Mitä haluat joululahjaksi 2007?
Mitä haluat joululahjaksi 2007?
Nyt alkaa olla jo sen aika että pitää asettaa tavoitteita ja miettiä mitä haluaa elämältään lähitulevaisuudessa.
Yleensä en osaa sanoa mitä haluan muiden ostavan minulle lahjaksi (vaatteet ja kodin elektroniikan ostan mieluiten itse), mutta 1108:n muinaisesta linkkivinkistä palautui mieleeni yksi juttu mikä kelpaisi henkiinherätetyn vanhan harrastuksen kunniaksi. Hintakin vain 2195€; tosin hintaan ei kuulu ilmeisesti edes sen hoitotarvikkeita?
Kai se vaan sen takia koska olisi teinimäisen coolia omistaa oikea pelkän harjoitus- tai koristesellaisen puolesta. Ei voi käyttää edes halonhakkuuseen, joten mitään varsinaista käyttöä tuolle ei valitettavasti olisi. Mut hei, kai tuolla nyt sentään billua saisi ihan yhtä hyvin kuin uudenkarhealla Bemarilla?
Jos ei tuota, niin ehkä joku kaukomatka saattaisi myös kelvata. Ei Aasiaan koska kaikki ovat käyneet siellä, eikä Australiaan koska elco on jo siellä ja kyseinen maa on liian pieni meille kahdelle.
Yleensä en osaa sanoa mitä haluan muiden ostavan minulle lahjaksi (vaatteet ja kodin elektroniikan ostan mieluiten itse), mutta 1108:n muinaisesta linkkivinkistä palautui mieleeni yksi juttu mikä kelpaisi henkiinherätetyn vanhan harrastuksen kunniaksi. Hintakin vain 2195€; tosin hintaan ei kuulu ilmeisesti edes sen hoitotarvikkeita?
Kai se vaan sen takia koska olisi teinimäisen coolia omistaa oikea pelkän harjoitus- tai koristesellaisen puolesta. Ei voi käyttää edes halonhakkuuseen, joten mitään varsinaista käyttöä tuolle ei valitettavasti olisi. Mut hei, kai tuolla nyt sentään billua saisi ihan yhtä hyvin kuin uudenkarhealla Bemarilla?
Jos ei tuota, niin ehkä joku kaukomatka saattaisi myös kelvata. Ei Aasiaan koska kaikki ovat käyneet siellä, eikä Australiaan koska elco on jo siellä ja kyseinen maa on liian pieni meille kahdelle.
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Katsoin eka että onpas hassun näköinen talvirengas, isot nastatkin.Bliss kirjoitti: http://www.foreverjewelers.com/storeima ... 560-LG.jpg
Lisään omaan (ekaan) lahjatoiveeseeni että haluan siihen koko nimeni kaiverrettuna kirjasintyyppi 3:lla (kaunokirjoitus).
http://www.teraasekeskus.com/kaiverrus.asp
Vähä vähemmän yksinäinen vuosi 2008 kelpaisi.
No jos ei nyt ihan kuuseen kurkottaisi niin kelpaisi jos ukko olisi raaskinnut paistaa kinkun tänä vuonna kypsäksi.
Taisi vieläkin olla liikaa vaadittu. Tyydytään jokavuotiseen suklaarasiaan ja harmaisiin sukkiin. Kumpiinkaan en koske joulun jälkeen.
No jos ei nyt ihan kuuseen kurkottaisi niin kelpaisi jos ukko olisi raaskinnut paistaa kinkun tänä vuonna kypsäksi.
Taisi vieläkin olla liikaa vaadittu. Tyydytään jokavuotiseen suklaarasiaan ja harmaisiin sukkiin. Kumpiinkaan en koske joulun jälkeen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Minä olin itse asiassa tosissani. Jouluaatot olen aina viettänyt vanhempieni luona, ja siellä kävi joulupukki vuoteen 2003 asti. Kukaan ei todellisuudessa edes tuntenut koko miestä, äiti vain oli joskus aikoinaan löytänyt hänet puistotädin välityksellä, oli kai joku puistotädin sukulainen. Kun me lapset kasvoimme ja joulupukkia ei enää tilattu, ei hän kuitenkaan lopettanut käyntejään, soitti vain ja kysyi, että mihin aikaan passaa tulla käymään. Jouluna 2004 joulupukki soitti aattona ettei pääsekään, eikä häntä sen jälkeen enää ole näkynyt. On ikävä.