BettyB. kirjoitti:Kyllä mä oon nää hommat hoitanu ihan vaan silleen, että a) kohteen valinta, b) kuuma katsekontakti, c) viereen kiilaaminen, d) kädestä kiinni ja e) tiukka tuijotus sanoen "sä lähdet nyt meille/mä lähden nyt teille".
Oijjoi. Mun tyyli taas on tuskin koskaan ollut noin suora. Oon niin siwee, että vieraisiin käsiin en kyllä koske ihan helpolla ja eka lausekin saattanu olla "onks sulla jo narttus" tms. (Ja vielä useammin olen vaan tyytynyt katsomaan ja tanssimaan ajatellen, että jos ei se itse tällä lähesty niin tuskin siitä on tarjoamaan just kaipaamaani.)
Olen joissain baari-illoissa (niissä harvoitta joissa olen ollut) todistanut miestenkin yrittävän tuota samaa. Juttelimme porukassa jossa oli kaksi naista ja kolme miestä, ja jostain tuli mies joka laittoi kätensä toisen naisen olkapäälle ja sanoi kännisehköllä äänellä "lets gou".
Arvasitte oikein: hänen tapauksessaan tämä keino ei toiminut.
Lilo kirjoitti:
Notta luin että 16-vuotiaan kurkun, ja jäïn pohtimaan voiko sellaisessa olla enää mehut tallessa vaikka kurkut aika vetistä tavaraa lähtökohtaisesti ovatkin.
Kyllä 16-vuotiaissa kurkuissa on vielä mehut tallessa. 36-vuotiaista en ole enää niin varma.
Kun kiinnostus ilman tunteita tapahtuvaan nussimiseen lähentelee nollaa niin jätän sen väliin. Ja jos se tarkoittaa, että tallaan näitä polkuja ikuisesti yksin ja Gattakoidun niin tuskin se on maailmanlaajuisessa mittakaavassa mitenkään merkittävä tapahtuma.
Bluntly kirjoitti:Kun kiinnostus ilman tunteita tapahtuvaan nussimiseen lähentelee nollaa niin jätän sen väliin. Ja jos se tarkoittaa, että tallaan näitä polkuja ikuisesti yksin ja Gattakoidun niin tuskin se on maailmanlaajuisessa mittakaavassa mitenkään merkittävä tapahtuma.
Minulla puolestaan kiinnostus tunnepitoiseen suhteeseen on nollassa. (mikä tietenkin on hyvä, koska kukaan ei kuitenkaan halua suhteeseen kanssani). Mutta jos joku haluaisi suhteeseen kanssani, nussisin sitä kyllä jos se ei ihan susiruma olisi. Ja nussittuani aikani, lähtisin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
NuoriDaavid kirjoitti:Bluntlyn Mystery Method toimii kuin junan vessa.
Niin toimii. Älkööt siis kukaan yrittäkö tuputtaa hänelle niitä "miehen ainoita oikeita" toimintamalleja. Luulen että Bluntlyn kohderyhmään toimii juuri tuo herttainen karhu -metodi, eli miehen ei tarvitse olla kuin oma itsensä.
AarneAnkalle: Veikkaan et sun ongelma voi olla se, että kyselet liikaa ihmisiltä mitä sun pitäisi olla. Olet mitä olet ja ilmoitat et mä olen muuten tällainen. Toimii huomattavasti paremmin kuin kameleonttiyritykset.