Facebook

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Facebookissa

Joo
64
49%
Ei
66
51%

Ääniä yhteensä: 130

Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

aasi kirjoitti:Kohta sun äitiskin käyttää Facebookia!!1
No, mesessä se jo onkin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Tsaari

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Männä viikolla minäkin lankesin duunikaverin kutsuun ja värkkäsin oman profiilin. Tässä onkin kulunut lähes kaikki kaffepaussit ja hiukan työaikaakin kun olen koittanut huonolla menestyksellä etsiä vanhoja koulu- ja opiskelukavereita ja tietysti muitakin jo unhoon jääneitä tuttuja.

Tässä kun haeskelin vanhaa opiskelukaveriani niin listan päälimmäiseksi pongahti tutun näköiset kasvot. Kitinä-galleriastahan minä ne olin bongannut ja tietysti parin vuoden takaisista pikkujouluista. Kaverilistaltaan löytyi vielä lisää tutuhkon näköisiä hahmoja, outoja nimiä kylläkin oli kuvien vieressä...
Savannah

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Alkaa tylsistyttää koko naamakirja. Ei kiinnosta enää oheiskrääsä ja inboxi on koko ajan niin täynnä, että olen mennyt jo ihan sekaisin. Aivan kuin yksi maili vain lisää ja ihan kuin niitä ei olisi jo ihan tarpeeksi entuudestaan. Taitaa olla minun kohdallani lopun alkua :roll:
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Minua odotti valmiina Fawkesin tahtoo olla kaveri -ilmoitus :shock:
Mulla olis kanssa toi, mutta en taida kirjautua. Kitinä ja Suomen lautapeliseuran foorumi täyttävät tarpeeni täydellisesti. Ja jotain rajaakin näissä nettihommissa pitää olla.
Hei tule nyt kuitenkin, jooko, hei. Epskin liittyi eilen, ja olemme perustaneet Vaisuille vakkareille oman ryhmän. Sinua kaivataan!
irmelianneli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mikä toi 'Superlatives'-juttu muka on? Ja onko tuolla muka joku Kitinä-juttukin? Mä en kyl tajuu yhtään mitään noista hömpötyksistä, yhtikäs mittää siis.
Ja mitä muka tarkottaa 'malfunction' btw..??
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

irmelianneli kirjoitti:Mikä toi 'Superlatives'-juttu muka on? Ja onko tuolla muka joku Kitinä-juttukin? Mä en kyl tajuu yhtään mitään noista hömpötyksistä, yhtikäs mittää siis.
Ja mitä muka tarkottaa 'malfunction' btw..??
Superlatives=Nimitetään kavereita 'most likely to succeed/make me laugh/kaikkea hassua'

Kitinä-juttu on kutsuperusteinen. Ystävysty jonkun kitisijän kanssa, niin sinut kutsutaan ryhmään.

Hömpötykset on aikalailla sitä luokkaa, että lähetellään kivoja pikkujuttuja/kuvia/filminpätkiä kavereille, tehdään testejä ja vertaillaan tuloksia ja kirjoitellaan toisten seinille kuulumisia ynnä muuta. Jotain asiallisempaakin löytyy joukosta, lähinnä noihin lisukkeisiin tutustuu kavereitten profiileissa: mulle kans tommonen!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Suvinen kirjoitti: Vain semmoiset sovellukset joista tykkää ja käyttää jää taululle. Yllätys yllätys, ne yleensä liittyvät musiikkiin, elokuviin ja kirjoihin :D
Ymmärtääkö joku, mitä eroa on Visual Bookshelfillä ja iReadilla? Minulla on tällä hetkellä ne molemmat, mutta en oikein tajua, miksi niitä on kaksi.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aito_Johanna kirjoitti:Ymmärtääkö joku, mitä eroa on Visual Bookshelfillä ja iReadilla? Minulla on tällä hetkellä ne molemmat, mutta en oikein tajua, miksi niitä on kaksi.
Facebookiin voi tehdä sovelluksia kuka tahansa, joten mitään käytännön eroa ei välttämättä ole. Kilpailevat sitten molemmat samoista sieluista.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Piti sitten kirjautua ja päästä näkemään, mitä tämä Facebook on. En oikein ole päässyt sisään ideaan. Joko minä tai tuo homma on typerä.

