Jokelan yläasteella Tuusulassa ammuttu

Yleinen lätinä jä kitinä
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

safi kirjoitti:... olisiko todella mahdollista, että suurinosa tästä porukasta tosiaan on sitä selkärangatonta paskasakkia, jotka puolestani voitaisiin viedä saunan taakse lopettaviksi.
Tunnen aika paljon tuota paskasakkia ja moni heistä noudattaa paremmin yhteisiä pelisääntöjä ja maksaa enemmän veroja kuin sinä. Toisaalta, saatathan pitää itseäsikin paskasakkiin kuuluvana?
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

sivustahuutaja kirjoitti:
safi kirjoitti:... olisiko todella mahdollista, että suurinosa tästä porukasta tosiaan on sitä selkärangatonta paskasakkia, jotka puolestani voitaisiin viedä saunan taakse lopettaviksi.
Tunnen aika paljon tuota paskasakkia ja moni heistä noudattaa paremmin yhteisiä pelisääntöjä ja maksaa enemmän veroja kuin sinä. Toisaalta, saatathan pitää itseäsikin paskasakkiin kuuluvana?
Kyllä minunkin on ihan pakko tähän selkärangaton paskasakki -juttuun kommentoida, että tyypillinen masennuspotilas on kiltti, velvollisuudentuntoinen, herkkä ja älykäs ihminen. Just sellainen, josta on tuhat kertaa enemmän hyötyä läheisilleen ja yhteiskunnalle kuin kaikenmaailman kovanaamoista, julmureista, itsekkyyden maailmanmestareista ja muista tolloista.
Googlebot

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

huima kirjoitti:Jos ampuu vain yhdellä paikalla se olisi kätevää, mutta toimisi siis vain tällä tavalla kaupungeissa - joissa ampumaradalla on kunnolliset varustukset säilytykseen ja murtautuminen paikkaan huomattaisiin helposti.

Tilanne voi olla kehä 3:n toisella puolella erilainen, jossa seuran ampumarata onkin syrjäisessä paikassa - eikä siellä välttämättä ole edes mitään kummoisia rakennuksia.

Aseiden hankkiminen rikolliseen käyttöön olisi siis helpompaa, kun iskun voisi tehdä suhteellisen suojattomaan harrastuspaikkaan sopivan rauhalliseen aikaan - verrattuna siis esimerkiksi aseliikkeisiin.
Vaikka ne mielenkiintoisia ovatkin, en kuitenkaan koe ampumaharrasteita minkäänlaisena kansalaisoikeutena sen enempää kuin ilotulitusrakettien ja ehkä omatekoistenkin "harrastepommien" räjäyttelyä.

Sen ei tarvitse olla sallittua kaikille ja kaikkialla. Jos vaatimuksena käsiaseampumaharrastukselle olisi ampumaseuraan kuuluminen (joka on velvoitettu huolehtimaan ostamasi tai vuokraamasi aseen säilytyksestä yhtä hyvin kuin mihin aseliikkeet pystyvät), niin ok minulle.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Googlebot kirjoitti:
huima kirjoitti:Jos ampuu vain yhdellä paikalla se olisi kätevää, mutta toimisi siis vain tällä tavalla kaupungeissa - joissa ampumaradalla on kunnolliset varustukset säilytykseen ja murtautuminen paikkaan huomattaisiin helposti.

Tilanne voi olla kehä 3:n toisella puolella erilainen, jossa seuran ampumarata onkin syrjäisessä paikassa - eikä siellä välttämättä ole edes mitään kummoisia rakennuksia.

Aseiden hankkiminen rikolliseen käyttöön olisi siis helpompaa, kun iskun voisi tehdä suhteellisen suojattomaan harrastuspaikkaan sopivan rauhalliseen aikaan - verrattuna siis esimerkiksi aseliikkeisiin.
Vaikka ne mielenkiintoisia ovatkin, en kuitenkaan koe ampumaharrasteita minkäänlaisena kansalaisoikeutena sen enempää kuin ilotulitusrakettien ja ehkä omatekoistenkin "harrastepommien" räjäyttelyä.

