Noniin, nyt käsitit oikein.Googlebot kirjoitti: Käsitin ilmeisen väärin ja tein ajatusvirheen. Joo, vakkaripanot joiden ei toivo eikä otaksu johtavan parisuhteeseen ja joissa ei tunne mustasukkaisuutta toista kohtaan lasketaan myös irtokarkiksi.
Suuri irtohauskakysely
Kyseessä oli vain normaali insinöörin puolustusmekanismi: kohdatessaan ahdistavan tilanteen insinööri ryhtyy syyttämään epäselviä speksejä.Googlebot kirjoitti:Ihan hyvät ne ovat noin. En olisi pystynyt samaan saati sitten parempaan.Duckzilla kirjoitti:Hrm. No miten nämä kysymysvaihtoehdot olisi pitänyt määritellä jotta jokaiselle löytyisi sopiva vastaus?
No pöh. Myöhäistä.Duckzilla kirjoitti:Käytännössä ihan sama. Olisit kruksannut vain sen "seksi kuuluu vain parisuhteeseen" -kohdan.Zeb kirjoitti:En voinut vastata "olen selibaatissa, koska seksi kuuluu vain parisuhteeseen", vaikka se lähellä totuutta olisi ollutkin. Totuus lienee se, että olen harrastanut seksiä myös jos olen ollut virittelemässä parisuhdetta jonkun kanssa
Minusta kunnon selibaatissa ei runkatakaan. Tuosta puuttuu sellainen kohta kokonaan, siis että ronkelina runkkaa. Tai se, että hyppii suhteesta suhteeseen. Tai että tapailee tyyppejä ihan seksin takia, mutta käy niiden kanssa silti kahvilla ja leffassakin. Tai että tunkee sormiaan taidenäyttelyissä toisten perseisiin havainnollistaakseen omaa mielipidettään Juhana Blomstedtin taiteesta.
Kukkuluuruu!
Miksi laitoit sinne Gäh-vaihtoehdon? Ihmiset täytyy pakottaa olemaan jotain mieltä. Muuten ne aina saivartelee kuin juristit. Ei ole mitään välimuotoa. On vain joko selibaatti tai parisuhdeseksi tai jokin muu. Sama se onko irtopanoja 1 vai 1000, irtonumero on irtonumero.Duckzilla kirjoitti:"Selibaatti" on nopeampi kirjoittaa kuin "elämä ilman seksiä toisen ihmisen kanssa".urasiili kirjoitti:Minusta kunnon selibaatissa ei runkatakaan.
Ei tarvi saivarrella. Äänestä nyt vaan itsellesi sopivinta vaihtoehtoa. Gäh! Miks kaikki äänestää tota gäh-vaihtoehtoa????++
No, vaihtoehtoa ajatellessani ajattelin että ihmiset kertoivat oman versionsa ... ja niinhän he kertoivatkin. Ja vasta silloin tajusin että se vain sössi koko kyselyn sotkuiseksi. Kun luulin silloin että vaan ehkä yksi tai kaksi äänestäisi gäh, ja loppujen tapaukset menisivät selkeästi noiden päävaihtoehtojen piiriin.Tix kirjoitti:Miksi laitoit sinne Gäh-vaihtoehdon?
Tietty. Jokainen saisi joltakulta, jos laskisi standardinsa tarpeeksi alas. Tulkinta tulee sitä kautta, että olisiko valmis panemaan vain sen yhden tietyn ihmisen kanssa parisuhteessa vai myös irtonumerona!urasiili kirjoitti:Voiko "panettaa mutten saa" -käsittää myös niin, ettei saa siltä tietyltä keneltä haluaisi? Vai tarkoittaako se (mitä itse aluksi ajattelin) että on niin luontaantyöntävä, ettei himota ketään?
Tix kirjoitti:
Miksi laitoit sinne Gäh-vaihtoehdon? Ihmiset täytyy pakottaa olemaan jotain mieltä. Muuten ne aina saivartelee kuin juristit.

No mut kun. Jos toinen vaihtoehto viittaa seksiin ilman ihastumisen tunteita ja toinen taas siihen, että ollaan jalat ristissä kunnes ollaan satavarmana suhteessa, niin pakkohan sitä on vastata, että gäh.
Don't Panic!