Mitä nää jotkut ihmiset on tehny, joilla ei näy nimi hauissa sinisellä vaan mustalla, ja joilta ei sitten saa mitään profiilia esiin? Onks ne poistanu tietonsa? Eli eikö sieltä voi päästä koskaan täysin pois?
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Oman tilin voi deaktivoida tilapäisesti, jos haluaa, mutta delete-toimintoa ei tuossa palvelussa ole, joten kaikki syötetty informaatio pysyy ko. yrityksen kovalevyillä niin kauan, kun he haluavat sitä säilyttää.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti:
Edith kirjoitti: Mitä nää jotkut ihmiset on tehny, joilla ei näy nimi hauissa sinisellä vaan mustalla, ja joilta ei sitten saa mitään profiilia esiin? Onks ne poistanu tietonsa? Eli eikö sieltä voi päästä koskaan täysin pois?
Niillä on varmaan rajoitettu käyttäjäprofiili, eli tietoja ei näe kuin ystävänsä.
Mulla pitäis olla juuri tuollainen. En ole kyllä voinut keneltäkään kysyä että toimiiko :roll:
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Suvinen kirjoitti:
Edith kirjoitti: Mitä nää jotkut ihmiset on tehny, joilla ei näy nimi hauissa sinisellä vaan mustalla, ja joilta ei sitten saa mitään profiilia esiin? Onks ne poistanu tietonsa? Eli eikö sieltä voi päästä koskaan täysin pois?
Niillä on varmaan rajoitettu käyttäjäprofiili, eli tietoja ei näe kuin ystävänsä. Eiköhän tuolta jotenkin pääse pois, jokuhan täältä jo kävi kokeilemassa ja poistui samantien. Georgina?
Joo, mä näppäilin samantien itseni pois ja kai hävisin ihan kokonaan? Irmelianneli?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Edith

Bhven kirjoitti:Oman tilin voi deaktivoida tilapäisesti, jos haluaa, mutta delete-toimintoa ei tuossa palvelussa ole, joten kaikki syötetty informaatio pysyy ko. yrityksen kovalevyillä niin kauan, kun he haluavat sitä säilyttää.
Joo, sähän oot livenäkin varoittanut mua tosta firmasta, mutta nyt lankesin silti. Aattelin, että kun ei sinne henkilötunnusta tarvi syöttää tai noin, niin ei mua hirveesti nypi, jos joku Amerikassa asti tietää mun oikeen nimeni. Mutta nyt taas en tiiä, pitäiskö silti hirvittää. Ei niillä osoitettakaan ole, maa ja kaupunki vain, mutta jos joku silti tulee ovelle vaatimaan sieluani?
Savannah

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Joo-o. Ensin lähti kuva ja nyt alan karsia kaverilistaa. Pitäisiköhän vain suoraan poistaa tunnarit nassukirjaan? Ei huvita enää.
Edith

Niin tätä kans vielä, että en mä taida haluta etsiä ystäviksi kaikkia mahdollisia ihmisiä, joita olen joskus tuntenut, kun yleensä siihen yhteydenpidon loppumiseen on ollut syynä, ettei molempia tai jompaakumpaa ole kiinnostanut enää olla yhteyksissä. Olenko mä nyt ihan luuseri, kun en taida koskaan saada kokoon ees mitään viittäkymmentä ystävää?
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Edith kirjoitti:Niin tätä kans vielä, että en mä taida haluta etsiä ystäviksi kaikkia mahdollisia ihmisiä, joita olen joskus tuntenut, kun yleensä siihen yhteydenpidon loppumiseen on ollut syynä, ettei molempia tai jompaakumpaa ole kiinnostanut enää olla yhteyksissä. Olenko mä nyt ihan luuseri, kun en taida koskaan saada kokoon ees mitään viittäkymmentä ystävää?
Komppaan ja vastaan että olet, siis samanlainen luuseri tässä asiassa kuin minäkin. Älä anna sen häiritä 8)
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Okei, joku oli sitten päättänyt vallata tunnukseni facebookissa ja huvitellut kommentoimalla sillä ihmisiä ihan miten sattuu. Nyt vituttaa, ettei tunnusta saa kokonaan tuhottua, vaan pelkästään deaktivoitua.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Okei, joku oli sitten päättänyt vallata tunnukseni facebookissa ja huvitellut kommentoimalla sillä ihmisiä ihan miten sattuu. Nyt vituttaa, ettei tunnusta saa kokonaan tuhottua, vaan pelkästään deaktivoitua.
Aikamoisen kurjaa, kiva varmaan siivota jälkiä sitten... Miten sellainen on ylipäätään mahdollista? Ihmettelen vain, Facebookia yhtään tuntematta.
SaintJohnPerse