Sen ei tarvitse olla sallittua kaikille ja kaikkialla. Jos vaatimuksena käsiaseampumaharrastukselle olisi ampumaseuraan kuuluminen (joka on velvoitettu huolehtimaan ostamasi tai vuokraamasi aseen säilytyksestä yhtä hyvin kuin mihin aseliikkeet pystyvät), niin ok minulle.
Suomalaiseen tylsäään tottelevaisuusmentaliteettiin sopii hyvin, että mikä ei ole redusoitavissa ehdottoman tarpeelliseksi ja josta voi olla vaaraa, sen voi kieltää. Jos ei itseä se asia kiinnosta, siis. USA:ssa taas on asejärjestöjen peruslähtökohta, että aseita pitää saada olla yksityisillä kansalaisilla myös nimenomaan itsepuolustussyistä. Muuten kokisivat asuvansa poliisivaltiossa ja ikäänkuin avuttomiksi kuohittuna. Ymmärrän tuon asenteen hyvin. Toisaalta ymmärrän, että Suomessa "itsepuolustuskäyttö" on kulttuurisesti tabu, eikä lupia sillä saa. Luvallista asettaan ei saa edes kanniskella ladattuna. Ja lataamattakin pitäisi olla tulossa/menossa ampumaradalle. Mikä voikin olla viisasta, kun katselee suomalaisten kännistä katukäyttäytymistä.

Sinun ehdotuksesi aseiden säilyttämisestä ampumaseuran tiloissa luulen perustuu suurten kaupunkien olosuhteiden yleistämiseen. Esimerkiksi se metsästysseura, johon täälläpäin Savossa kuulun, pitää majaansa 50 km. päässä kaupungista, ja paikkahan on useimmiten tyhjillään oleva puutalo! Sinnekö aseita säilöön varkaiden syötiksi? Myös lähempänä kaupunkia on ampumarata, mutta sittenkö pitäsi aina hakea aseensa omasta seurasta 50 km päästä? Orimattilassa (missä taloni on) taas kylän ampumarata on tyystin rakennukseton kenttä. Sitten kaupunkien sisäradoilla ei kivääreillä ja haulikoilla yleensä voi ammuskella.

Myöskään et huomioi aseilla harjoittelun KYLMÄHARJOITUSTARVETTA, jota tekevät enemmän ampumista (sekä käsiaseilla että haulikoilla) harrastavat lähinnä kotonaan. Jotkut myös korjaavat aseitaan itse, mikä on hankalaa kylmällä ulkoradalla.

Ja lisäksi.. vaikka asetta ei kaupungilla tai kylillä ladattuna kannetakaan, minusta olisi tunteen tasolla jokseenkin noh.. kuohitsevaa, että olisi omistamansa kapine, jonka joku muu pitääkin lukkojen takana ja jota saa käpistellä vain jotain tunnin kerrallaan ampumaseurassa.
Viimeksi muokannut Gat, 09.11.2007 18:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Googlebot kirjoitti:Vaikka ne mielenkiintoisia ovatkin, en kuitenkaan koe ampumaharrasteita minkäänlaisena kansalaisoikeutena sen enempää kuin ilotulitusrakettien ja ehkä omatekoistenkin "harrastepommien" räjäyttelyä.
Hätävarjelun liioittelua. Kannattaa mieluummin panostaa vaikka julkistekampanjaan rattijuoppoja vastaan.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Miksi kenenkään pitäisi osata ampua käsiaseella? Jos nyt jätetään poliisit hetkeksi sivuun.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vadim kirjoitti:Miksi kenenkään pitäisi osata ampua käsiaseella? Jos nyt jätetään poliisit hetkeksi sivuun.
Historialliset syyt. Ihan kuten alkoholin myynti, avioliitot, ynnä muu inhimillinen ja surkean epärationaalinen sonta.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Googlebot kirjoitti:Sanna taisi lisäksi olla joku filosofian maisteri tms. Pekka-Eric kai oli olevinaan myös jonkin sortin filosofi. Mikä ihme noita filosofeja oikein vaivaa? Ei pidä ajatella liikaa.
Itse asiassa tekniikan ylioppilas... mikä teitä insinöörejä vaivaa?
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 19:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Vadim kirjoitti:Miksi kenenkään pitäisi osata ampua käsiaseella? Jos nyt jätetään poliisit hetkeksi sivuun.
Koska se vain sattuu olemaan erittäin mukava harrastus, samoin voisi kysyä miksi kenenkään pitäisi harrastaa mitään muutakaan ampuma-aseurheilua.

