Perjantai
Pitänee lähteä käymään yhteispäivystyksessä kun saan syötyä. Olin iltavuorossa ja kanttura perkele potkaisi reiteen niin että sattui aivan saatanasti. Nyt on melko julman näköinen tuo reisi ja tikkuilee koko jalka. Voi perkele, vähänkö siellä päivystyksessä on näin pe iltana rattoisaa. Huomenna ois ollu kisat, su iltana valmennus ja koko viikonloppu myös töitä. Mitenhän mulla edes toimii tuo sairaslomalle jääminen kun oon ollu uudessa työssä vasta 10 pv?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
En avannutkaan viidettä olutta. Päätinkin mennä nukkumaan mahd. pian ja julistaa huomenna liikunnallista ilosanomaa. Koko viikko on mennyt joko jalka paketissa tai nuokkuessa, pakko päästä viimein hieman liikkeelle. Lisäksi täytyy saada Elämäni Ultimaattiseksi Pelastajaksi hankittu astianpesukone kastetuksi ja kämppä siivotuksi ja opiskeltua ja ja ja...
Vittu, antakaa nyt joku yksi tupakka!
Vittu, antakaa nyt joku yksi tupakka!

Itse olen aivan epäoriginaali, olen asunut vasta vuodesta -95 siellä (täällä) Turussa. Onhan näitä pari muutakin, ehkä joku aidompikin, ja niiden lisäksi tuli yhdessä miitissä vastaan opiskelukaveri (tai sinnepäin), josta en saanut koskaan selvää, onko hän kirjoittanutkin tänne joskus jotain ja millä nimellä.Xiberia kirjoitti:Heeei, enkö mä olekaan ainoa Åboriginaali?Zeb kirjoitti:tänne Turkuun
No oikeastaan en ihmettele, mitä nyt joskus telkusta nähnyt jotain juttuja (kerran tuli pätkä Salon poliisin "viikonlopusta"). Harvemmin ne poliisit tavallisten asiansa hoitavien ihmisten kanssa tekemisissä on.Zeb kirjoitti:Poliisit kuulemma kyynistyy herkästi kun ne näkee liikaa paskaa.Pyry-Matias kirjoitti:Moon muutaman kerran tarjonnut helpompia vaihtoehtoja, kun on vittumainen asiakas kertonut epäonnistuneensaOlen eettisessä mustassa aukossa, kyynisyyden kiertoradalla.
No niinpä. Osuu tielle joko räyhääviä sekoboltseja tai niiden uhreja ihan liikaa.Hermann Hoth kirjoitti:No oikeastaan en ihmettele, mitä nyt joskus telkusta nähnyt jotain juttuja (kerran tuli pätkä Salon poliisin "viikonlopusta"). Harvemmin ne poliisit tavallisten asiansa hoitavien ihmisten kanssa tekemisissä on.Zeb kirjoitti:Poliisit kuulemma kyynistyy herkästi kun ne näkee liikaa paskaa.
Juurikin tuossa Saloa koskevassa pätkässä oli ihan laidasta laitaan ongelmaista. Vähän se nuori nainen konstaapelin tjsp. alkuna oli niin ja näin, että tällainen ammattiko tuli valittua. Siinä sitten ne kokeneemmat yritti opastaa "kotikäynnin yms." jälkeen, että osin se on vaan pakko pistää mielestä pois. Voisin melkein sanoa, että en haluaisi olla ko. ammatissa ...Zeb kirjoitti:No niinpä. Osuu tielle joko räyhääviä sekoboltseja tai niiden uhreja ihan liikaa.Hermann Hoth kirjoitti:No oikeastaan en ihmettele, mitä nyt joskus telkusta nähnyt jotain juttuja (kerran tuli pätkä Salon poliisin "viikonlopusta"). Harvemmin ne poliisit tavallisten asiansa hoitavien ihmisten kanssa tekemisissä on.Zeb kirjoitti:Poliisit kuulemma kyynistyy herkästi kun ne näkee liikaa paskaa.