noh, noh, vanha lehmäBliss kirjoitti:Tirsk. Voimme olla hiukan vanhempia kuin sinä, mutta Aikuisia...Geetzu kirjoitti:tommosille aikuisille

Minusta aikuisuus on oikein mukavaa. Vastuuta kyllä, ja luopumista omista hedonistisista tarpeista, useinkin. Mutta, toisin kuin lapset, saa valvoa just niin pitkään kuin haluaa, ja syödä karkkia vaikka joka päivä!(vastuullinen aikuinen ei tietenkään näin tee, ja jos tekeekin, tekee sen salassa;)) Saa päättää aika monista kivoista asioista IHAN ITSE, et mieluummin oon kyl Aikuinen isolla aalla kuin lapsi. Itse en tosin koskaan ole ollut sitä tyyppiä, joka yrittää lykätä aikuisuuteen astumista mahdollisimman pitkälle. Enkä vaihtaisi omaa elämääni huolettoman lapsettoman parikymppisen elämään mistään hinnasta. Jotenkin aikuisuus ja vanhemmuus tuovat elämään juuri sellaista sisältöä, mitä ehkä nuoruudessani yritin täyttää muilla, ei yhtä fiksuilla, asioilla. Me happy.
Nyt mun vastuu-detector käskee lopettamaan kityilyn(ei varsinaisesti edistä perheyksikköni hyvinvointia tulevaisuudessa) ja keskittymään opiskeluun