prosessi kirjoitti:
Tuohon on helppo ratkaisu. Päättää vain, että kaikki mitä ei tajua alle minuutissa on niin huonosti suunniteltu, ettei niihin kannata edes koskea. Tuolla on muutenkin ihan liikaa kaikkea.
Aluksi paikka teki vaikutuksen juuri monipuolisuudellaan, mutta alkuinnostuksen jälkeen olen huomannut, että vähän on ehkä kuitenkin enemmän tässäkin tapauksessa. Tuntuu, että mukaan rekrytoimani ihmiset ovat tällä hetkellä enemmän innoissaan kuin minä.
aasi kirjoitti:Siis nyt meidän uubersalaiseen Kitinäryhmään on soluttautunut anonyymi stalkkeri - tai kaksi. Toosi reilua.
Kuka tunnustaa olevansa syyllinen kutsun lähettämiseen??
Mua ei oikeesti edes naurata tää homma yhtään. Ihan liian helpoks tehty nyt tää stalkkaaminen tietyille henkilöille. Se, joka kutsun/t lähetti, voisi nyt toimia niin kuin pitää... Vaihtoehtoisesti toki voin itse poistua ryhmästä, ja poistaa kaikki kitinään viittaavat "ystävät" listalta.
^Njoo, pidän tätä todella epäreiluna. En olisi välttämättä halunnut paljastaa henkilöllisyyttäni ihmisille, jotka eivät ole valmiit tekemään samaa. Vituttaa ja paljon
Viimeksi muokannut swirl, 18.10.2007 9:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu kirjoitti:Mitä. Kertokaa lisää. Olen tylsistynyt.
No joku vatipää on mennyt kutsumaan anonyymejä meidän "salaiseen" Facebookin Kitinä-ryhmään. Kutsukaa nyt vielä vaikka Niba ja Homiekin sinne, Gattacasta puhumattakaan.
Voi VITTU. Ne keillä on jotain salattavaa tai pelättävää, ongelmia pääkopan kanssa, pysykööt kokonaan poissa. Mielellään koko facebookista, mutta vähintäänkin meidän ryhmästä!
Se URPO, joka keksi kutsua jengiä sinne jonain anonyymeina kysymysmerkkinä voi tänään juoda aamukahvin sijaan vaikka kupillisen petroolia ja työntää sormen sieraimensa sijasta ihan aivoihin asti.
Onko ne stalkkerit poistettu jo ryhmästä? Vai onko tuo 1 Hasn't Replied ja kysymysmerkin takana oleva spämmisähköpostiosoitteelta vaikuttava tyyppi juuri sellainen?
En ole kutsunut ketää tuohon ryhmään ja ilmestyin vaan sinne, joten en tiedä miten sinne kutsutaan. Onko mahdollista, että kaveri kutsun laittaessa/vastattaessa, kutsut tyypin vahingossa meidän "ryhmään"?
ja pliis älkää laittako mun kohdalle ..."group together"... Kuulostaa iahn joltain "peitenimeltä" AA-kerhollle tai jollekin kehareiden askartelukerholle...
SaintJohnPerse kirjoitti:Onko ne stalkkerit poistettu jo ryhmästä? Vai onko tuo 1 Hasn't Replied ja kysymysmerkin takana oleva spämmisähköpostiosoitteelta vaikuttava tyyppi juuri sellainen?
En ole kutsunut ketää tuohon ryhmään ja ilmestyin vaan sinne, joten en tiedä miten sinne kutsutaan. Onko mahdollista, että kaveri kutsun laittaessa/vastattaessa, kutsut tyypin vahingossa meidän "ryhmään"?
ja pliis älkää laittako mun kohdalle ..."group together"... Kuulostaa iahn joltain "peitenimeltä" AA-kerhollle tai jollekin kehareiden askartelukerholle...
En ole myöskään kutsunut ketään, mutta eiköhän se kutsuminen tapahdu ihan kuin muissakin ryhmissä eli just press invite. Vahinkoja tuossa tuskin voi tapahtua.
Bliss poisti jotkut anonyymit, mutta en tiedä tuosta yhdestä sitten..?
Kiitti, aamun parhaat naurut kyllä tosta kehareiden askartelukerhosta!
Mä olen ihan ajatellut, että jos kaikki vaikka luulis, että olen vaan niin yhteiskunnallisesti aktiivinen, että vaikutan kaikissa suoraselkäisten maailmanparantajien ryhmissä...
Se 1 Hasn't Replied on mun s-posti, mutta rekisteröityessä käytin muuta osoitetta. En tiedä miten sen saa poistettua kutsuttujen listalta, kokeilin mutta en onnistunut.
Sä pelkäät seksuaalisen statuksesi puolesta, myönnä pois
Pitäisi ehkä saada enemmän miespuolisia kavereita sinne. En tiedä kuinka epäilyttävältä se näyttää, kun suurin osa "kavereistani" on naisia. Varsinkin, kun molemmat pikkusiskot löysivät sinne. Saattavat vielä pitää vanhapoikaveljeään jonain pukkina.
Storia kirjoitti:Ne keillä on jotain salattavaa tai pelättävää, ongelmia pääkopan kanssa, pysykööt kokonaan poissa. mutta vähintäänkin meidän ryhmästä!
Tuon ainakin teen.
Facebook puolestaan on tällä puolen sen verran yleisempi yhteydenpitokanava ihmisten välillä, että parempi olla.
Vittu olkoon myös sinunkin kanssa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
SaintJohnPerse kirjoitti:Pitäisi ehkä saada enemmän miespuolisia kavereita sinne. En tiedä kuinka epäilyttävältä se näyttää, kun suurin osa "kavereistani" on naisia. Varsinkin, kun molemmat pikkusiskot löysivät sinne. Saattavat vielä pitää vanhapoikaveljeään jonain pukkina.
"I'm most likely to Date 3 People At The Same Time from 7 friends"
Mä olen päivä päivältä kyllä tyytyväisempi, että olen sotkeutunut mokomaan. Ilman tuota en olisi löytänyt uudelleen yhteyttä johonkin so far neljäänkymmeneen vanhaan ystävään. Kuitenkin mun mielestä on naurettavaa rekkautua tuonne jollain nimimerkillä tirkistelemään. Se kun sotii vastaan koko perusideaa - naamakirjaa.
Joten totta tosiaan; paranoidit älkööt vaivautuko.
Just kun rupes kiinnostamaan niin sit kielletään, perkele. Haluaisin kehittää jonkun kaksoispersoonan tänne Kitinäänkin mutta pelkään, että aasi paljastaa mut ip:n perusteella.