Ja siis tulihan tässä nyt sekin vahingossa alleviivattua, että me naiset emme tietenkään pitä "haluaisin, muttei heru" -vaihtoehtoa varsinaisena vaihtoehtonaZeb kirjoitti:Niin just. Gäh!nexie kirjoitti:No mut kun. Jos toinen vaihtoehto viittaa seksiin ilman ihastumisen tunteita ja toinen taas siihen, että ollaan jalat ristissä kunnes ollaan satavarmana suhteessa, niin pakkohan sitä on vastata, että gäh.

Don't Panic!
<gattis mode on>nexie kirjoitti:Ja siis tulihan tässä nyt sekin vahingossa alleviivattua, että me naiset emme tietenkään pitä "haluaisin, muttei heru" -vaihtoehtoa varsinaisena vaihtoehtona
Siksi laitoinkin sen vaihtoehdon sinne, ihan vaan jotta se kipeänä todisteena Nussivan Maailman salaliitosta näkyisi siellä kaikille puutteessa kärvisteleville miesparoille. Epistä!
</gattis mode off>
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Olen eri mieltä tixin kanssa. "Haluan yhden illan jutun sen Ainoan Oikean kanssa" ei oikein toimi. Jos potentiaalisia on vaikka 5% rajatusta populaatiosta, niin silloin kohdan voi ruksittaa.urasiili kirjoitti:Voiko "panettaa mutten saa" -käsittää myös niin, ettei saa siltä tietyltä keneltä haluaisi?
Toisaalta, jos sen Tietyn kanssa on valmis jättämään homman muutamaan kertaan oli kuinka kivaa tahansa, niin mikäs siinä on rastiessa.
Stalkkaisin sen verran että kyllä taitaa IRL olla irtopanojen ns. irtonum3roiden(lukujen) suhteen, suhteen parisuhdeseksin sijaan olevan enemmän lottamista kuin mitää muuta. Koska Kityn näyttelysonnit Manala ja Googelplot ovat skorettaneet tosi vaatimattomalla prosentillä, ilmonsa mukaan ainakin Googleplot. Minulla parisuhde on ollut seksin lähteenä ainakin 99,999% tapahtumista. Jos unohdetaan Kyllikki-morsio. Jollei lueta seksiä aina kahden ihmisen väliseksi seksiksi.Tix kirjoitti:Miksi laitoit sinne Gäh-vaihtoehdon? Ihmiset täytyy pakottaa olemaan jotain mieltä. Muuten ne aina saivartelee kuin juristit. Ei ole mitään välimuotoa. On vain joko selibaatti tai parisuhdeseksi tai jokin muu. Sama se onko irtopanoja 1 vai 1000, irtonumero on irtonumero.Duckzilla kirjoitti:"Selibaatti" on nopeampi kirjoittaa kuin "elämä ilman seksiä toisen ihmisen kanssa".urasiili kirjoitti:Minusta kunnon selibaatissa ei runkatakaan.
Ei tarvi saivarrella. Äänestä nyt vaan itsellesi sopivinta vaihtoehtoa. Gäh! Miks kaikki äänestää tota gäh-vaihtoehtoa????++
Pyyhin Netikettiin..
Niiltä, joilta olisin halunnut, en saanut ja niiltä, joilta saisin, en halua. Tai sain minä joiltain haluamiltani mutta siihen se sitten jäi. Periaatteessa en harrasta irtonumeroita. Tiedä sitten, jos olisi jotain hottiksia pylly pystyssä tunkemassa ovesta koko ajan sisään.
Hakeminen ei kiinnosta. Jos hakee, hakee sitten vähän pitemmäksi aikaa. Mutta en jaksa sitäkään.
Vastaan: en saa.
Hakeminen ei kiinnosta. Jos hakee, hakee sitten vähän pitemmäksi aikaa. Mutta en jaksa sitäkään.
Vastaan: en saa.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan
«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Ronald Reagan
«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
-
- Kitisijä
Rehellisesti sanottuna hieman molempia.Duckzilla kirjoitti:Tarkoitatko että tekisi mieli muttei tärppää, vaiko ettei edes tee mieli?
Sinkkuna ollessa ei ole juuri vientiä ollut. Ja tuohan alfa-urokseksi haluavaa suuresti harmittaa.
Toisaalta hokasin juuri, että olisihan niitä muutamia saumoja ollut, mutta olen passannut. Eli joudun tinkimään tässä surkuttelun asteessa.
Pohjimmiltaan olen sitä meiltä, että jos on odottaa kivaa, niin miksi jättää muutamaan kertaan. Jos ei odota kivaa, niin miksi ryhtyä hommaan ylipäätään? Eli sinkkuna olisi kelvannut jonkinlainen vakihoito.