Lottovoitto ja puolisolle kenkää

Yleinen lätinä jä kitinä

Puolisolle monoa?

Eccon kuva ohtaan
4
22%
Ei Eccon kuvaa ohtaan
14
78%

Ääniä yhteensä: 18

prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Duckzilla kirjoitti:Tuota ajatusta voi muuten myös käyttää rukkasten antamiseen. Menee toiselta aika hyvin jauhot suuhun kun hän rupeaa pähkäilemään että jaa, noinkos se tosiaankin oli.
:P
Duckzilla

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

prosessi kirjoitti::P
No niinhän se yksi tyttö teki kun hän dumppasi itse itsensä. Hän kertoi minulle että olen niin epätoivoinen että minulle kelpaa 'kuka tahansa' (jota hän omasta mielestään oli). Kilttinä ihmisenä en tietenkään älynnyt sanoa "that's bullshit" vaan rupesin epäilemään omia todellisia tunteitani ja menin introspektiiviseen umpisolmuun, lopputuloksena änkytyskohtaus.

Aikamoinen henkinen torpedo.
Storia

Viesti Kirjoittaja Storia »

Koska olen äskettäin antanut puolisolle kenkää, vastaan, että ilman muuta kenkää. Toisaalta voihan olla, että en ole näin kivettynyt enää joskus hamassa tulevaisuudessa, enkä antaisikaan monoa.

Taikauskossani olen kyllä vakuuttunut siitä, että lottovoittoa ei heru sellaiselle, joka olisi valmis vaihtamaan saman tien sen tullessa perheonnensa rahaan, joten koko skenaario on utopiaa. Maailmankaikkeus on oikeudenmukaisempi.
Duckzilla

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Unohdin vastata itse aiheeseen. Elikkä: En usko että saisin lottovoiton avulla yhtään paremman puolison. Pariutumis- ja pariutumattomuusjuttuni ovat kiinni muista asioista kuin rahasta. Ja jos saisin puolison lottovoitolla, se pistäisi pakostakin epäilemään mille kantimille se suhde olisikaan rakennettu.
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Chap kirjoitti:Neljä oikein ja lisänumero?
Nyt vasta muistin tarkistaa Viking-loton ja siellä olikin neljä oikein ja yksi lisänumero 8) En silti aio jättää miestäni. Enkä kyllä jättäisi päävoitonkaan sattuessa kohdalle. Meillä on sekä tavislotto että Viking-lotto kestona, koska oon ihan varma, että lottovoitto on jossain vaiheessa tulossa!!!1!11 Sitä ei voi estää.
Vastaa Viestiin