YLE Extra loppui
YLE Extra loppui
Menetettiinkö tilaisuus uuteen televisioon ja ilmaisuun YLEn kanavilla?
Mitä menetettiin?
Mitä menetettiin?
Pyyhin Netikettiin..
- RolloTomasi
- Kitisijä
Vuoden loppuun asti toimii kaiketi.ninnithequeen kirjoitti:Siis täh, joko se loppu?
Harmi sinänsä, siitä olisi jatkossa hyvinkin voinut kehittyä oikeinkin hieno kanava. Musavideotkin taisivat pääasiassa olla hieman vanhempaa ja kiinnistavampaa matskua. Toivottavasti ainakin musatarjonta löytää oman tilansa Teemalta.
Samaa mieltä. Lisäksi olen surullinen kahden ystäväni työpaikan menetyksen vuoksi.bedlam kirjoitti:Harmi sinänsä, siitä olisi jatkossa hyvinkin voinut kehittyä oikeinkin hieno kanava. Musavideotkin taisivat pääasiassa olla hieman vanhempaa ja kiinnistavampaa matskua. Toivottavasti ainakin musatarjonta löytää oman tilansa Teemalta.
Puhumattakaan kaikista niistä live –jutuista joita ajoivat eetteriin. Sieltähän ajettiin ulos pitkälti jopa sellaista materiaalia jota jengi ostaa ihan Simona dvd:llä. Megadethia, Foo Fightersia… You name it. Kyllä. Tulee ikävä. Joskus laittaa vituttamaan se tosiasia, että marginaalit ei vain suomessa toimi. Ei löydy rahoittajia. Ei se mitään, tsiigataan kaikki töllöstä kaljuja ja kauniita.bedlam kirjoitti:Harmi sinänsä, siitä olisi jatkossa hyvinkin voinut kehittyä oikeinkin hieno kanava. Musavideotkin taisivat pääasiassa olla hieman vanhempaa ja kiinnistavampaa matskua. Toivottavasti ainakin musatarjonta löytää oman tilansa Teemalta.
Toivottavasti Teeman tarjonta laajenee. Tehdyn päätöksen myötä allekiroilleen vähäiseen tv -aikaan tuli lovi.
Vittu
Re: YLE Extra loppui
Jus nii. Ensimmäisen kerran totesin koko laitoksen olemassaolon kun joku törttö, joka ei kuitenkaan maksa tv-lupaansa laittoi sähköpostissa linkin johonkin ihme adressiin kanavan puolesta.
Minä en näe mitään järkeä tuottaa kanavalta ympäriinsä pällisteleviä puhveleita ja marsuja, joissa kehoitetaan soittamaan numeroon, josta vo(i?)+ saada(?) tekstarin. Mitä vittua?+. Sen aikaa kun sieltä tulee jotain muuta, kuin tiinaajahelenaa niin silloinkin siinä on se akka, jonka pärstävärkkiä en siedä missään tilanteessa. Kaikki musiikki, jota tähän mennessä olen sieltä kuullut on paskaa, joten...
En allekirjoittanut adressia.
Minä en näe mitään järkeä tuottaa kanavalta ympäriinsä pällisteleviä puhveleita ja marsuja, joissa kehoitetaan soittamaan numeroon, josta vo(i?)+ saada(?) tekstarin. Mitä vittua?+. Sen aikaa kun sieltä tulee jotain muuta, kuin tiinaajahelenaa niin silloinkin siinä on se akka, jonka pärstävärkkiä en siedä missään tilanteessa. Kaikki musiikki, jota tähän mennessä olen sieltä kuullut on paskaa, joten...
En allekirjoittanut adressia.