Tää hakee kans suosiolla piikkiä, jos tää kipuilu yltyy kovemmaksi ja tiheemmäksi (ja jos paikat alkaa sisältäkin aukeemaan). Eniten kummastuttaa, kun ei hajuakaan, mistä noi supistelut oikein johtuu... mitään tulehduksia ei tutkitusti ole eikä pentu oo laskeutunukkaan tms. Viikkoja tänään tuli tasan 32.Vaola kirjoitti:Mä sain aikanaan parikin piikkiä perseeseen, kun meinasin synnyttää kohtuuttoman aikasin (viikolla 27).
Kerro vaivasta
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
Minulla oli paljonkin supisteluja pitkin matkaa, mutta eivät ne mitään koskaan aiheuttaneet (edes itse synnytyksessäkään, valitettavasti). Niistä en siis olisi kovin huolissani, kunhan tilannetta tsekkaillaan tarpeeksi usein. Ranteet tässä kyllä ovat se suurempi ongelma, minä kun onnistuin tässä muutama viikko sitten kehittämään jännetupentulehduksen toiseen käteen, ja sekin hankaloittaa mukelon käsittelyä yllättävän paljon. Voi vain kuvitella minkälainen tilanne olisi kahden vajaakuntoisen ranteen kanssa.mustaenkeli kirjoitti:Tää hakee kans suosiolla piikkiä, jos tää kipuilu yltyy kovemmaksi ja tiheemmäksi (ja jos paikat alkaa sisältäkin aukeemaan). Eniten kummastuttaa, kun ei hajuakaan, mistä noi supistelut oikein johtuu... mitään tulehduksia ei tutkitusti ole eikä pentu oo laskeutunukkaan tms. Viikkoja tänään tuli tasan 32.Vaola kirjoitti:Mä sain aikanaan parikin piikkiä perseeseen, kun meinasin synnyttää kohtuuttoman aikasin (viikolla 27).
Niin, en tiedä antavatko ne sen piikin vasta sitten, jos kohdunsuu alkaa aukeamaan, kuten mulla tapahtui. Aika vaimeita supistuksia ne olivat, mutta ärsyttäviä sitten kun jatkuivat säännöllisesti ympäri vuorokauden.mustaenkeli kirjoitti:Tää hakee kans suosiolla piikkiä, jos tää kipuilu yltyy kovemmaksi ja tiheemmäksi (ja jos paikat alkaa sisältäkin aukeemaan). Eniten kummastuttaa, kun ei hajuakaan, mistä noi supistelut oikein johtuu... mitään tulehduksia ei tutkitusti ole eikä pentu oo laskeutunukkaan tms. Viikkoja tänään tuli tasan 32.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Tämä taitaa olla ainakin Jorvin käytäntö ja ilmeisesti myös oman sairaalani (Kyssin).Vaola kirjoitti:Niin, en tiedä antavatko ne sen piikin vasta sitten, jos kohdunsuu alkaa aukeamaan, kuten mulla tapahtui.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
Lienee todettava, että minulla on kuvaruutuallergia. Työskentelin eilen intensivisesti ruutua tuijottaen, ja jossain vaiheessa alkoivat silmät ja nenä vuotamaan ja päätä särkemään. Aina kun pidin taukoa, tilanne helpotti, ja kun palasin ruudun ääreen, oireet palasivat. Ruudun tuijotus tulehdutti päätäni.
Palasin kotiin täysin uuvahtaneena ja olin pitkään lamassa. Illalla sitten ylipiristyin niin etten saanut viime yönä kunnolla unta ja päädyin nukkumaan pommiin.
Puuh. Taitais olla loman paikka? Loman aikana jotain muuta kuin ruudun tuijottamista.
Onkohan tämmöistä kuvaruutuallergiaa oikeasti olemassa, vai oliko tämä jotain ihan muuta?
Palasin kotiin täysin uuvahtaneena ja olin pitkään lamassa. Illalla sitten ylipiristyin niin etten saanut viime yönä kunnolla unta ja päädyin nukkumaan pommiin.
Puuh. Taitais olla loman paikka? Loman aikana jotain muuta kuin ruudun tuijottamista.
Onkohan tämmöistä kuvaruutuallergiaa oikeasti olemassa, vai oliko tämä jotain ihan muuta?
Mulla oli samoja oireita. Tutkitutin näön, ja silmälääkäri oli sitä mieltä, että tuo johtui liian vahvoista rilleistä. Merkillistä kyllä, uusien silmälasien kanssa monitoriallergia on loppunut.Duckzilla kirjoitti: Onkohan tämmöistä kuvaruutuallergiaa oikeasti olemassa, vai oliko tämä jotain ihan muuta?