Ei kenenkään tarvitse osata ampua elääkseen mutta jos joku haluaa, niin pitää olla aika hyvät perusteet sen kieltämiseksi. Tarkkuusammunta on erittäin mukava ja rentouttava harraste joskaan en ole henkilökohtaisesti sitä moneen vuorteen päässyt harjoittelemaan sopivien tilojen ja ennenkaikkea ajan puutteen takia.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vadim kirjoitti:Miksi kenenkään pitäisi osata ampua käsiaseella? Jos nyt jätetään poliisit hetkeksi sivuun.
Ymmärrätkös, että vaikka sinusta se ei ole hauskaa, jostakin muusta voi käsiaseella ampuminen olla hauskaa? Samalla tavalla kuin joistakin on hauska harrastaa miekkailua (miekkakin on erittäin kuolettava ase), ilman että heille tulee mieleen oikeasti tappaa ihmisiä miekalla. Ja ovathan kaikki kamppailulajitkin ihmisiä vahingoittavia tekniikoita, joille aika harvalla on käyttöä koska aika harva joutuu tositappeluun. Miksi on sitten nyrkkeily- ja karateseuroja? Niitä ei tarvita!! Pitäisi kieltää!! :D

Suomessa ei saa metsästää pistoolilla, niinhän se on. Loukkupyytäjät voivat kyllä käyttää eläimen lopetukseen. Mutkun... Jokelan tappajakin olisi itse asiassa saanut aikaan paljon pahempaakin tuhoa, jos olisi käyttänyt metsästysasetta, haulikkoa!
Viimeksi muokannut Gat, 09.11.2007 20:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti:Suomessa ei saa metsästää pistoolilla, niinhän se on. Loukkupyytäjät voivat kyllä käyttää eläimen lopetukseen. Mutkun... Jokelan tappajakin olisi itse asiassa saanut aikaan paljon pahempaakin tuhoa, jos olisi käyttänyt metsästysasetta, haulikkoa!
Itsekään en ymmärrä mikä tekee pitkistä aseista muka vaarattomia. Muranen ja oliko tmä nyt kotkalainen näyttivät, että henki lähtee ihan jousipyssylläkin.

Pelottaa ajatellakin, että jokelaisella olisi ollut pääaseena haulikko ja oikeasti halu tappaa kaikki koulusta löytyvät. Olisi päässyt listoille, sen verran huolellista oli valittujen kohdalla jo nyt.

EDIT: kohta joku mussuttaa aseen piilottamisesta. Jokelalainen tuli kouluun juuri ennen ampumista. Hänellä olisi voinut olla kassissa vaikka panssarivaunu ja kukaan ei olisi huomannut mitään. Pitkät kassit ja salibandypussit, anyone?
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

NuoriDaavid kirjoitti: En tunne sinua IRL, mutta tämän viestin perusteella et vaikuta kovin tasapainoiselta ja selväjärkiseltä ihmiseltä, erityisesti muistaen mitä tämä ketju koskee. Aiotko kenties seurata Pekka-Eric Auvisen esimerkkiä?
En varmasti vaikuta, enkä taatusti ole sinun mittapuullasi mitattuna millään tasolla tasapainoinen/ selväjärkinen ja olen enemmän kuin hyvin onnellinen asiasta.

