Lördag
Kyllä se pää tulee kipeaksi vaikkei alkoholia nauttisikaan. Sähkötyökalu tippui puolestatoista metristä päähän, otin lukua muttei tullut tyrmäystä.
Kaupassa meinasi mennä hermo naiskuskeihin, jotka eivät tajua ettei parkki ruutuun pääse ennenkuin olen poistunut siitä. Kannattaa parkkeerata se itämainen maksalaatikko eteen ja sitten ihmetellä silmät pyöreinä miksen lähde ruudusta pois.
Kaupassa meinasi mennä hermo naiskuskeihin, jotka eivät tajua ettei parkki ruutuun pääse ennenkuin olen poistunut siitä. Kannattaa parkkeerata se itämainen maksalaatikko eteen ja sitten ihmetellä silmät pyöreinä miksen lähde ruudusta pois.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Pitäis useammin olla krapula, tuli nimittäin siivottua ja kaikenmaailman unirätit on partsilla pakkasessa luteita tappamassa, ens yönä nukutaan hyvin:)
Eilen bilistä, hävisin kun olen huono, ja kierros Tikkurilan sykkeessä, Hertas, Camel,Hertas,Calypso. Eläinkoe siis.
Eilen bilistä, hävisin kun olen huono, ja kierros Tikkurilan sykkeessä, Hertas, Camel,Hertas,Calypso. Eläinkoe siis.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Ööö... kokeile samaa töissä: yksin, kaikki viikonloput. Blääh, kyllästyttää. Onneksi lekuri soitti eilen ja ilmoitti että voin jäädä erityisäitiyslomalle koska haluan.Bliss kirjoitti:Vttu. Heräsin päiväunilta 38,5 asteen kuumeessa ja olo on aika loistava![]()
Ilmeisesti on tähtiin kirjoitettu, että mä vietän loppuikäni kaikki vapaat viikonloput yksin kotona.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ota puhelin käteen ja soitaBliss kirjoitti:Sulla on kotona ollessas yleensä edes juttuseuraa. Mulla ei. Olis ollut ihan kiva tänään vähän käydä tapaamassa ihmisiä, mutta kun ei... [/marina]Elppis kirjoitti: Ööö... kokeile samaa töissä: yksin, kaikki viikonloput. Blääh, kyllästyttää.

The great club outshines the individual, always and forever.
Ihan kuin kaikkia täällä vituttaisi tänään. Mua ei vituta yhtään. Sählyturnauksessa ropisi mukavasti pisteitä. Kolme matsia, kolme voittoa mutta vain kaksi hattutemppua. Viimeisessä matsissa sain tehtyä vain kaksi maalia. Hyvillä mielin hörpin tässä lonkeroa, kohta pitäisi lähteä keskustaan hakemaan kauden 2007 SM3-pokaalia jettiliiton palkintojenjakotilaisuudesta. Eihän tämä ollut itsekehua, eihän? 

Älä löi! En ole hurrit!
- irmelianneli
- Kitisijä
Missä sä asut?! Tietääkseni vaatii parinkymmenen asteen pakkasen ja muutaman tunnin, että niissä räteissä mikään kuolee..more kirjoitti:Pitäis useammin olla krapula, tuli nimittäin siivottua ja kaikenmaailman unirätit on partsilla pakkasessa luteita tappamassa, ens yönä nukutaan hyvin
Itse en kyllä todellakaan ole pystynyt tekemään yhtikäs mitään, paitsi nukkumaan ja nuokkumaan. Vaikkakin tää kämppä on yks zagrebi, ahistaa. Aivan järkyttävä hävityksenkauhistus Olohko huono.. Pää kipee edelleen. Menisköhän sekasin, jos nappais yhden Panacodin..? Varmaan alkoholiakin saattaa vielä olla veressä kyllä.
Hahaa, mä olin kommentoimassa ihan samaairmelianneli kirjoitti:Missä sä asut?! Tietääkseni vaatii parinkymmenen asteen pakkasen ja muutaman tunnin, että niissä räteissä mikään kuolee..more kirjoitti:Pitäis useammin olla krapula, tuli nimittäin siivottua ja kaikenmaailman unirätit on partsilla pakkasessa luteita tappamassa, ens yönä nukutaan hyvin

Aijai ku teköö sauna hyvää. Ja kylmä ykkösolut. Kohta lisää maksalaatikkoa puolukkahillolla ja sohvalle röhnäämään poliisisarjojen parissa. Ei voi kyl kauheesti keskittyä, kun lupasin pelata samalla muistipeliä likan kanssa. Pitää keskittyä siihen peliin, muuten neiti voittaa mut 6-0, oikeesti.
Niin jos ne haluaa tappaa, mä vaan kidutan niitä nyt kahdeksatta tuntia Vantaan raastavassa 5,6 asteen pakkasessa, että osa suostuu lähtemään suosiolla
Ja eipä ole paljoo mahdollisuutta sen jälkeen kun sulkevat tuon partsin remontin ajaksi, saunakin puuttuu
Äh, menitte pilaamaan mun lumehoitokeinot.

Ja eipä ole paljoo mahdollisuutta sen jälkeen kun sulkevat tuon partsin remontin ajaksi, saunakin puuttuu

Äh, menitte pilaamaan mun lumehoitokeinot.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Isi kulta, aikuisuus on aaltoliikettä, jossa välillä ollaan aikuisia ja välillä lapsia siellä aallonpohjalla. Onnellisia ne, jotka onnistuvat tekemään aikuisuudestaan yhden valtavan tsunamiaallon. Niitä on kuitenkin niin vähän, että Kitinää tarvitaan aina.aasi kirjoitti:Lapseni! Kohta te että enää tarvitse Kitinää!
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Täällä pakkanen vaan kiristyy. Ulkolämpötila näyttä tällähetkellä -16!more kirjoitti:Niin jos ne haluaa tappaa, mä vaan kidutan niitä nyt kahdeksatta tuntia Vantaan raastavassa 5,6 asteen pakkasessa, että osa suostuu lähtemään suosiolla![]()

Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
- irmelianneli
- Kitisijä
- irmelianneli
- Kitisijä
Voihan itkutaasi kirjoitti:Tänne sun hoodseille. Apinatarha lopetti toimintansa; jäin, niisk, yksin.irmelianneli kirjoitti: Mihis sää olet yhtäkkiä muuttanut?? Asutko nyt ihan yksin tällä kertaa?