Ja siis nenä vuotaa kun silmät vuotaa, ja silmät vuotaa kun ne ärsyyntyvät. Päätä särkee kun yrittää tarkentaa näköä. Ja silleen.
Niin että jos et ole ihan vasta hankkinut uusia rillejä, käy näöntarkistuksessa!
Voi muuten hyvin pitää paikkansa, kiitos vinkistä. Hankin nämä rillit vuodenvaihteessa Eyeniltä (eli eivät maksaneet paljoa). Voisin kokeeksi siirtyä vanhempiin rilleihin ja katsoa miten silmät jaksavat.Bliss kirjoitti:Niin että jos et ole ihan vasta hankkinut uusia rillejä, käy näöntarkistuksessa!
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Nytkun taas vihdoin sai kasattua itsensä eron jäljiltä ja elämä hymyilee jotenkin niin arvatkee mitä...
Jep, eilen kun nostelin painoja salilla, niin yhtäkkiä alkoi vatsa-arpityrästä "vetämään" ja pistämään. Kipua ei ollut kovasti, mutta sen verran epämieluisalle tuntui että lopetin käsipainoilla hauislihasten treenaamisen.
Aikaisemmin olin tehnyt vatsoja, selkiä ja kaikkea muuta basic-painojen nostelua. Tietoisesti kyllä varon vähän vatsistenteossa salilla, mutta alkoi taas vituttaa jos pitää jättää punttisalitreenailu väliin.
VATTU!
Jep, eilen kun nostelin painoja salilla, niin yhtäkkiä alkoi vatsa-arpityrästä "vetämään" ja pistämään. Kipua ei ollut kovasti, mutta sen verran epämieluisalle tuntui että lopetin käsipainoilla hauislihasten treenaamisen.
Aikaisemmin olin tehnyt vatsoja, selkiä ja kaikkea muuta basic-painojen nostelua. Tietoisesti kyllä varon vähän vatsistenteossa salilla, mutta alkoi taas vituttaa jos pitää jättää punttisalitreenailu väliin.
VATTU!
Vanhoihin täällä käsiteltyihin asioihin liittyen. Puhuminen tosiaan auttoi, jo pelkästään se tieto siitä, että pääsi juttelemaan poisti suuren taakan harteilta. Pillereihin ei ole tarvinnut turvautua.
Yhden juttelukerran aikana tuli koettua valtava ahaa-elämys siitä, miksi on vuosia kärsinyt huonosta suhteesta, miksi on alistunut eikä ole kokenut itseään tarpeeksi arvokkaaksi vaatiakseen parempaa. Asioita on tarvetta käsitellä varmasti pitkään, mutta eiköhän osa ongelmasta poistu jo pelkästään asian tiedostamalla.
Yhden juttelukerran aikana tuli koettua valtava ahaa-elämys siitä, miksi on vuosia kärsinyt huonosta suhteesta, miksi on alistunut eikä ole kokenut itseään tarpeeksi arvokkaaksi vaatiakseen parempaa. Asioita on tarvetta käsitellä varmasti pitkään, mutta eiköhän osa ongelmasta poistu jo pelkästään asian tiedostamalla.
Eikä tarvitseStinky kirjoitti: Niin mut sit pitäis harrastaa seksiä. Yök. Se on likasta ja yliarvostettua.

Wohoo! Meille tulee vauvaBliss kirjoitti:Eikä tarvitseStinky kirjoitti: Niin mut sit pitäis harrastaa seksiä. Yök. Se on likasta ja yliarvostettua.

Vittumainen flunssan alku.. ei puhkea kunnolla! Töistä en viitsi olla pois (kuten mies) kun "kurkku on kipeä ja vähän huono olo".. .varsinkaan nyt, kun yksi työntekijä on lomalla.. Ei tätä putiikkia jaksa erkkikään yksin pyörittää montaa päivää.
The great club outshines the individual, always and forever.
Meillä on ainakin töissä semmosta liikkeellä, että tosiaan kurkkua tulee ihan helvetin kipeäksi, osalla nousee lisäksi kova kuume. Nuhaan sun muuta ei sitten näy kenelläkään.Elppis kirjoitti:Vittumainen flunssan alku.. ei puhkea kunnolla! Töistä en viitsi olla pois (kuten mies) kun "kurkku on kipeä ja vähän huono olo".. .varsinkaan nyt, kun yksi työntekijä on lomalla.. Ei tätä putiikkia jaksa erkkikään yksin pyörittää montaa päivää.