Meissä on nimittäin sellainen perustavaa laatua oleva ero, että minä olen valmis tekemään suuriakin muutoksia/uhrauksia elämässäni silloin kun alkaa ahdistaa. Sinä taas kituutat vuodesta toiseen sellaisessa elämässä, joka aiheuttaa lievää ahdistusta ja et ole valmis tekemään asian eteen ainuttakaan parannusta eli vahvistat vain käsitystäni siitä selkärangattomasta paskasakista. Korjaa toki, jos olen väärässä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

safi kirjoitti:Meissä on nimittäin sellainen perustavaa laatua oleva ero, että minä olen valmis tekemään suuriakin muutoksia/uhrauksia elämässäni silloin kun alkaa ahdistaa.
Ihan niin kuin Auvinenkin! Tässäpä älykäs mittari puolijumalien erottamiseksi paskasakista. :perse:
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

safi kirjoitti:
Meissä on nimittäin sellainen perustavaa laatua oleva ero, että minä olen valmis tekemään suuriakin muutoksia/uhrauksia elämässäni silloin kun alkaa ahdistaa.
Todellakin, niin olet! :idea: Muistan, että kun täällä joskus keskusteltiin aiheesta "mitä tekisit, jos kumppanisi lihoisit", sinä vakuutit jyrkästi lopettavasi sellaisessa tilanteessa suhteen siihen paikkaan. Esimerkiksi tätä varmaankin tarkoitat "ahdistuksella", "suurella muutoksella" ja "sillä, että on selkärankaa"?
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Aito_Johanna kirjoitti:
safi kirjoitti:
Meissä on nimittäin sellainen perustavaa laatua oleva ero, että minä olen valmis tekemään suuriakin muutoksia/uhrauksia elämässäni silloin kun alkaa ahdistaa.
Todellakin, niin olet! :idea: Muistan, että kun täällä joskus keskusteltiin aiheesta "mitä tekisit, jos kumppanisi lihoisit", sinä vakuutit jyrkästi lopettavasi sellaisessa tilanteessa suhteen siihen paikkaan. Esimerkiksi tätä varmaankin tarkoitat "ahdistuksella", "suurella muutoksella" ja "sillä, että on selkärankaa"?
Luulen, että lihominen on sen luokan osoitus selkärangattomuudesta, että sellaiset ihmiset Safin mielestä olisi parasta siirtää saunan takaa kompostiin.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

sivustahuutaja kirjoitti:Muranen ja oliko tmä nyt kotkalainen näyttivät, että henki lähtee ihan jousipyssylläkin.
Joo Muranen! Voi sentään, minähän olen unohtanut jakaa kanssanne tämän traagisen "olin siellä" -kokemuksen. Asuin nimittäin vielä Kotkassa ja kävin peruskoulun 9. luokkaa vuonna -94, kun oli case Muranen siinä parin - kolmen kilometrin päässä. Koululla kohistiin hullusta jousipyssyn kanssa ihmisiä jahtaavasta tyypistä, emmekä saaneet mennä välitunnilla ulos. Siskon köksäntunnilla oli piileskelty itkien pöytien alla. Tuntien päätyttyä jouduttiin istumaan pitkään jumppasalissa, ennen kuin me eri suunnalla kuin Muranen asuvat saimme lähteä kotiin (Murasen suunnalla asuvien piti odottaa vanhempia hakemaan). Kotiin kävellessäni vilkuilin ympärilleni, että näkyykö jousipyssymiestä.

"Kriisiapu" ei kai vielä silloin ollut in, koska kukaan ei tarjonnut meille sellaista. Silti minusta tuli näin terve.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

safi kirjoitti:
Meissä on nimittäin sellainen perustavaa laatua oleva ero, että minä olen valmis tekemään suuriakin muutoksia/uhrauksia elämässäni silloin kun alkaa ahdistaa. Sinä taas kituutat vuodesta toiseen sellaisessa elämässä, joka aiheuttaa lievää ahdistusta ja et ole valmis tekemään asian eteen ainuttakaan parannusta eli vahvistat vain käsitystäni siitä selkärangattomasta paskasakista. Korjaa toki, jos olen väärässä.
Minua ilahduttaa, että ne jotka olen luokitellut Kitinässä paskasakiksi muissakin asiakysymyksissä (sinut safi muistaakseni eläinkeskusteluissa) ovat muutenkin paskasakkia!!! :D

Mitä Daven pitäisi tehdä? Jättää vaimonsa ja lähteä rilluttelemaan vai? Sinusta nyt kerrotut ihmissuhdekäsityksesi viittaavat puhtaasti itsekkääseen persoonallisuuteen, joka sopii siihen muuhunkin maailmankuvaasi.

