Kai tuostakin erotiikkaa saa revittyäGeetzu kirjoitti: Täytyy tuotta pettymys tässäkin... Sellanen mummilta peritty punavalkonen törkeen iso (kroppani hyvin peittävä) ihanuus.

Mutta etkös sä ole viimeisilläsi raskaana!?!Geetzu kirjoitti:Yllätyspanot. Pikaset. Yllättäjät. Mitä vaan...
Äsken katkes kotiäidin keittiön puunaus -hetki varsin mukavasti kun mies paukkas ovesta sisään ja tsekattuaan lapsosensa unitilan nappas vaimonsa pöydälle. Sitä ei edes tiedä aina tarvitsevansa mutta kyllä onneksi tarttee, valitkaahan sopiva momentti heti tältä viikolta...
Etukäteen nyt kyllä vähän häpeilen lekurin eteen herkiltään menemistä.
Siis mitä? Kyllä raskaanakin saa naida niin paljon kuin jaksaa. Ei se vauva siitä mitään tuumi.Googlebot kirjoitti:Mutta etkös sä ole viimeisilläsi raskaana!?!Geetzu kirjoitti:Yllätyspanot. Pikaset. Yllättäjät. Mitä vaan...
Äsken katkes kotiäidin keittiön puunaus -hetki varsin mukavasti kun mies paukkas ovesta sisään ja tsekattuaan lapsosensa unitilan nappas vaimonsa pöydälle. Sitä ei edes tiedä aina tarvitsevansa mutta kyllä onneksi tarttee, valitkaahan sopiva momentti heti tältä viikolta...
Etukäteen nyt kyllä vähän häpeilen lekurin eteen herkiltään menemistä.Mitä toukkakin siitä tuumii...
Ei irtoo täältä. Tämä ketju oli semmonen pelastusrengas tähän viNksahtaneeseen zekzuaalisuus vaiheeseeni. Jo kolme (3!) yötä olen nähnyt predatorista zekziunia, olen pimahtamassa ilmeisesti. Vähän srippausta (syytän Carmenia), predatorin zekzikästä murinaa ja sähinää, kiimaista yberoutoa seksoa. En tiennytkään olevani niin notkea.Geetzu kirjoitti: Voisitsä vähän Pupu auttaa? Pistä joku erityisen eroottinen ketju vireille ni mäkin lämpeen sit mukana. Jätän pallomahan sen ulkopuolelle!
Minkäslaisessa luksussairaalassa te olette synnyttäneet, kun perhehuoneen saitte jo ennen synnytystä?!William Somerset kirjoitti:Ehe. Muistui mieleen kuinka synnytyssairaalassa meitä patistettiin puuhiin perhehuoneessa. Ei meinannu tyttö tulla maailmaan sitten millään. En tiedä onko siitä apua, mutta aina se pieni pano maistuu, varsinkin lääkärin määräyksestä. Vai oisko ollu kätilö.
Sama tarina, eri versio:Duckzilla kirjoitti: Suomalainen myhäili ja kertoi, "Viime talvena muija oli pesemässä lattiaa juuriharjalla. No minä tarrasin häntä kankuista ja vetäisin häntä persiiseen. Ja kuulkaas jätkät, hän ei ole vieläkään lakannut huutamasta."
Oliko kauppias härkä?Geetzu kirjoitti:Nyt poistat kyllä viestis, ettei mieheni lue niitä!!11Googlebot kirjoitti:Ei saa! Se voi laukaista synnytyksen käyntiin ja aiheuttaa sikiölle aivokalvontulehduksen kohtuun päätyvien valomatojen vuoksi.
Tässä saa muutenkin tehdä kaikkensa sen pippelin eteen! (eilistäkin alustin jo toissa-iltana)
Kyllä mekin olemme aina (x3) hyvää palvelua saaneet. Yleensä synnytystä ei kait kuitenkaan odotella perhehuoneessa.William Somerset kirjoitti:Meillä oli suhteita henkilökuntaan. Saimme kokonaisvaltaisesti hyvää palvelua alusta loppuun. Ja kuten sanoin, käynnistetty synnytys oli piiiiiitkäkestoinen.NuoriDaavid kirjoitti:Minkäslaisessa luksussairaalassa te olette synnyttäneet, kun perhehuoneen saitte jo ennen synnytystä?!
Jaa. No me joka tapauksessa saatiin nukkuakin siellä kuksimisen jälkeen. Aina siihen asti kunnes sänky kastui. En tiedä oliko suhteilla henkilökuntaan vaikutusta, vai vain sillä, että satuttiin ruuhkattomaan aikaan. Ihan hyvä setti oli, en valita.NuoriDaavid kirjoitti:Yleensä synnytystä ei kait kuitenkaan odotella perhehuoneessa.
Geetzu kirjoitti:^^ Mä luulen kanssa et ruuhkattomana aikana pääsee kyllä huoneeseen, oon ainakin kuullu suhteettomaltakin tällaisesta. Itse odottelin keinutuolissa käytävällä, koska huoneessa oli ahdistavan pelottavaa, hiljainen ilta ja piuhoihin suostuin makuulle vasta kun pakko. Toinen setti nyt oli ihan kamala, ois ollu friikkiyden huippu käynnistellä sitä synnytystä seksillä, huuh... :hymy:
Jos mä etenen tonne sohvalle köllimäänWilliam Somerset kirjoitti:Lupaan parantaa. Miten edetään? Kuvaa galtsuun? Läppää erotiikkaosastolle? Ja miten niin onneksi?Rouva Pupu kirjoitti:Sinne hävis se päiväpanetus, onneksi!