Mitenkä niin mun kajarit töissä lopetti toimintansa? Mulle asennettiin kuukausia sitten toi skype ja ihan yhtäkkiä musa tulee luurin kautta
Ei se aikasemmin nuin mennyt. Mitä mä nyt teen? Piuhoja roplaamalle en päässyt pitkälle.
Stinky kirjoitti:Mitenkä niin mun kajarit töissä lopetti toimintansa? Mulle asennettiin kuukausia sitten toi skype ja ihan yhtäkkiä musa tulee luurin kautta
Ei se aikasemmin nuin mennyt. Mitä mä nyt teen? Piuhoja roplaamalle en päässyt pitkälle.
Skypellä on taipumusta äänilaitevarkauksiin.
Menet käyttämäsi (musiikki)sovelluksen (ääni)asetuksiin ja valitset sieltä oikean äänilaitteen.
Skypen laiton jäljiltä siellä todennäköisesti on ko. luurit valittuna ja tottelevaisestihan ohjelma äänisignaalin sinne lykkää jos ei vaihda.
edit: kohta "laittaa" ei ole samaa viitekehystä lappeen Rantalaisen "laittaa" termin kanssa, jolla siellä tarkoitetaan seksuaalista kanssakäymistä.
Stinky kirjoitti:
Stanan Skype! Argh!
Täh? Näkkyypi olevan mediaplayer millä kuuntelisin mielelläni. En löytänyt mitään ääniasetushommeleita
Tuurilla voit päästä käsiksi myös wintöötin ääniasetuksiin (ohjauspaneeli), josta voit asettaa oletusäänilaitteen takaisin. Tämän lisäksi tulisi sitten myös vaihtaa Skypen ääniasetuksista täppä "salli Skypen muuttaa ääniasetuksia" pois.
bedlam kirjoitti:Vittu. Radiosta soi sellanen Freud&Marx&Engels&Jung-biisi, jossa lauletaan näin:
"Tämä on rakkauslaulu kaikille maailman rumille naisille
meiltä kaikilta miehistä rumimmista..."
Siis mulla särähtää korvaan niin pahasti tuo loppu. Onko tuo väärin vai oikein? AJ? Help!
Pitäisi olla "meiltä kaikilta miehiltä rumimmilta"
Eikö tuo tarkoittaisi vähän eri asiaa? Siis haetaan vastaavaa ilmausta kuín "yksi kauneimmista naisista". Siksi pitäisin muodon "miehistä", mutta ehkä mieluummin "rumimmilta" kuin "rumimmista", vai kui? AJ, Edith, anyone?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Suvinen kirjoitti:
..ajattele Gattis jos ootkin koko ajan vongannut MIESTÄ!!!
Nobody´s perfect.
Sitäpaitsi fantasiani Sinusta ovat vielä ihan kilttejä. Haaveilen vasta saunaan pääsystä kanssasi, en sen tuhmemmasta. Eiköhän ne värkkisi saunassa tule tarkastettua.