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

prosessi kirjoitti:Okei, joku oli sitten päättänyt vallata tunnukseni facebookissa ja huvitellut kommentoimalla sillä ihmisiä ihan miten sattuu. Nyt vituttaa, ettei tunnusta saa kokonaan tuhottua, vaan pelkästään deaktivoitua.
Oletko varma, ettei se joku ole joku, joka pystyy arvaamaan salasanasi (lapsen syntymäaika tms.), kun tuntee sinut läheisesti?
prosessi

SaintJohnPerse kirjoitti:
Oletko varma, ettei se joku ole joku, joka pystyy arvaamaan salasanasi (lapsen syntymäaika tms.), kun tuntee sinut läheisesti?
Olen. En ikinä käytä helposti arvattavia salasanoja, aina erikoismerkkejä mukana jne. Onneksi facebookissa käyttämäni on eri kuin missään muualla. Olin alunperinkin epäluuloinen sen turvallisuuden suhteen.

Nyt meneillään vielä välitön haittaohjelmien haku omalta koneelta, toivottavasti ongelma koskee pelkästään facebookia.
prosessi

Zeb kirjoitti:
Aikamoisen kurjaa, kiva varmaan siivota jälkiä sitten... Miten sellainen on ylipäätään mahdollista? Ihmettelen vain, Facebookia yhtään tuntematta.
Ei harmainta aavistusta, mutta olisi kiva tietää, miten kauan tuo on jatkunut. Esim. A_J kirjoitti kertaalleen "seinälleni", että hän oli saanut sähköpostiinsa viestin, että minä olin lähettänyt hänelle jonkin kuvan tai jotain, mutta kun hän yritti tarkistaa, että mikä oli kyseessä, ei siellä ollutkaan mitään. Minä vastasin, etten tietääkseni ollut lähettänyt mitään, eli kyseessä jotkin henkimaailman asiat. Nyt kuitenkin mietityttää, että kyseessä eivät sitten ilmeisesti olleetkaan henkimaailman asiat, vaan joku ihminen, ja tuosta on kuitenkin jo useampi päivä aikaa. Tänään vasta kuitenkin huomasin alkaa ihmetellä, että milloin muka olen käyttänyt Compare-ohjelmaa, kun Notifications niin väitti. Tietääkseni en koskaan. Lisäksi epäilen, että ainakin parin muun Kitinäläisenkin profiileja on käytetty, joten kannattaa käydä ne omat Notificationsit läpi. Saattaa johtua siitä, että ovat sattuneet kuulumaan minun facebook-ystäviini.
prosessi

prosessi kirjoitti:Nyt meneillään vielä välitön haittaohjelmien haku omalta koneelta, toivottavasti ongelma koskee pelkästään facebookia.
Okei, nettiliikennettäni seuraavia ohjelmia löytyi useampikin, ja lisäksi kaksi jotain MRU:ta. Voiko MRU-ohjelmilla selvittää käyttäjätunnuksia ja salasanoja?
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

Mä vähän luulen että kyseessä on ihan vain paskat softat.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
prosessi

aasi kirjoitti:Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

Mä vähän luulen että kyseessä on ihan vain paskat softat.
Muuten samaa mieltä, mutta kun mikään niistä omituisuuksista ei sattunut olemaan hauska, vaan kaikki yhtä kiusallisia. Todennäköisyys sellaiselle sattumalle on olemattoman pieni. Lisäksi tiedän valitettavasti yhden henkilön menneisyydestäni, joka ihan hyvin voisi harrastaa tuollaista. Toivon todella että olen väärässä, eikä yli vuoden radiohiljaisuus ole ohi. Kyseinen kuspää nimittäin tonki aikoinaankin selville salasanojani minkä kerkesi.
Jyrki73
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

No juu lisäsin itseni mukaan mutta koska se on eri osotteella ja käyttäjätunnuksella niin mua voi olla vaikea löytää. No kysyvä saa jne. En tosin oleta että ketään kiinnostaa. :?
Vastaa Viestiin