bedlam kirjoitti:
No niinpä tietty! Toisaalta eipä nuo boksin muut leffat niin hirviästi olisi kiinnostaneet.
Vähän sama homma. Itse leffa laskenut johkin alle 13e, joten en mä vieläkään taida ostaa. Useasti käy ostaessa, että parin päivän päästä on hinta laskenut, joten sama se kai.
Amazonista Halloween: 25 Years of Terror. Mua kiinnostaa nää dokkarit monasti jopa enemmän kuin itte elokuvat. Täsä käydään kaikki jatko-osatkin läpi perusteellisesti.
bedlam kirjoitti:Zombie Flesh Eaters (suomiversio)
Black Christmas
Terror Train
Sä ostit samat Q mä <3 Meiän pitäs mennä kiNppaan, säästettäis leffarahoissa. EiQ.
No nii-i, vähänkö oikeesti hyvä idis! Ei naiset ole oikein koskaan ymmärtäneet mun splatter/b-luokan kauhuleffafanitusta, sähän olisit niinku ihan best!
Mut ei se kyllä onnistu, itkin verta kun tajusin että en ollut ainoa stalkkauksesi uhri. Nyyh!
more kirjoitti:Karkas Hakaniemessä mopo alelaatikolla:
Karkaispa mullakin noin vähän mopo käsistä alelaatikoilla. Nyt kun en ole päässyt niitä tonkimaan ja saamaan just tähän hätään niin karkasi vuokrauslootalla mopo jonnekin kauas. Eilen neljä ja tänään palauttaessa tarttui kolme hihaan. Mies saa luvan palauttaa seuraavaksi, säästyy rahat.
Kertokaa leffaostaja-ammattilaiset, mistä kannattaa alkaa ostella kotimaisia elokuvia?? (siis tätä tuoreempaa tuotantoa, alkaen n. 80-luvun puolivälistä)
Juu, no ehkä se oli kolmipyöränen sittenkin, suurin repsahdus aikoihin. Ja syyksi voisi pistää siistin alelaarin josta näkee kaiken tarjonnan, eikä sitä ammetta josta et löydä tonkimallakaan mitään.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Mä en ole koskaan nähnyt edes koko leffaa, vaikka monasti olen hypistelly. On kuulemma ahdistava ällöpyllötys. Saman tyypin myöhemmät Maniac Cop-leffat olivat penskana ihan huippuja kyllä.
Kiitos! Aivan mainioita tarjouksia kyllä. En ole Playsta tilaillut aiemmin, mutta muistelenko oikein kun luulen jostain kuulleeni että pakkaavat kaikki leffat omiin kuoriinsa? Tulliriskin pitäisi siis kaiketi olla kohtuullisen pieni, vaikka pulju ei kai EU:n alueella sijaitsekaan?