Upsista. Oli kova vääntö koulun palaverissa, juuri tuollaiset keskustelut ovat mieleeni. Sitten tein jotain muuta ja söin siinä samalla kokonaisen levyn Fazerin sinistä
No joo, samaa mieltä maanantaista. Muutenki jotenki pienehkö ärsytysahdistus päällä, ni sit ku pääsen töihin..ni täällähän on ihan kamalaa. (Luulin, että kun se lakko alkoi, täällä ois paljon rauhallisempaa, mutta tulipahan oltua taas täysin väärässä.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mitäköhän mä nyt olen tehnyt, kun eräs työpaikkani naisista kantoi vapaaehtoisesti työpisteeni pöydälle itse tekemäänsä mustikkapiirakkaa vanilja kastikkeella maustettuna. Onkohan sillä taka-ajatuksia?! Pitääkö jo paeta?! Vaihdanko työpaikkaa?!
William Somerset kirjoitti:Mitäköhän mä nyt olen tehnyt, kun eräs työpaikkani naisista kantoi vapaaehtoisesti työpisteeni pöydälle itse tekemäänsä mustikkapiirakkaa vanilja kastikkeella maustettuna. Onkohan sillä taka-ajatuksia?! Pitääkö jo paeta?! Vaihdanko työpaikkaa?!
Ei kai tuossa mitään kummaa? Hän halusi antaa sinulle piirakkaa.
En pysty edes ajattelemaan... Ahdistaa... Hyi helv... Pilasit melkein täydellisesti alkaneen päivän kiroilemalla tuohon sävyyn. Huuda nyt vielä Jere apuun, niin hautaudun kuuden jalan syvyyteen omatoimisesti.
Rouva Pupu kirjoitti:Sori. Jere on mun... ja pätsin. Me hoidellaan se. Huhuh.
Sinäkin pupuseni, rakkain ristiturpani. Mikä siinä on, että kaikki elämäni naiset ovat Jereen kallellaan. Taidan taistella tuulitunn... myllyä vastaan.
William Somerset kirjoitti:
Sinäkin pupuseni, rakkain ristiturpani. Mikä siinä on, että kaikki elämäni naiset ovat Jereen kallellaan. Taidan taistella tuulitunn... myllyä vastaan.
Jeressä on sellaista eläimellistä vetovoimaa. Siitä vaan näkee, että antaisi kunnon kyydit (tosin miten lienee potenssin kanssa nykyään). Älä huoli, kyllä sussakin sitä on pakko olla kun piirakkaa on tarjolla :p
Rouva Pupu kirjoitti:Älä huoli, kyllä sussakin sitä on pakko olla kun piirakkaa on tarjolla :p
Väitti kyllä, että tänään on hänen nimipäivänsä, mutta tulkitsen tuon silkaksi tekosyyksi päästä tarjoilemaan piirakkaansa minulle. Itse asiassa olen niin varma, että en edes tarkista kalenterista.
Pyry-Matias kirjoitti:Mut kyl tosta kannattaa kotona muijalle kertoa. Kehua tuojatarta seksikkääksi, piirakkaa mehukkaaksi ja sillee. Kyl sä osaat
Totta kai. Ajattelin tämän näin palstalaisten kesken olevan sen luokan itsestäänselvyys, että sitä ei erikseen kannata kirjata. Mutta olet toki oikeassa. On täällä sen verran uuttakin nikkiä joukossa, että asia kannattaa mainita. Ja kotona kerrottu tarina kannattaa tietenkin maustaa herkullisilla ykstyiskohdilla. Eli sellaisilla, että olisi mukamas huomannut joitain pieniä yksityiskohtia tästä lumoajattaresta. Hajuvesi, hiukset, kynnet, hameen pituus... Toimii...