Syy suhteettomuuteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Naiskumppanit, jotka ovat miltei kokonaan vailla vapaan seksin tuomia kokemuksia, ovat myös valitettavasti olleet kaikkein onnettomampia ja epävarmimpia petikumppaneita. - Aina, ja poikkeuksetta.
Seurustelusuhteessa vai irtosuhteessa?

Mä olen eri mieltä sun kanssa. Seksi on kahden kauppa ja luottamus on se taikasana, jolla seksi saa kaikkia kummia uusia ulottuvuuksia. Luottamusta ei synny irtosuhteessa. Naisista en tietysti osaa sanoa, koska en ole myöskään biseksuaali, mutta miesten kohdalla tarvii kyllä sanoa, että tuon minun eka ja ainoa lutkamieheni oli samalla kirkkasti huonoin petikumppari.
Googlebot

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

masa kirjoitti:
Googlebot kirjoitti: Mistä kirjoittamastani olit eri mieltä ja millä perustein, vai koitko vain turhautumista koska henkiset voimavarasi eivät riittäneet vastaamiseen? Olin eri mieltä väitteestäsi ja perustelin sen joten jos et kykene vastaamaan, ei ole pakko yrittää ollenkaan edes ylläolevan kaltaisilla "nokkeluuksilla".
Vai että henkiset voimavarat. Vedä nyt vielä perkele wikipedista artikkeli esiin, jossa kerrotaan miesten testosteronin määrä verrattuna naisiin.

Pointti oli se, että jos tuhlaat aikaasi moisen teorilässyn pohtimiseen jatkuvasti, ei ole mikään ihmekään ettet ikinä opi miten homma oikeasti ja käytännössä tapahtuu.
Keskityin väitteeseesi että naiset olisivat miesten veroisia irtomunan/-piparin metsästäjiä. Sekä empiiriset havaintoni, tuntemieni naisten (ja miksei miestenkin) kertomukset että maalaisjärki eivät tue tuota väitettäsi, mutta ilmeisesti sinun empiiriset havaintosi kertovat toista.
Ihan vinkiksi vaan, että siinä klo 22.00 - 24:00 välisenä aikana nousuhumalassa olevassa naisessa on enemmän "seksiä mulle heti"-testosteronia, kuin 16 vuotiaan murkun märissä yöunissa.
Oletan että he ovatkin miespuolisten prostituoitujen suurin käyttäjäryhmä? No joka tapauksessa, kirjoitin ylös neuvosi kännisiin baarituttavuuksiin keskittymisestä. Lupaan yrittää seuraavan kerran jos ja kun koen tarvetta baaripokaukselle.

Edelleen, väitätkö tosissasi että normaalissa baariympäristössä klo 22-24 välillä liikkuu suunnilleen yhtä paljon irtoseksiä etsiviä naisia kuin miehiä?
Viimeksi muokannut Googlebot, 24.10.2007 23:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti: Naisista en tietysti osaa sanoa, koska en ole myöskään biseksuaali, mutta miesten kohdalla tarvii kyllä sanoa, että tuon minun eka ja ainoa lutkamieheni oli samalla kirkkasti huonoin petikumppari.
Nyt oli tutkimuksessa niin suuri otanta, että täytyy oikein nostaa hattua :P
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti: Niin, elkää siis ymmärtäkö väärin että väittäisin irtosuhteiden olevan ainoa oikea tapa opetella. Kyllä parisuhteessa oppii myös yhtälailla seksin iloja ja taitoja.
Niin siis ihanko naisetkin oppii vaiko sittenkin vain miehet?
En vaan ymmärrä, miksi poikamiehen tulisi säästellä itseään, kun samalla voi nauttia kaikenlaisista kokemuksista eri kumppaneiden kanssa.
Ei miksikään jos hommasta nauttii. Mä en silti mitään hirviää sadan naisen mieslutkaa huolisi. Emme voisi koskaan vaan riittämiin ymmärtää toisiamme, aaltopituus eri ja silleen.
masa