On muutakin arvoja kuin oma etu ja huvi. Niiden takia voi joutua pysymään tilanteessa, joka todella aiheuttaa masennusta. Lojaalisuus puolisoa ja lapsia kohtaan vaikka. Joskus myös ihan pakosta on tilanteessa, jota ei voi muuttaa. Miten koulua inhoavat nuoret esimerkiksi pystyisivät lopettamaan koulunkäynnin? Luuletko, että valtaosa ihmisistä voi vaihtaa työpaikkaansakaan, oli stressi tai pomo miten hirveä tahansa?

Tai mitä vaikkapa minä olisin voinut tehdä viime talven ja kesän masentavassa tilanteessa, jossa asuin 2x4 metrin kopissa KOSKA 76-vuotias äitini tarvitsi auton kuljettajaa ja ruumillisten hommien tekijää siellä maalla KOSKA oli päärakennuksessa palvelemassa 89-vuotiasta sairasta enoani, veljeään. Jättää äitini pulaan ja lähteä? Ja vaikka äitini siellä olo mielestäni oli kohtuutonta sukulaisrakkautta, en olisi saanut pakollakaan äitiä sieltä pois. Välit olisivat menneet poikki. Rakentaa uusi talo viereen? Ei ollut vielä rahaa ja tuohon en niitä kumminkaan haaskaisi. Siispä palelin siellä kopissani masentuneena, koska muuta ei ollut tehtävissä. Paitsi muuttaa päärakennuksen vierashuoneeseen äitini ja isäni lisäksi. Ei hyvä sekään.
Viimeksi muokannut Gat, 09.11.2007 21:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Merkitkää aikakirjoihin: Gattaca puhuu asiaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Gat kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Miksi kenenkään pitäisi osata ampua käsiaseella? Jos nyt jätetään poliisit hetkeksi sivuun.
Ymmärrätkös, että vaikka sinusta se ei ole hauskaa, jostakin muusta voi käsiaseella ampuminen olla hauskaa?
No, itse asiassa minusta käsiaseella ampuminen on ihan hauskaa, ja olen kanniskellut sellaista useamman kuukauden ajan ihan työni puolesta. Kysymys on tietysti rajanvedosta - tuskin sinäkään kannatat dynamiitin myymisen vapauttamista sillä perusteella, että asioiden räjäyttely voisi olla jostakusta mukavaa. Automaattiaseilla rätkättely on ihan hauskaa sekin, puhumattakaan kenttätykillä ammuskelusta, eikä tämä ole mikään vitsi, eräällä armeijakaverillani oli sellainen takapihallaan. Bosniassa kuulemma jengillä saattaa olla tallissaan panssarivaunu, jolla sitten ammuskellaan vuorenseinää, kun on häät; ja joku naapuri voi tulla sitten säestämään Sergeillä. Todella hilpeää, kunnes joku älypää osuu ohilentävään pienkoneeseen. Tositarina tämäkin.

