Tämä tulee vähän äkkiä... toisaalta, panit tuon niin nätisti.Zeb kirjoitti:Ei kun omakotitalo, farmari ja noutaja kaikki kerralla!Vadim kirjoitti:Olipas hyvin kell... kiteytetty.Nyt kai pitäis hankkia se huone?

Aivan. Jos on nälkä, leivän syönti ei ole saavuttamisen arvoinen asia. (Ei niin kuitenkaan, että ihminen eläisi yksin leivästä.)Melnais kirjoitti:Yleisesti vaikeinta tuntuu olevan, jos on tyytymätön nykytilaansa ja arvelee jonkin ulkoisen saavuttamisen poistavan sen ankeuden. Tyytyväisyys nyt vain lähtee sisältä.
Komppaan tätä ja muitakin Masan sanomisia...masa kirjoitti:Ei ne naiset ajattele irtohauskaa pitäessään sen kummallisempia asioita kuin mieskään. Yhdenillan jutussa kumpikin puoli käyttää toistaan hyväksi, joten sen omantunnon kolkutuksen voit huoleti heittää roskiin.Duckzilla kirjoitti: Ja ne irtohauskaa harrastavat naiset vain teeskentelevät tunteettomia, ja todellisuudessa etsivät pysyvämpää?
Mut mistä täällä sit sillä välin juteltaisiin?Edith kirjoitti:Kaikki olis ilosia ja parisuhteettomuusvinkunan määrä vähenisi Kitinästä yhdeltä illalta.
Ehkä autiomaan yli rämpimis -vertaus toimii tässä paremmin kuin huitomisvertaus. Jos sinun on ryömittävä autiomaan yli päästäksesi omaan puutarhaasi, niin kumpi vaihtoehto on mukavampi:SaintJohnPerse kirjoitti:Onko sillä väliä, että toinen tai molemmat ovat huitoneet ilmaan tai olleet huitomatta, kun vihdoin osutaan siihen oikeaan?
Autiomaassa kaivon rakentamiseen vaan tarvitaan aivan helvetinmoinen poranterä.RolloTomasi kirjoitti:Kaivonrakennustaito voi siis olla saavuttamisen arvoinen asia.
Hmm. Jos ajatellaan, että tekemällä aloitteen skorettaisit vaikka joka 10. kerta (ei ainakaan yläkanttiin laskettu), niin tekemällä sata aloitetta vuodessa saisit irtopanon 10 kertaa vuodessa.Googlebot kirjoitti:Koska täällä pitää mainostaa saamisiaan jotta tulisi otetuksi tosissaan (vrt. Tix), voin ilolla todeta että ne pari (3-4?) kertaa elämässäni jolloin olen päätynyt yhden yön suhteeseen ovat ehkä yhtä kyseenalaista tapausta lukuunottamatta tapahtuneet naisen aloitteesta, eli ko. nainen on lähestynyt minua illan aikana ja ollut yleensä aloitteentekijä myös jatkohauskoille. Enkä nyt puhunut todellakaan myöskään asiakkaita pokaavista prostituoiduistakaan.NuoriDaavid kirjoitti:Oleellisin asia hitusvinkulan saamisessa on pyytäminen. Tietysti on aina niitä komistuksia, joilta naiset tulevat vonkaamaan, mutta meidän muiden täytyy pyytää itse.
Arvasin sittenkin olevani piiloalfa! Naiset selvästikin haluavat mua!
Tosin vastaavasti sitten ne muutamat kerrat kun olen alfaurosmaisesti ehdottanut tapaamalleni mukavalle naiselle jomman kumman luokse jatkoille lähtöä, olen vetänyt vesiperän myös niissä tapauksissa joissa nainen on kuitenkin halunnut tavata minua vielä uudestaan. Todisteiden valossa minun siis kannattaa olla passiivinen, jos olisin erityisemmin hakemassa yhden yön seuraa. Tällä hetkellä en ole.
Esimerkki oli puoliksi teoreettinen ja sen tarkoitus oli osoittaa, että ahkera aloitteen tekeminen lopulta voittaa passiivisen metodin.Duckzilla kirjoitti:Millä sitä oikein ehtii tekemään sata aloitetta vuodessa? Menee baariin ja kysyy ekana vastaan tulevalta naiselta "heruux?", ottaa avokämmenen / käsilaukun / kaljalasillisen päähän, ja siirtyy seuraavaan?NuoriDaavid kirjoitti: tekemällä sata aloitetta vuodessa saisit irtopanon 10 kertaa vuodessa.
Notta luin että 16-vuotiaan kurkun, ja jäïn pohtimaan voiko sellaisessa olla enää mehut tallessa vaikka kurkut aika vetistä tavaraa lähtökohtaisesti ovatkin.masa kirjoitti:
Ihan vinkiksi vaan, että siinä klo 22.00 - 24:00 välisenä aikana nousuhumalassa olevassa naisessa on enemmän "seksiä mulle heti"-testosteronia, kuin 16 vuotiaan murkun märissä yöunissa.
