Ajatus ei varmaankaan tullut edes mieleen silloin 12 vuotta sitten.Zeb kirjoitti:Miksi ei?Ps. Minulla ja vaimollani ei ole avioehtoa.
Olen hupsu romantikko.
Avioehdon voi tehdä myös jälkikäteen. Viimeistään kahdekan vuoden kuluttua on kuitenkin aika vaihtaa siihen sihteerin tms, joten kannattaa mahd pian muutta tilanne. Tix varmasti auttaa sinua muodollista korvausta vastaan.NuoriDaavid kirjoitti:Ajatus ei varmaankaan tullut edes mieleen silloin 12 vuotta sitten.Zeb kirjoitti:Miksi ei?Ps. Minulla ja vaimollani ei ole avioehtoa.
Olen kuitenkin rahanahne.
Kerran rankan riidan yhteydessä vuosia sitten uhkasin palkata palkkamurhaajan, jos vaimo yrittäisi viedä erossa rahani. En kuitenkaan haluaisi viedä lapsiltani äitiä, mutta isäpuolen menetys ei varmastikaan olisi niin paha juttu.Pyry-Matias kirjoitti:Huima on muuten viime aikoina hykerrellyt oudostiNuoriDaavid kirjoitti:Jos kävisi niin, että vaimo jättäisi minut jonkun runoilijan takia, ja veisi puolet rahoista, niin silloin kyllä vituttaisi.
Öh. No äärimmäisen repivän riidan yhteydessä ei aina mietitä aivan riittävän pitkälle näitä suunnitelmia. Tuollaisia riitoja ei luojan kiitos ole vuosiin ollut.Zeb kirjoitti:NuoriDaavid kirjoitti:Kerran rankan riidan yhteydessä vuosia sitten uhkasin palkata palkkamurhaajan, jos vaimo yrittäisi viedä erossa rahani. En kuitenkaan haluaisi viedä lapsiltani äitiä, mutta isäpuolen menetys ei varmastikaan olisi niin paha juttu.Entä isän menetys vankilalle?
Palkkaamurhaajille olisi selvä tilaus (obs! minä en tällä hetkellä tarvi). Mutta mistä sellaisen löytää silloin kuin tarvii? Kitinästä? Kesseli on nyt kiven sisässä, paikka olisi auki.nexie kirjoitti:^^ Nooh, ainakin juristi poistuu tapauksessa kuin tapauksessa käräjäsalista taloudellisena voittajana
Descartes olikin matemaatikko. Sellaiset ovat välillä liioitellun taikauskoisia. Analyyttinen geometria on täydellisyydessään kuin taikatemppu, mutta sitä Descartes osasi katsoa kulisseista, kun taas käpyrauhasen suhteen herra oli vain yleisöä. Descartes ei tajunnut, että käpyrauhanen voi olla ja toimia ihan tarkoituksenmukaisesti silloinkin, kun kukaan ei tiedä miten tai miksi se on ja toimii.NuoriDaavid kirjoitti:Descartesin mukaan sielu (ja siten varmaankin myös sielun silmät) sijaitsee käpyrauhasessa.Zeb kirjoitti:Äh no missä ne sielun silmät sitten sijaitsevat?prosessi kirjoitti:Ei kai niillä ole silmiäkään, ne ovat vain apuvälineitä.
Tai sitten vain minulle merkitsisi mahdollinen avioliitto, mahdollinen avioero ja mahdollinen luottamuksen menettäminen niin paljon, ettei enää puolet omaisuudestani tuntuisi siinä sopassa missään.Vadim kirjoitti:Erinomaisen ylevää, jos satut olemaan rikas.
Olet erikoinen.Zeb kirjoitti:Tai sitten vain minulle merkitsisi mahdollinen avioliitto, mahdollinen avioero ja mahdollinen luottamuksen menettäminen niin paljon, ettei enää puolet omaisuudestani tuntuisi siinä sopassa missään.
Edit: En koskaan oikeastaan ole ymmärtänyt perintöriitojakaan, jotka kuulemma ovat tavallisia.
Ehkä sitten, mutta rahako täällä onnelliseksi tekee? Minulla on aikuiselämässäni ollut rahaa aina riittävästi, ei mitenkään paljoa, mutta siis riittävästi. Se riittää, jotta voin keskittyä niihin asioihin josta onneni on riippuvainen. Minulle on ihan sama itkenkö Trabantissa vai Mersussa, vaikken nyt muistakaan tarkkaan sanontaa enkä sitä kuka airhead sen väläytti.Hermann Hoth kirjoitti:Olet erikoinen.
