Ah, ahisti kun luki oma nimi siinä eikä mun nimistä edes oo ketään muuta suomessa. Ja enkä mä oppinut käyttämään sitä 20 sekunnissa. Ja entiset oppilaat ois kuitenkin mut bongannu sieltä.irmelianneli kirjoitti: No joo, niinpä häivyit. Suht pikanen oli
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Mulla on jo ties kuinka monta entistä oppilasta frendeinä, ja niin näkyy olevan entisillä ja nykyisillä työkavereillanikin. Rajoittaahan tuo hiukan seksifantasioista ja kännisekoiluista raportointia kyseisellä foorumilla, mutta liekö se menetys kenellekään?Georgina kirjoitti:Ja entiset oppilaat ois kuitenkin mut bongannu sieltä.
Mä en tiedä mistä se johtuu mutta en mielelläni kerro omasta henk. koht. elämästäni oppilaille. Mitä vähemmän ne tietää, sen parempi. Tosin tämä ongelma koskee siis nykyisin entisiä oppilaitaAito_Johanna kirjoitti:Mulla on jo ties kuinka monta entistä oppilasta frendeinä, ja niin näkyy olevan entisillä ja nykyisillä työkavereillanikin. Rajoittaahan tuo hiukan seksifantasioista ja kännisekoiluista raportointia kyseisellä foorumilla, mutta liekö se menetys kenellekään?Georgina kirjoitti:Ja entiset oppilaat ois kuitenkin mut bongannu sieltä.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
(tosin en haluaisi nykyistenkään asiakkaiden tietävän minusta kovinkaan paljoa...)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Löyttyivätpä loputkin lopulta. Tiesin vain yhden tuolta löytyvän (ex-)kitisijän koko nimen, ja sieltä löytyi yhden nykyisen nimi/kuva, mutta en (puusilmänä) tajunnut, että muutkin näkee View Friends -kohdasta (tai sitten ei vaan lista aiemmin ollut näkyvillä.)
Kukaan täältä ei kuitenkaan (vielä?) ole "ystävä"

No nyt on muutama. Tervetuloa joukkoon tummaan.nokkaelain kirjoitti:Löyttyivätpä loputkin lopulta. Tiesin vain yhden tuolta löytyvän (ex-)kitisijän koko nimen, ja sieltä löytyi yhden nykyisen nimi/kuva, mutta en (puusilmänä) tajunnut, että muutkin näkee View Friends -kohdasta (tai sitten ei vaan lista aiemmin ollut näkyvillä.)
Njoo. Itsekin huomasin työpaikalla päälliköiden keskustelevan vastaavasta aiheesta. Katsoin asiakseni käydä huomauttamass, että enpä ole vielä tähän päivään mennessä tavannut tupakoitsijoita juoruamassa kahvipöydissä tai venyttelevän ruokatuntejaan. Korostaen tietysti sitä, että kuinka pitkälle koittavat perustella hidasta päätöksentekoaan sillä, että eivät tee kun muutkaan ei tee.William Somerset kirjoitti:Kolumniin liittyen annan itselleni säännöllisesti luvan lähteä tuntia aikaisemmin töistä. Perustelen sen itselleni työyhteisössä eniten tupakoivan ihmisen reaalisen työajan vähyydellä. Jos nyt ajatellaan sitä, että joka kerta kun hänellä tekee norttia mieli, on hänen poistuttava ulos tupakoimaan. Polttaa se tupakka siellä ja turista jonnin joutavia muiden tervaajien kanssa. Toistetaan tämä sen kymmenen kertaa päivässä, niin voila, jo on tunti täynnä, eikä välttämättä riitäkään. Siis tunti yhdessä päivässä. Siksi en tunne edes huonoa omaatuntoa jos vaikka hetken kitinässä päivittäin notkunkin.
Eikun sä voit tökkiä ketä tahansa lisäämättä sitä frendiks, niinku ohimennen.bedlam kirjoitti:Eli jos lisään jonkun frendiksi niin se ei sitä huomaa ilman, että vielä painaa tökkäyspainiketta? Jaahasjaahas, alanpa etsiä tökittäviä.Bliss kirjoitti:Tönäse tai tökkäsebedlam kirjoitti:poke
Frendit huomaa lisäykset tökkimättäkin

edit: mä kävin tökkäämässä sua, sattuiko??