Googlebot kirjoitti: Edelleen, väitätkö tosissasi että normaalissa baariympäristössä klo 22-24 välillä liikkuu suunnilleen yhtä paljon irtoseksiä etsiviä naisia kuin miehiä?
Koetahan seuraavalla baarireisullasi Kallen alakerran baareja lauantaina tuohon aikaan. Jos sieltä lähdet kotiin ilman ainoatakaan kunnollista flirttiä, et ole edes katsellut kunnolla ympärillesi.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Nyt oli tutkimuksessa niin suuri otanta, että täytyy oikein nostaa hattua :P
No on siinä otoksessa myös kuitenkin jokunen ei-lutka, jotka ovat olleet oikein hyviä, ei kaikki ehkä ihan siitä alusta alkaen jos on jänskättänyt, mutta muutaman viikon kuluttua kyllä. Ei seksi ole sellainen asia jota tarvitsee treenata monien eri ihmisten kanssa. Seksi on ennemminkin kykyä heittäytyä.
Viimeksi muokannut Zeb, 24.10.2007 23:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Zeb kirjoitti: Mä en silti mitään hirviää sadan naisen mieslutkaa huolisi.
Miksi et. Mikä siinä olisi niin ylitsepääsemätöntä? Oletko liian mustasukkainen toisen entisistä vai jotain muuta?
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:
Zeb kirjoitti: Mä en silti mitään hirviää sadan naisen mieslutkaa huolisi.
Miksi et. Mikä siinä olisi niin ylitsepääsemätöntä? Oletko liian mustasukkainen toisen entisistä vai jotain muuta?
En. Opettele lukemaan. Eri aaltopituus, kuten sanoin.
Vadim
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vadim »

masa kirjoitti:En vaan ymmärrä, miksi poikamiehen tulisi säästellä itseään, kun samalla voi nauttia kaikenlaisista kokemuksista eri kumppaneiden kanssa.
Jos ei vaan nappaa?
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Masalle pisteet siitä, että pidät runsaasti yhdenillan juttuja harrastaneista naisista. Yleensä sitä ei lasketa eduksi vaikka itse harrastettaisiin samaa, joten tiettyä rehellisyyttä tuossa on.

Muuten olen rasittavan ymmärtäväisellä kannalla. Sekä lutkailulla että pidättäytymisellä on etunsa, eikä niitä voi mielestäni asettaa universaaliin paremmuusjärjestykseen. On erilaisia tilanteita, elämäntaustoja, mahdollisuuksia, tarpeita. Yleisesti vaikeinta tuntuu olevan, jos on tyytymätön nykytilaansa ja arvelee jonkin ulkoisen saavuttamisen poistavan sen ankeuden. Tyytyväisyys nyt vain lähtee sisältä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:Jos ei vaan nappaa?
Olet piilohomo, eunukki, muuten sairas tai et vain tunne itseäsi.
masa

Vadim kirjoitti: Jos ei vaan nappaa?
Turha sitten on valitella sitäkään, ettei osaa pelata naisten kanssa, kun ei kiinnosta edes treenata.
masa

Zeb kirjoitti:En. Opettele lukemaan. Eri aaltopituus, kuten sanoin.
Älä hermostu. Mä haluan vaan tietää, että mikä 100 kumppania kellistäneessä kumppanissa oikeasti on vialla.
masa

Melnais kirjoitti:. Yleensä sitä ei lasketa eduksi vaikka itse harrastettaisiin samaa, joten tiettyä rehellisyyttä tuossa on.
Minusta on vaan hölmöä takertua menneisyyteen, jos yhteistä tulevaisuutta ollaan tekemässä.
Vadim
Kitisijä

masa kirjoitti:
Vadim kirjoitti: Jos ei vaan nappaa?
Turha sitten on valitella sitäkään, ettei osaa pelata naisten kanssa, kun ei kiinnosta edes treenata.
No, tämä tietysti perustuu ajatukselle, että naisten kanssa pitää jotenkin pelata. Jos ajattelen omia ystäviäni, heidän loputtoman pitkät parisuhteensa eivät ole kyllä alkaneet mistään pelailusta.
masa

Vadim kirjoitti: No, tämä tietysti perustuu ajatukselle, että naisten kanssa pitää jotenkin pelata. Jos ajattelen omia ystäviäni, heidän loputtoman pitkät parisuhteensa eivät ole kyllä alkaneet mistään pelailusta.
Jäätkö nyt nussimaan pilkkua sanan "pelata"-merkityksestä?
Vadim
Kitisijä

Zeb kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Jos ei vaan nappaa?
Olet piilohomo, eunukki, muuten sairas tai et vain tunne itseäsi.
Oivoivoi. Edes kaapista ulostulo ei auta, kun oon einari. Nyt on kyllä hymy hyydyksissä!

