Kello jo puoli kaksi. Ite olin työtä tekemässä. Mikä on teitän selitys ketjun avamattomuuteen?
Niin, ja mukavaa perjantaita kaikille

Joo, mäkin oon stalkkeri!AarneAnkka kirjoitti:Huomenta. Hölkkäsin eilen iltasella pimeässä puistossa naisen perässä. Taidan olla aikamoinen naisvihaaja-stalkkeri.Ja tänään pelataan sählyä jee!
Dumari kirjoitti:
Muistakaa siis pitää kädet laitteen sisällä koko matkan ajan, älkääkä vahingossa tehkö mitään niin epä-Suomalaista, kuin katsoko muita silmiin tai muuallekaan kuin maahan, kuten Suomalaisten kuuluu.
JESH!!! Vihdoinkin tajusin, mitä hittiä tuo maaginen kirjainyhdistelmä TPK tarkoittaa!!!!!!!Dumari kirjoitti:Huomenta! Eka Työpaikkakirjoittaja!.
Tulin kyllä siihen tulokseen että naisella, joka mua monotti, niin hänellä ei ollut kaikki pallot hallussa, vaikutti sekavalta.Faghag kirjoitti: BTW Dumis, kokemuksesi kauppakeskuksessa oli USKOMATON! Ja ihmiset vielä puhuvat ns. tavallisista ihmisistä. Nuo ns. tavalliset ihmiset saattavat käyttäytyä kovin epätavallisesti.
mulla näköjään on pärstä joka riittää ärsyttämään vartijatyttöjä ja setiä... sentäs Siperia opettaa elämän realiteetteja... Kaikki Itään...(joo tiiän et on kirjoitus virheitä)Enthu kirjoitti:Dumari kirjoitti:
Muistakaa siis pitää kädet laitteen sisällä koko matkan ajan, älkääkä vahingossa tehkö mitään niin epä-Suomalaista, kuin katsoko muita silmiin tai muuallekaan kuin maahan, kuten Suomalaisten kuuluu.
Tossa yksi syy miksi en asu ihanan monikulttuurisessa Itä-Helsingissä...
siellä näemmät viattomat saa turpaan ilman että ärsyttää...
Kaikesta huolimatta oikein hyvää persjantaita
No klä mä vähän hengästyin, ja reittikin oli minulle uusi tuntematon joten pariin kertaan meinasin kääntyä väärin. Välillä hiippailin metsän puolelle ja pelottelin häntä kolistelemalla pölkkyjä (niitä oli siellä valmiina semmoisissa pelottelukolistelutelineissä). Hölkän jälkeen tunkeuduin vielä hänen asuntoonsa ahdistelemaan häntä.Faghag kirjoitti:Hahahhahah, oliko hyvä kirittäjä??? Pysyitkö edes perässä???