AI! Tökkäsin takas. En mää tajua tosta sydeemistä mittään kyllä.Bliss kirjoitti:Eikun sä voit tökkiä ketä tahansa lisäämättä sitä frendiks, niinku ohimennen.bedlam kirjoitti:Eli jos lisään jonkun frendiksi niin se ei sitä huomaa ilman, että vielä painaa tökkäyspainiketta? Jaahasjaahas, alanpa etsiä tökittäviä.Bliss kirjoitti: Tönäse tai tökkäse
Frendit huomaa lisäykset tökkimättäkin
edit: mä kävin tökkäämässä sua, sattuiko??
Mutku, mutku, mutku mä jotenki alitajusesti toivon, että joku vanha tuttu bongais mut sieltä ja ottais yhteyttä. Vaik joku lapsuuden suuri rakkaus tjtn. Mistä ne mut sitte löytää, jos ei tuolta??Tix kirjoitti:Ole kuul ja poistu. Tosikuulit ei ole edes ikinä tehneet profiilia.
Bongasin muuten sun serkkus eilen Oulun lentoasemalta, se ei bongannu mua. Se toisiks vanhin siis siitä sarjasta...
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Höps. Olet kuin ex-työkaverini, joka ei ole tähän päivään mennessä hankkinut kännykkää. Hää kun vain ei hanki! Ei hanki! Ei hanki! Eiiiiiiii hanki! Ihme jääräpäisyyttä ja muutosvastarintaa, jolla ei ole kuuliuden kanssa mitään tekemistä.Tix kirjoitti:Ole kuul ja poistu. Tosikuulit ei ole edes ikinä tehneet profiilia.
Ei ole ihmekään. Monet asiat tuolla ovat epäloogisia tai yksinkertaisesti rikki.bedlam kirjoitti:En mää tajua tosta sydeemistä mittään kyllä.
Yksi kaverini sanoi: "Teinit!"Aito_Johanna kirjoitti:Höps. Olet kuin ex-työkaverini, joka ei ole tähän päivään mennessä hankkinut kännykkää. Hää kun vain ei hanki! Ei hanki! Ei hanki! Eiiiiiiii hanki! Ihme jääräpäisyyttä ja muutosvastarintaa, jolla ei ole kuuliuden kanssa mitään tekemistä.
Toinen kaverini (Edithin lähes ex-naapuri btw) viimeiseen asti vältteli kännykän ostoakin, mutta on tuolla nyt aktiivisimmin kokeillut kaikkea. (Aiemmin) IRC-galleriaankin piti rekisteröityä vain voidakseen lukea tämän päiväkirjaa.
Lähetin palautetta Wishabi-ohjelmasta, koska se ei jostain syystä toimi minulla. Ylläpito sitten yritti selvittää mistä on kyse, ja eihän vikaa tietenkään ollut ohjelmassa, vaan käytän kuulemma väärää selainta. Ylläpito kehotti vaihtamaan Netscapen Firefoxiin, mutta lupasi kyllä jossain vaiheessa ehkä yrittää korjata Netscape-ongelmankin. Niinpä siis olen kyseisen ohjelman mukaan minimalisti. Jotenkin huvittavaa.
Minulla edelleen vain pari muuta. Eikä tietenkään mitään sanottavaa kenellekään, katselen vain sivusta kun minun zombejani sun muita ölliäisiä käydään mukiloimassa, kun en ole jaksanut opetella käyttämään niitä itse. Välillä ölliäiseni jopa voittavat taisteluita, mutta aika harvoin, kun niiden kerran täytyy pärjätä ilman minun omaa osallistumistani.Lolita kirjoitti:Mulla alkaa olla ihan mukavasti jo muitakin kuin kitinätuttuja kavereina; yksi koulukaveri ja loput työkavereita. Tosin hyvin minämäiseen tapaan mulla ei ole mitään sanottavaa kenellekään.
Itselläni on koko ajan ollut enemmistö muualta tuttuja. Kitinästä on kyllä ainoat, jotka olen itse lisännyt "ystäviksi".prosessi kirjoitti:Minulla edelleen vain pari muuta. Eikä tietenkään mitään sanottavaa kenellekään, katselen vain sivusta kun minun zombejani sun muita ölliäisiä käydään mukiloimassa, kun en ole jaksanut opetella käyttämään niitä itse.Lolita kirjoitti:Mulla alkaa olla ihan mukavasti jo muitakin kuin kitinätuttuja kavereina; yksi koulukaveri ja loput työkavereita. Tosin hyvin minämäiseen tapaan mulla ei ole mitään sanottavaa kenellekään.
"Sosiaaliseen" tapaani en ole kirjoittanut kenenkään sivulle. Likeness-applikaatiokin vaatisi, että lähettäisi inviten jollekulle uudelle, jotta näkisi edes jonkin tuloksen. Siihenkin on liian korkea kynnys:)