SaintJohnPerse kirjoitti:
p.s. Mitenköhän saisi vinkattua näistä jutuista toiselle? Jättämällä kuvastoja pöydälle? Selaimeen nettikauppa auki? Vaihdan ankka tausta kuvan kengäksi? (yritän säästää rahoja. Narttu sai vasta hetki sitten Tallinnan matkan, dildon ja poron)
Joko sanot suoraan, että tykkäät ja suttura näyttäisi sellaisissa hyvältä tai sitten selailet itse kuvastoja ja hehkutat sellaisten seksikkyyttä ja kysyt sutturan mielipidettä. Helppoo.
Bliss kirjoitti:Oikeastaan haluan ennakkojoululahjaksi, että Manala vaihtaa avatarkuvansa HETI johonkin vähemmän puistattavaan.
Adblock, baby
Haluaisin joululahjaksi kissanpennun ja pari viikkoa lomaa. Lomat on tiedossa, mutta kattia luultavasti ei Lisäksi haluan uuden käsilaukun (luonnollisesti kalliin) ja peitot ja tyynyt ja mehulingon. Ja Fables-sarjakuvia. Aluksi tuntui vaikealta keksiä mitään, mutta mullahan ois vaikka mitä mielessä.
"coz we are living in a material world and I am a material girl..."
Enttu kirjoitti:Mitä haluan joululahjaksi
Answer: Elämän
Sullahan on jalkovälissäsi semmoinen juttu jolla elämän voi luoda ihan itse, sopivan avustajan kanssa. Ei sitä joulupukilta tartte pyytää. Eihän joulupukki edes toimita niitä, vaan haikara.
Enttu kirjoitti:Mitä haluan joululahjaksi
Answer: Elämän
Sullahan on jalkovälissäsi semmoinen juttu jolla elämän voi luoda ihan itse, sopivan avustajan kanssa. Ei sitä joulupukilta tartte pyytää. Eihän joulupukki edes toimita niitä, vaan haikara.
En keksi oikein mitään riittävän pientä että se mahtuisi kenenkään hankintalistalle. Lahjakortti Fennica Recordsiin tekisi minut tyytyväiseksi, mutta se on niin kovin tylsä. Mulle ja Betty Geelle jotain kimppakivaa ehkä. Vaikka tämä. Kallista.
Viime jouluna yltäkylläinen elämäntyylini tuli vastaan lahjatoiveiden tarpeettomuutena. Kirjat olivat tuolloin ja tällöinkin jees, mutta lehtitilaukset vielä enempi pop. Taidan taipua pariin kolmeen lehteen.
SaintJohnPerse kirjoitti:
p.s. Mitenköhän saisi vinkattua näistä jutuista toiselle? Jättämällä kuvastoja pöydälle? Selaimeen nettikauppa auki? Vaihdan ankka tausta kuvan kengäksi? (yritän säästää rahoja. Narttu sai vasta hetki sitten Tallinnan matkan, dildon ja poron)
Joko sanot suoraan, että tykkäät ja suttura näyttäisi sellaisissa hyvältä tai sitten selailet itse kuvastoja ja hehkutat sellaisten seksikkyyttä ja kysyt sutturan mielipidettä. Helppoo.
Itse suosin hieno varaisia vihjeitä: Hänen näyttäessä uusia saappaita alan kuolamaan ja murisemaan ja kaadan sohvalle... "ei, ei... pidä jalassa vaan..."
Mutta silti eilenkin hänellä oli tennarit jalassa...