Käsiaseet on tarkoitettu ihmisten tappamiseen, ja niihin liittyy ikäviä mielikuvia. Siksi siviilit eivät tarvitse sellaisia.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Gat kirjoitti:On muutakin arvoja kuin oma etu ja huvi. Niiden takia voi joutua pysymään tilanteessa, joka todella aiheuttaa masennusta. Lojaalisuus puolisoa ja lapsia kohtaan vaikka.
Tämä kuulostaa kyllä aika pelottavalta ajattelumallilta. Jos pysyy väkisin tilanteessa, joka pitää masentuneena, eikä edes yritä muuttaa sitä, ei todellakaan ole lojaalinen lapsille, korkeintaan puolisolle ja omalle mukavuudelle. Eri asia tietenkin, jos lääkkeet auttavat pysymään riittävän tyytyväisenä, tai jos osaa muuttaa asioita tilanteen sisällä, mutta ainakin itse tiedän useammankin sellaisen parisuhteen, joissa lasten etu olisi ollut vanhempien ero. Ensimmäisenä mieleen tulee - yllätys, yllätys - omien vanhempieni avioliitto.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Vadim »

JoeB kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Miksi kenenkään pitäisi osata ampua käsiaseella? Jos nyt jätetään poliisit hetkeksi sivuun.
Koska se vain sattuu olemaan erittäin mukava harrastus, samoin voisi kysyä miksi kenenkään pitäisi harrastaa mitään muutakaan ampuma-aseurheilua.
Metsästääkseen. Kukaan ei kuitenkaan metsästä käsiaseilla vaan muilla kättäpitemmillä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Aito_Johanna kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:Muranen ja oliko tmä nyt kotkalainen näyttivät, että henki lähtee ihan jousipyssylläkin.
Joo Muranen! Voi sentään, minähän olen unohtanut jakaa kanssanne tämän traagisen "olin siellä" -kokemuksen..
Tappoikos Mika Muranen kaksi ihmistä jousella? Ja pidätyksen jälkeen sanoi suurimmaksi surukseen, ettei pääse jatkamaan varusmiespalvelustaan. Nyt tulee mieleen kysyä, missä tämä kyvykäs ja isänmaallinen mies sai sotilaskoulutuksensa? Salpausselän ilmatorjuntapatteristossa. Entäs missä minä sain sotilaskoulutukseni? Salpausselän ilmatorjuntapatteristossa! Elliittiä selvästi! :D

(Tosin kun ylppistelin kavereille, kaverit huomauttivat ettei Muranen mitään sotilaskoulutusta ollut saanut, oli vielä alokas :roll: )
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

EveryWoman kirjoitti: Ihan niin kuin Auvinenkin! Tässäpä älykäs mittari puolijumalien erottamiseksi paskasakista. :perse:
Älykästä tai ei, mutta ilmeisen toimivaa. Ihmisen elämä on jatkuvaa muutosta ja se väki, jota ei sitä suostu hyväksymään putoaa auttamatta kelkasta.
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

Aito_Johanna kirjoitti: Todellakin, niin olet! :idea: Muistan, että kun täällä joskus keskusteltiin aiheesta "mitä tekisit, jos kumppanisi lihoisit", sinä vakuutit jyrkästi lopettavasi sellaisessa tilanteessa suhteen siihen paikkaan. Esimerkiksi tätä varmaankin tarkoitat "ahdistuksella", "suurella muutoksella" ja "sillä, että on selkärankaa"?
Kyllä sinun johku täytyy nyt yrittää käyttää huomattavasti järeämpiä keinoja, mikäli meinaat saada minut ärsyyntymään.
Historia ja nykyisyys kaksilahkeisten kanssa touhutessani on varmasti hyvinkin värikästä, enkä edes ymmärrä katua mitään tai muuttaa mieltäni. Oletko kenties jotenkin kateellinen? Voin ihan suosiolla antaa sinulle lisää materiaalia kauhisteluun, sillä sitähän riittää. : )
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Vadim »

safi kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: Ihan niin kuin Auvinenkin! Tässäpä älykäs mittari puolijumalien erottamiseksi paskasakista. :perse:
Älykästä tai ei, mutta ilmeisen toimivaa. Ihmisen elämä on jatkuvaa muutosta ja se väki, jota ei sitä suostu hyväksymään putoaa auttamatta kelkasta.
Mitähän tämä "kelkasta putoaminen" oikein tarkoittaa? Eikös tämä Auvinen suorastaan rakastanut muutosta?
Vastaa Viestiin