Pilepile
Pilepile
Ihan uteliaisuudesta... Jos menet baariin ja tahdot jorata, niin mitä pyydät DJ:ltä? Mitkä on ne biisit jotka vetää lattialle ja saa perseen vyörymään laidalta toiselle? Ikivihreitä vai uusinta uutta? Pahimmat kasarirenkutukset vai benny benassin bassojytinät?
Biisilistaa kehiin vain.
Biisilistaa kehiin vain.
Re: Pilepile
Vaihdan baaria, jos puskee paskaa musaiikkia.Quarter kirjoitti: Jos menet baariin ja tahdot jorata, niin mitä pyydät DJ:ltä?
Mäkin aika harvoin. Viimeksi pyysin Bat&Ryydin Ehtaa tavaraa... Mutta se olikin vaan roudaavien rokkikukkojen kiusaksi. Tolonen puolestaan pyysi viimeksi Aikuisen naisen. Tai siis sen se pyytää aina, jos ei itse laula sitä.Lolita kirjoitti:Enkä mä ikinä pyydä DJ:ltä mitään.
Riippuu kyllä täysin paikasta ja fiiliksestä, että mikä musiikki uppoaa. Elcolla oli täällä joskus ketju bilemusasta. Mun mielestä siellä oli aika hyviä pumppuja lueteltuna.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Tosi huonoja vastauksia. No, tietenkään deejiiltä ei pyydetä mitään, mutta jos ei voi muutakaan, ristin käteni ja vetoan yläkertaan, että deejii soittaa:
Roisin Murphy: Let me know (Joey Negro's Destination Boogie Club)
Toisaalta, jos haluan takaisin 70-luvulle, josta tulinkin, toivoisin kuulevani:
Dan Hartman: Vertigo / Relight my fire
Roisin Murphy: Let me know (Joey Negro's Destination Boogie Club)
Toisaalta, jos haluan takaisin 70-luvulle, josta tulinkin, toivoisin kuulevani:
Dan Hartman: Vertigo / Relight my fire