No tuntisinki sitte Chandlerin ja Joeyn mieluummin.Duckzilla kirjoitti:Katsojalukujen vuoksi.sipsi kirjoitti:Onhan se kiva juu, että on miespuolisia Frendejä, mutta miten ne onnistuu aina viittaamaan tavalla tai toisella seksiin noissa jutuissaan?
TilastoTiistai
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Nyt Ross tulee kateelliseksi.sipsi kirjoitti:No tuntisinki sitte Chandlerin ja Joeyn mieluummin.Duckzilla kirjoitti:Katsojalukujen vuoksi.sipsi kirjoitti:Onhan se kiva juu, että on miespuolisia Frendejä, mutta miten ne onnistuu aina viittaamaan tavalla tai toisella seksiin noissa jutuissaan?
Huomenii. Perhana. Oisin saanu pitkään nukkua, mutta entinen duunikaveri, nainen joka opetti minulle kaiken ravintola-alasta, soitti, ja nauro että kai siel ollaan hereillä jo
Lupasin soittaa takas kuhan herään, mut enhän mä mitään unta enää saa. Prkl. Kersakin heräs siihen. Puuronkeittoon mars.
Neljä putkiloa verta luovutettu labratädille + 1dl pisua: mä olen stara heti aamusta. Verenpaine pökrättää kokoajan; meinaan lennellä sinne tänne. Arvot alle sadan, tuntuu että maailma vilisee silmissä kokoajan...
Mies oli eilen tehnyt hyvää ruokaa ja hyvällä mielellä nukahdin kainaloon
Meille tuli tänään karvaton kissa Jotenkin tuntuu lähes pervolta koskea siihen. I'm sick.
Mies oli eilen tehnyt hyvää ruokaa ja hyvällä mielellä nukahdin kainaloon
Meille tuli tänään karvaton kissa Jotenkin tuntuu lähes pervolta koskea siihen. I'm sick.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kuulemma on ihan normaalia.. en vain odottanut että tää verenpaine laskee näin alas näin nopeasti. Lähes pelottaa olla yksin töissä jos pökrään. Pitää vetää slow motion- meiningillä etten kaadu ja.. you know.milli kirjoitti:Elppis, onko toi normaalia raksaana, että verenpaine heittelee noin?
Hitsi, galleria on täynnä ihania vauvakuvia. Niiden katselu ei todellakaan ollut hyvä idea, vauvakuume sen kuin kasvaa.
Joo persehuomenta vaan. Harmaahkoa mutta niinhän se aina.
Sisäistä tämä: nainen ja mies voivat olla ongelmitta ystäviä vain siinä tapauksessa, että kumpikaan osapuoli ei pidä toista millään tavalla viehättävänä. Tai ehkä myös suurella itsekurilla, hypnoosilla, lidokaiinilla ja lobotomialla.sipsi kirjoitti: Eikö niille vieläkään voi mennä perille, että nainen ja mies voi olla vaan ja ainoastaan ystäviä? Mikä vi**n hutsu mä niille olen? *aamuavautuminen*)
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan
«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Ronald Reagan
Sloganizer.net
Sisäistänhän mä. Kyllästyttää vaan joskus se ainainen kaksimielinen läppä, mitä pitää viljellä, ku älykkyys ei muuhun pysty.Ihminen kirjoitti:
Sisäistä tämä: nainen ja mies voivat olla ongelmitta ystäviä vain siinä tapauksessa, että kumpikaan osapuoli ei pidä toista millään tavalla viehättävänä. Tai ehkä myös suurella itsekurilla, hypnoosilla, lidokaiinilla ja lobotomialla.
Liitelen muutenki ihan muissa maailmoissa tällä hetkellä, ei vois vähempää kiinnostaa että seurustelevat puolifrendit höpöttelee mulle jotain seksijuttuja.
Heitä samantasoista läppää takaisin. Tai vähän pahempaa.sipsi kirjoitti:Kyllästyttää vaan joskus se ainainen kaksimielinen läppä, mitä pitää viljellä, ku älykkyys ei muuhun pysty.
Liitelen muutenki ihan muissa maailmoissa tällä hetkellä, ei vois vähempää kiinnostaa että jotku seurustelevat puolifrendit höpöttelee mulle jotain seksijuttuja.