Tämä on vallan loistava vertaus.Duckzilla kirjoitti: Ehkä autiomaan yli rämpimis -vertaus toimii tässä paremmin kuin huitomisvertaus. Jos sinun on ryömittävä autiomaan yli päästäksesi omaan puutarhaasi, niin kumpi vaihtoehto on mukavampi:
A) matkan varrella on keitaita
B) matkan varrella ei ole keitaita
(jos nyt jätetään kuitenkin laskuista pois ne keitaat joissa on arsenikkia ja kamelinlantaa)
Oman kenttäpullon vesi on väljähtänyttä, eikä se tajoa varjoa auringon paahteelta, linnunlaulua eikä ruohon kutitusta varpaiden välissä.
Autiomaassa kaivon rakentamiseen vaan tarvitaan aivan helvetinmoinen poranterä.RolloTomasi kirjoitti:Kaivonrakennustaito voi siis olla saavuttamisen arvoinen asia.
Varmaan vaikuttaa se, onko kurkkua säilytetty oikein, eli farmarihousujen lahkeessa.Lilo kirjoitti:Notta luin että 16-vuotiaan kurkun, ja jäïn pohtimaan voiko sellaisessa olla enää mehut tallessa vaikka kurkut aika vetistä tavaraa lähtökohtaisesti ovatkin.masa kirjoitti:
Ihan vinkiksi vaan, että siinä klo 22.00 - 24:00 välisenä aikana nousuhumalassa olevassa naisessa on enemmän "seksiä mulle heti"-testosteronia, kuin 16 vuotiaan murkun märissä yöunissa.
Olinkin laittanut vuokaavioon vain 2 aloitetta illassa.Pyry-Matias kirjoitti:Kirkkaana kuitenkin mielessä, että montaa aloitetta ei kannata samassa baarissa tehdä, vaikka kuinka panettais. Kukaan nainen ei halua olla se seuraavaksi paras.NuoriDaavid kirjoitti:Mutta eihän sata aloitetta ole mikään mahdoton määrä.
Tässä täytyy kyllä komppailla masaa. Googlebotin sepostus kuulostaa teoriassa ihan järkeenkäyvältä, mutta käytännön kokemus on kyllä lähinnä päinvastainen.masa kirjoitti:Bottis hei. Kokeilisit vaan rohkeasti ihan käytännössä. Saatat yllättyä, että teoria kusee ja pahasti.Googlebot kirjoitti:Teoriaa teoriaa ja teoriaa.
Entä jos sen tekee silleen stealthina niin että kukaan muu ei huomaa, esim. pylvään takana diskomusan pauhatessa? Ja jos joku toinen sitten kuitenkin huomaa, niin selittää sille että "joo, kerroin huonon vitsin eikä se naurattanut häntä".Pyry-Matias kirjoitti:Kirkkaana kuitenkin mielessä, että montaa aloitetta ei kannata samassa baarissa tehdä, vaikka kuinka panettais. Kukaan nainen ei halua olla se seuraavaksi paras.
Naiset ovat ymmärtääkseni erityisen tarkkoja (ainakin selvistäpäin) näissä asioissa. Eli kun alfa saapuu baariin, hänet huomataan ja häntä seurataan. Mistä sitä paitsi tietää kuka on kenenkin kaveri tai tuttu eli tieto kulkee piilossakin.Duckzilla kirjoitti:Entä jos sen tekee silleen stealthina niin että kukaan muu ei huomaa, esim. pylvään takana diskomusan pauhatessa? Ja jos joku toinen sitten kuitenkin huomaa, niin selittää sille että "joo, kerroin huonon vitsin eikä se naurattanut häntä".Pyry-Matias kirjoitti:Kirkkaana kuitenkin mielessä, että montaa aloitetta ei kannata samassa baarissa tehdä, vaikka kuinka panettais. Kukaan nainen ei halua olla se seuraavaksi paras.
Mutta jos on beeta, jota kukaan ei huomaa, niin tuo ei haittaa!Pyry-Matias kirjoitti:Naiset ovat ymmärtääkseni erityisen tarkkoja (ainakin selvistäpäin) näissä asioissa. Eli kun alfa saapuu baariin, hänet huomataan ja häntä seurataan. Mistä sitä paitsi tietää kuka on kenenkin kaveri tai tuttu eli tieto kulkee piilossakin.Duckzilla kirjoitti:Entä jos sen tekee silleen stealthina niin että kukaan muu ei huomaa, esim. pylvään takana diskomusan pauhatessa? Ja jos joku toinen sitten kuitenkin huomaa, niin selittää sille että "joo, kerroin huonon vitsin eikä se naurattanut häntä".Pyry-Matias kirjoitti:Kirkkaana kuitenkin mielessä, että montaa aloitetta ei kannata samassa baarissa tehdä, vaikka kuinka panettais. Kukaan nainen ei halua olla se seuraavaksi paras.
Eihän sitä kännissä lasketa, vaan toimitaan. Näin juuri. On sitä itsekin useampaa koittanut, koska kylmä fakta on esmes se, että yli puolet on kuitenkin pariutuneita tai vaikka lesbojaNuoriDaavid kirjoitti: Sitä paitsi valomerkin lähestyessä ei siinä kovinkaan tarkkaa kirjanpitoa ehditä pitämään.