Mulla ei oikeastaan ole mitään kantaa näihin ns. irtosuhteisiin. Ymmärrän vain erinomaisen hyvin niitä, jotka eivät halua moisia harrastaa.
Vadim
Kitisijä

masa kirjoitti:
Vadim kirjoitti: No, tämä tietysti perustuu ajatukselle, että naisten kanssa pitää jotenkin pelata. Jos ajattelen omia ystäviäni, heidän loputtoman pitkät parisuhteensa eivät ole kyllä alkaneet mistään pelailusta.
Jäätkö nyt nussimaan pilkkua sanan "pelata"-merkityksestä?
No tietenkin, kun en muutakaan saa. Tai halua.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Älä hermostu. Mä haluan vaan tietää, että mikä 100 kumppania kellistäneessä kumppanissa oikeasti on vialla.
En toki hermostu. Mutta jos mua tökkii jo tuo sinun kellistys-termisi, niin miten ihmeessä maailmankuva, ihmiskuva ja arvomaailma voisivat koskaan kohdata kellistelijän kanssa?

Itse jossain aiemmin puhuit siitä, kuinka yhden yön jutuissa kumpikin ottaa hyvällä omallatunnolla ilonsa irti toisesta. Kuulostaa lähinnä itsetyydytykseltä toista ihmistä (ideaalisti kai toinen toistaan) käyttäen. Mä en halua käyttää ketään mihinkään enkä tulla käytetyksi. Minusta runkkaamisensa voi suorittaa helpoiten itsekseen, enkä koskaan sitä paitsi edes halua ketään vain fyysisesti. Jos jotain haluan, niin haluan sitten kokonaisuutena ja samalla pysyväisluontoisen suhteen. Minun on helpompi ymmärtää ihmistä, joka ajattelee samankaltaisesti ja jolle seksi ei myöskään ole mikään pintapuolinen pikkujuttu tai tekninen suorite.
Vadim
Kitisijä

masa kirjoitti:
Zeb kirjoitti:En. Opettele lukemaan. Eri aaltopituus, kuten sanoin.
Älä hermostu. Mä haluan vaan tietää, että mikä 100 kumppania kellistäneessä kumppanissa oikeasti on vialla.
No se, että se on kellistänyt 100 kumppania?
Vadim
Kitisijä

Zeb kirjoitti:
masa kirjoitti:Älä hermostu. Mä haluan vaan tietää, että mikä 100 kumppania kellistäneessä kumppanissa oikeasti on vialla.
En toki hermostu. Mutta jos mua tökkii jo tuo sinun kellistys-termisi, niin miten ihmeessä maailmankuva, ihmiskuva ja arvomaailma voisivat koskaan kohdata kellistelijän kanssa?

Itse jossain aiemmin puhuit siitä, kuinka yhden yön jutuissa kumpikin ottaa hyvällä omallatunnolla ilonsa irti toisesta. Kuulostaa lähinnä itsetyydytykseltä toista ihmistä (ideaalisti kai toinen toistaan) käyttäen. Mä en halua käyttää ketään mihinkään enkä tulla käytetyksi. Minusta runkkaamisensa voi suorittaa helpoiten itsekseen, enkä koskaan sitä paitsi edes halua ketään vain fyysisesti. Jos jotain haluan, niin haluan sitten kokonaisuutena ja samalla pysyväisluontoisen suhteen. Minun on helpompi ymmärtää ihmistä, joka ajattelee samankaltaisesti ja jolle seksi ei myöskään ole mikään pintapuolinen pikkujuttu tai tekninen suorite.
Olipas hyvin kell... kiteytetty. :h: Nyt kai pitäis hankkia se huone?
masa

Zeb kirjoitti: Mutta jos mua tökkii jo tuo sinun kellistys-termisi, niin miten ihmeessä maailmankuva, ihmiskuva ja arvomaailma voisivat koskaan kohdata kellistelijän kanssa?
Ei varmaan mitenkään, jos asenne on se, että jokainen väärä sana lauseessa aiheuttaa sen, ettei edes ehdi nähdä sanoman sisältöä.

Ota vaan lunkisti narttu-hyvä.
masa

Noni, nyt mä en jaksa enää järkyttää lintukotoajattelua. Menen nukkumaan, kun tuo pyykkikonekin malttoi jo lopettaa.

Öitä vaan teillekin, pikku huoripukkiset.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:Olipas hyvin kell... kiteytetty. :h: Nyt kai pitäis hankkia se huone?
Ei kun omakotitalo, farmari ja noutaja kaikki kerralla! :wink:
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Ota vaan lunkisti narttu-hyvä.
En ole narttu sulle, joten suu suppuun vanha jäärä.
Vastaa Viestiin