No, niin mä itseasiassa heitänkin. Oon vaan jotenki tullu immuuniksi kaikelle semmoselle, ku oon kuullu viimeaikoina kaikenlaista. Sitäpaitsi olen tavallaan sitä mieltä, että liian rivot jutut pienellä tytöllä on mauttomia.Bliss kirjoitti:
Heitä samantasoista läppää takaisin. Tai vähän pahempaa.
Lisäisin vaihtoehtoihin vielä sen, että kummallakin on jo joku mitä pitävät vielä viehättävämpänä.Ihminen kirjoitti:nainen ja mies voivat olla ongelmitta ystäviä vain siinä tapauksessa, että kumpikaan osapuoli ei pidä toista millään tavalla viehättävänä. Tai ehkä myös suurella itsekurilla, hypnoosilla, lidokaiinilla ja lobotomialla.
..... eivätkä nauti alkoholia toistensa seurassa.Zeb kirjoitti:Lisäisin vaihtoehtoihin vielä sen, että kummallakin on jo joku mitä pitävät vielä viehättävämpänä.Ihminen kirjoitti:nainen ja mies voivat olla ongelmitta ystäviä vain siinä tapauksessa, että kumpikaan osapuoli ei pidä toista millään tavalla viehättävänä. Tai ehkä myös suurella itsekurilla, hypnoosilla, lidokaiinilla ja lobotomialla.
No, tämä on tietysti turvallisinta, mutta kokemukseni mukaan ei mitenkään välttämätöntä. Viina on suunnilleen maailman huonoin selitys yhtään mihinkään.Elppis kirjoitti:..... eivätkä nauti alkoholia toistensa seurassa.Zeb kirjoitti:Lisäisin vaihtoehtoihin vielä sen, että kummallakin on jo joku mitä pitävät vielä viehättävämpänä.Ihminen kirjoitti:nainen ja mies voivat olla ongelmitta ystäviä vain siinä tapauksessa, että kumpikaan osapuoli ei pidä toista millään tavalla viehättävänä. Tai ehkä myös suurella itsekurilla, hypnoosilla, lidokaiinilla ja lobotomialla.
Se vaan on niin, että huonolla itsekurilla varustetut ihmiset lankeaa vielä helpommin vaikutuksen alaisena.Zeb kirjoitti:No, tämä on tietysti turvallisinta, mutta kokemukseni mukaan ei mitenkään välttämätöntä. Viina on suunnilleen maailman huonoin selitys yhtään mihinkään.Elppis kirjoitti:..... eivätkä nauti alkoholia toistensa seurassa.Zeb kirjoitti: Lisäisin vaihtoehtoihin vielä sen, että kummallakin on jo joku mitä pitävät vielä viehättävämpänä.
Joo mutta niinhän se on, jos jompa kumpa pitää toista edes hivenen kiinnostavana seksuaalisesti.. Seuraukset on lievästä vakavaan.BettyB. kirjoitti:Se just. Ja sillä on teoria miesten ja naisten välisestä ystävyydestäZeb kirjoitti:Kuka tai mikä on MG?? MGandhi?BettyB. kirjoitti:^ Jotain rotia nyt! Kuulostatte ihan MG:lle!
Viimeksi muokannut Ihminen, 06.11.2007 11:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ronald Reagan
Sloganizer.net
Ronald Reagan
Sloganizer.net
Nimenomaan..mut ei huvittanu sillä hetkellä alkaa päivittää sille kundille omia suhdekuvioitani. Kaikki asiat ei kuulu kaikille.Zeb kirjoitti:
Lisäisin vaihtoehtoihin vielä sen, että kummallakin on jo joku mitä pitävät vielä viehättävämpänä.
No, mut anyway..kaikki hyvin, se oli vaan yks ärsyttävä puhelu ja tuskinpa tulee toista samanlaista ihan lähiaikoina.
Viimeksi muokannut sipsi, 06.11.2007 11:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No kyl. Viina on vaan katalysaattori.Zeb kirjoitti:Niinhän se on, mutta selitys on silloin nimenomaan huono itsekuri eikä viina.Ihminen kirjoitti:Se vaan on niin, että huonolla itsekurilla varustetut ihmiset lankeaa vielä helpommin vaikutuksen alaisena.
Ronald Reagan
Sloganizer.net
Ronald Reagan
Sloganizer.net