Pitkästä aikaa Big Brotheria eilen seurattuani en ihmettele vaikka juuri esim. Jarkko, Sauli ja Timo(tietyin varauksin) varmasti vetoavat moniin. Heillä on tietyntasoinen itsevarmuus ja iloinen sosiaalisuus kiinteänä osana omaa luonnettaan. Keneen tuollaiset ominaisuudet eivät vetoaisi ja kiinnittäisi huomiota missä he liikkuvatkin? Kysymys ei ole siitä että he yrittäisivät nuoleskella ja ehdoin tahdoin miellyttää kaikkia tai näyttelisivät sosiaalista.Duckzilla kirjoitti:Tämä se minua kai lähinnä hämmentää. Kun en oikein tiedä mitä minun pitäisi tehdä / olla / ajatella että olisin enemmän rakkauden arvoinen kuin nyt. Tuntuu jotenkin siltä että pitää ruveta miellyttämään toisia, joka taas ei taida sittenkään olla se juttu. Tuo ei varmaan ollut edes se mitä tässä ajetaan takaa, mutta en vain hahmota.
Jos katsot ettet itse olisi luonnostaan esim. sosiaalinen ja iloinen luonteeltasi vaan jotain muuta, millaisiin naisiin luonteen puolesta itse kiinnität huomiota ja kiinnostut? Itsesi kaltaisista, vai jostain muusta?
Viestini ei sisältänyt mitään vastausta mahdollisiin "ongelmiin", kunhan mietin asioita kirjoittaessani.
EDITH: Mainittakoon kuitenkin että mielestäni osaat olla avoimen iloinen luonteeltasi, mutta ehkä koet toisin kun kiinnostavia naisia on lähipiirissä? Mutta joo, tuo riittänee sinun profiloimisestasi.