ÄläMölö Torstai Paskaa täynnä.
ÄläMölö Torstai Paskaa täynnä.
Tixin tuotetta jaossa Kitinän takapihalla traktorin lavalta halvalla!
Saa perennapenkkisi kukoistamaan keväällä.
Älä jätä mahdollisuutta käyttämättä!
Saa perennapenkkisi kukoistamaan keväällä.
Älä jätä mahdollisuutta käyttämättä!
Pyyhin Netikettiin..
Nukuin liian vähän, nyt on sellanen hassu rätinätärinä päässä. Onneks muksu on erityisen hyvällä tuulella ja kaikki mitä äiti ehdottaa on joo-kivaa! eli nyt se kattoo aamutv:tä ja lupas tiivistää mulle tärkeät jutut. Illalla pääsen vihdoin lätkämatsiin ja hyvässä seurassa, joten tää päivä tulee menee ihan lennossa.
Näin unta Zebistä, se oli kiva uni ja Zeb ei ollu yhtään niin erilainen ku mä, vaikka täällä sen kuvan saakin.
Kaikkea sitä joo, hiton Kitinän liikakäyttö.
Näin unta Zebistä, se oli kiva uni ja Zeb ei ollu yhtään niin erilainen ku mä, vaikka täällä sen kuvan saakin.
Kaikkea sitä joo, hiton Kitinän liikakäyttö.

Niinno, riippuu kai iästä. Mut jätettiin ipanana yksin kun äiti kävi korttelin kaupassa hakemassa ruokaa (vartin keikka max). Paruin niin kauheasti että naapurin täti tuli lohduttamaan postiluukun läpi puhumalla.Bliss kirjoitti:No.. lähimpään on puoli kilsaa. Mutta en mä voi sitä yksin kotiinkaan jättää.
Hui...Duckzilla kirjoitti:Niinno, riippuu kai iästä. Mut jätettiin ipanana yksin kun äiti kävi korttelin kaupassa hakemassa ruokaa (vartin keikka max). Paruin niin kauheasti että naapurin täti tuli lohduttamaan postiluukun läpi puhumalla.Bliss kirjoitti:No.. lähimpään on puoli kilsaa. Mutta en mä voi sitä yksin kotiinkaan jättää.
Voihan kuumeisen viedä kauppaan rattaissa, meitä just kehotettiinkin viimeks happihyppelylle kun muksulla lämpöä. Hillumiset vaan syytä jättää.
Huoh! En jaksanut aamulla herätä tarpeeksi aikaisin, jotta olisin ehtinyt salille. Hörppäsin vain pienen huikan kenttäpullosta varoen läikyttämästä lakanoille ja torkuin puoli tuntia lisää. No, illalla saa onneksi keitaalla lisää juotavaa. Vai onko tämä keidas se puutarha? En tiedä, mutta mukavaa siinä on Ankan kanssa polskia. Aika näyttää.
Auts. Ei mulla kyllä heti käväisis mielessä jättää 2-vuotiasta yksin. Edes vartiksi.Duckzilla kirjoitti:Niinno, riippuu kai iästä. Mut jätettiin ipanana yksin kun äiti kävi korttelin kaupassa hakemassa ruokaa (vartin keikka max). Paruin niin kauheasti että naapurin täti tuli lohduttamaan postiluukun läpi puhumalla.Bliss kirjoitti:No.. lähimpään on puoli kilsaa. Mutta en mä voi sitä yksin kotiinkaan jättää.
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Tulipas nukuttua makoisasti... Noi kaks karvaista ei oo vieläkään suostuneet ylösnousuun.
Sain vaihettua uuet verhot ja heti näyttää jotenki raikkaammalta tää huone.
Mieski tulee tänään kotio, autuus ja ihanuus.
Sain vaihettua uuet verhot ja heti näyttää jotenki raikkaammalta tää huone.
Mieski tulee tänään kotio, autuus ja ihanuus.

Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
Oisit varmaan löytäny kännäämästä lähiräkälästä, itiksessä niitä löytyy ja tunnetuimmat puhoksen puolella.....Vihtahousu kirjoitti:Huomenta. Eka tpk. Tänään kasista-neljään työpäivä. Saakelin akka teki eilen oharit, kun menin kattomaan sitä vaihtokämppää.
Suru sinänsä..
juu varovaisesti varovaisesti..DuckDuck kirjoitti:
Pyyhin Netikettiin..