Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.
Ostin liput tänne ja odotan innolla konserttia
The Funk Brothers saapuu konsertoimaan Suomeen 8. marraskuuta Helsingin Kulttuuritalolle. Keikka on osa yhtyeen laajaa Euroopan-kiertuetta. Alansa parhaista taustamuusikoista koostuva The Funk Brothers on soittanut historiansa aikana enemmän ykköshittejä kuin The Beatles, The Rolling Stones, Elvis Presley ja The Beach Boys yhteensä.
Koko 1960-luvun ajan The Motown -levy-yhtiön studiobändinä toiminut kokoonpano on taustoittanut muun muassa sellaisia tähtiä kuin Stevie Wonder, Marvin Gaye, Mary Wells ja The Supremes. Bändi nousi koko maailman tietoisuuteen muutama vuosi sitten ilmestyneen dokumenttielokuva Standing In The Shadows Of Motown myötä.
The Funk Brothers saapuu konsertoimaan Suomeen 8. marraskuuta Helsingin Kulttuuritalolle. Keikka on osa yhtyeen laajaa Euroopan-kiertuetta. Alansa parhaista taustamuusikoista koostuva The Funk Brothers on soittanut historiansa aikana enemmän ykköshittejä kuin The Beatles, The Rolling Stones, Elvis Presley ja The Beach Boys yhteensä.
Koko 1960-luvun ajan The Motown -levy-yhtiön studiobändinä toiminut kokoonpano on taustoittanut muun muassa sellaisia tähtiä kuin Stevie Wonder, Marvin Gaye, Mary Wells ja The Supremes. Bändi nousi koko maailman tietoisuuteen muutama vuosi sitten ilmestyneen dokumenttielokuva Standing In The Shadows Of Motown myötä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Ke 31.10 @ Tavastia
"Family Meeting"-elokuvan ensi-iltajuhlat
Omar & The Howlers (USA),
Eddie Kirkland (USA),
Sven Zetterberg (SWE),
Wentu's Blues Band
Maistuva kattaus.
"Family Meeting"-elokuvan ensi-iltajuhlat
Omar & The Howlers (USA),
Eddie Kirkland (USA),
Sven Zetterberg (SWE),
Wentu's Blues Band
Maistuva kattaus.
Joo, ensin meinasin peruuttaa koko idiksen kun ei seisontapaikkoja löytynyt, mutta toisaaltapa eipä tämän bändin musiikki kovin suurta kropan keikutusta varmasti aiheuttaisikaan. Kaverit otti paikat ihan vastapäätä lavaa, sieltä mäkin ajattelin vielä katsastaa. Kauhian pitkä matkahan sieltäkään kai ei lavalle ole, kun tuo keikka on rajattu puoleen halliin tai allekin. Ja eikös näillä niissä screeneissä ole melkein enemmän seurattavaa kuin lavaliikehdinnässä.swirl kirjoitti:^Harmittaa, kun taas herättiin niin myöhään, että seisomapaikat olivat menneet. Huoh. Onneksi meijän istumapaikat ovat lähellä lavaa.
En vaan tiedä fanitanko orkesteria ihan niin paljon, että Helsinkiin asti lähtisin. Toisaalta keikka saattaa olla sellainen, että sen jälkeen fanittaisinkin.
Tämä mun missiooni ei oikein etene. Yritin jo vihjailla, ettet kai sä mua yksin bäkkärille päästäis (niinQ mä sen kisan voittaisin, juunou) Ollaan meinaan edellisen keikan bäkkäritapahtumista kuultu vähän sitä sun tätä. KiristystäRouva Pupu kirjoitti:Yritän houkutella parempaa puoliskoani 50 centin keikalle 4. joulukuuta. Luulen, ettei kovatkaan paukut nyt auta. Ehkä tähän kirjaaminen saa uutta puhtia pesään.

Ala pihtaamaan!! Vaikka yksin minäkin joudun omaan tapahtumaani sinkoilemaan. Ehkä jopa parempi niin. Aaltopituudet kun ovat musiikin suhteen aivan erilaiset, niin enemmän mä siitä tapahtumasta saan irti yksin, kuin että toinen on siinä vieressä kärvistelemässä ja höpöttämässä korvaan jotain jonnin joutavaa (tai siis huutamassa). Lippu polttaa jo takataskua, nams...Rouva Pupu kirjoitti:Tämä mun missiooni ei oikein etene. Yritin jo vihjailla, ettet kai sä mua yksin bäkkärille päästäis (niinQ mä sen kisan voittaisin, juunou) Ollaan meinaan edellisen keikan bäkkäritapahtumista kuultu vähän sitä sun tätä. Kiristystä
Ei tuo pihtaus onnistu, olen liian heikko. Ukko saa niin helposti sulamaan käsissä, ilkimys. Mikä ois parempaa kuin keikka, jonka jälkeen kaksin hurjastelemaan hotellihuoneeseen. En lähde yksin!1 Musiikkimaku muuten menee täällä yksiin, onneksi. Toi fifti on se poikkeus. Kyllä mä vielä jotain keksin.William Somerset kirjoitti:Ala pihtaamaan!! Vaikka yksin minäkin joudun omaan tapahtumaani sinkoilemaan. Ehkä jopa parempi niin. Aaltopituudet kun ovat musiikin suhteen aivan erilaiset, niin enemmän mä siitä tapahtumasta saan irti yksin, kuin että toinen on siinä vieressä kärvistelemässä ja höpöttämässä korvaan jotain jonnin joutavaa (tai siis huutamassa). Lippu polttaa jo takataskua, nams...Rouva Pupu kirjoitti:Tämä mun missiooni ei oikein etene. Yritin jo vihjailla, ettet kai sä mua yksin bäkkärille päästäis (niinQ mä sen kisan voittaisin, juunou) Ollaan meinaan edellisen keikan bäkkäritapahtumista kuultu vähän sitä sun tätä. Kiristystä
27.10. Helsinki Halloween Festival @ Kaapelitehdas
Esiintyjinä Deathlike Silence, Profane Omen, Die So Fluid ja Finntroll.
Pukeutuminen tapahtumaan suotavaa, paras asu palkitaan matkalahjakortilla puoliltaöin. Yöllä siirrytään vielä talviaikaan, joten juhlat jatkuvat tuntia tavallista myöhempään.
Pukeutuminen tapahtumaan suotavaa, paras asu palkitaan matkalahjakortilla puoliltaöin. Yöllä siirrytään vielä talviaikaan, joten juhlat jatkuvat tuntia tavallista myöhempään.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Hmmm, olis jopa voinu miettiä lähteä, tää tuli nyt vähän äkkiä. Asun hankinnan kannalta vaan taitais tulla vähän kiire. Tarvii kysellä miehen mielipidettä. Tykkään kyllä varsinkin tuosta sun miehen bändistä kovastikin. Maksaaks liput paljon ja saako niitä vielä? Kehtaako tulla normivermeissä? (Yöpaikkakin vähän mietityttää, mulla on kyllä paljon sukulaisia Hesassa mutten tiedä kehtaako ängetä keskellä yötä pienessä sievässä...)Melnais kirjoitti:27.10. Helsinki Halloween Festival @ Kaapelitehdas