummiskaan toiminut.
3/5
Jostain luin, että pyörii 3D:nä Cineworld-teattereissa. Lahden upouuden teatterin alussa tulee aina Cineworld Cinema -logo, eli onnistuisikohan sitten siellä?Duckzilla kirjoitti: Elokuva on pyörinyt myös puna-viherlaseilla katsottavana 3D-versiona, mutta Suomessa ei ole vielä siihen sopivaa teatteria.
![]()
![]()
![]()
/ 5
Se tarkoittaa sitä, että vuokra-DVD:n kansi oli täytetty kriitikkoarvosteluilla, joissa IE oli arvioitu viiden tähden elokuvaksi. Ja minä, sivistymätön moukka, en ymmärtänyt siitä mitään.RolloTomasi kirjoitti:Mitä tarkoittaa "viiden tähden arvoinen?"aimohaiku kirjoitti:Inland Empire
Mikä tässä sekamelskassa nyt sitten on viiden tähden arvoista?
Kriitikot nyt ovat mitä ovat, ei niille kannata antaa arvoa. (Tietenkin netin aikakaudella kaikki ovat kriitikoita - tai oikeastaan olivat jo ennen nettiäkin, mikä kait tarkoittanee sitä, ettei toisten mielipiteisiin kannata luottaa, ainakaan liikaa. Ajattele itse, ja katso sitä, mistä olet itse kiinnostunut, älä sitä mitä muut kehuvat tai suosittelevat jos eivät suosittele juuri sinulle, jne...)aimohaiku kirjoitti:Se tarkoittaa sitä, että vuokra-DVD:n kansi oli täytetty kriitikkoarvosteluilla, joissa IE oli arvioitu viiden tähden elokuvaksi. Ja minä, sivistymätön moukka, en ymmärtänyt siitä mitään.RolloTomasi kirjoitti:Mitä tarkoittaa "viiden tähden arvoinen?"aimohaiku kirjoitti:Inland Empire
Mikä tässä sekamelskassa nyt sitten on viiden tähden arvoista?