Melko samanlaisia kokemuksia on ollut. Ihmettelyä, ettetkö nyt vonkaakaan, kun niin on tapana tehdä. Tai kyselyä, olenko sittenkin varattu ja onko joku toinen nainen jossain muualla, kun näyttää, etten aio ehdotella panemista.Zeb kirjoitti:Hiukan asiasta sivuun: Mä olen varmaan aika pihalla ollut näistä tietyistä oletetuista baaripelisäännöistä koko ikäni. Olen jopa useampaan otteeseen lähtenyt jonkun puolitutun miehen matkaan jatkoille ja ollaan juteltu ja nukuttu. Yleensä minuun ei ole näissä tilanteissa edes kohdistettu mitään ylenmääräistä vonkausta, vaan miehet ovat kunnioittaneet tätä monen mielestä niin naivia lähestymiskantaani asiaan - jatkoilla ei ole pakko naida. Silti jotkut ulkopuoliset ovat olleet hyvin hämmästyneitä asiasta, voiko näinkin tehdä? Pitäiskö edes uskoa?
Valitaan niitä kohteita välillä myös ihan hetken tuntumapohjalta. Olen kaikkea muuta kuin itsevarma ja ulkonäkökin on kaukana siitä halutusta sporttisesta naistenkaatajasta. Se on kyllä ollut vähän kiusallista toisinaan, että nämä naiset tuntuvat ajattelevan, että olen kokenut elämässä paljon vähemmän, enkä tiedä mistään mitään, koska en ole seurustellut, eikä "irtokivastakaan" ole kokemusta vertailtavaksi asti - tietämättä elämästäni mitään muuta.Zeb kirjoitti:Itse ette ymmärrä sitä, että irtoseksi ja vakkarit ovat pinnallisia versioita ihmissuhteista, ja niihin osallistujat siksi valitaan pinnallisin perustein. Toisin sanoen miehessä painaa varmaan juuri tuo ulkonäkö, hauskuus ja itsevarmuus, kuvittelisin.
Vähemmän hyvännäköisellä ja vähemmän itsevarmallakin miehellä, joka ei ominaisuuksiensa vuoksi voi tulla valituksi pinnallisin perustein, on silti vientiä henkisten ominaisuuksiensa perusteella mutta ensisijaisesti seurustelusuhteeseen.
Joissain asioissa laki on kummallinen. Ei kai totuus kuitenkaan herättänyt kuollutta henkiin.Vadim kirjoitti:Vuonna 2004 tuomioistuin määräsi uuden oikeudenkäynnin, kun oli käynyt ilmi, että vuonna 1992 tehty leikkaus, jossa poistettiin aivokasvain, oli aiheuttanut Patrizian päässä vakavan aivovaurion.
Olisi varmaan pitänyt selittää tarkemmin mitä hain takaa (no joskus sitten).Zeb kirjoitti:
Ehkä sitten, mutta rahako täällä onnelliseksi tekee? Minulla on aikuiselämässäni ollut rahaa aina riittävästi, ei mitenkään paljoa, mutta siis riittävästi. Se riittää, jotta voin keskittyä niihin asioihin josta onneni on riippuvainen. Minulle on ihan sama itkenkö Trabantissa vai Mersussa, vaikken nyt muistakaan tarkkaan sanontaa enkä sitä kuka airhead sen väläytti.
Täytyy tätä kompata. Kerran on vain tosin sattunut. Jonossa edellä olevat hyvä kun 18-ikäiset pojat jauhoivat kovaan ääneen jotain todella vajaata juttua neekereiden hakkaamisesta, ja nainen lähti innolla mukaan.Suvinen kirjoitti:Tiedä nyt tuosta seurustelusuhteesta, mutta kyllä mulle ainakin on useammin kuin kerran käynyt niin, että olen jo ollut lähdössä jonkun tyypin matkaan jatkoille, kun se onkin taksijonossa/ulkona laukaissut jotain.. niin.. äärettömän.. typerää ja omaa arvomaailmaani vastaan sotivaa, että olen yksinkertaisesti jättänyt kaverin siihen seisomaan ja höhöttämään omalle typerälle jutulleen.