Jos ulkonäöllä ei ole sinulle väliä, niin sehän on loistava juttu. Saat helposti pokattua itseäsi rumemmista itsellesi hyvän puolison.prosessi kirjoitti:Tää idealisti ilmoittautuu kertomaan, että ulkonäöllä on liikaa väliä. Hyvännäköiset saavat ihan liian paljon anteeksi ja rumia rankaistaan liikaa. Ihan tyhmää.*alkaa laskea, kuinka kauan ilmoittautuu ensimmäinen idealisti, joka kertoo, että ulkonäöllä ei ole väliä*
Syy suhteettomuuteesi?
Ihmisen mieli toimii useimmiten siten, että deitti-ilmoituksen kuvattomuudelle on syy, kuten kuvallisuudellekin. Jos kuvalla on kontribuutio, niin sitten se. Jos zäänssit laskee kuvan myötä, niin sitten se oma rakas apina jää liittämättä.Zeb kirjoitti:On sillä nyt jotain väliä, mutta nettideitti-ilmoitukseen(kaan) en kuvaa laittaisi.
Kuten aiemmin moneen kertaan todettu, kyse on normaalista vuodenaikojen mukaan menevästä pariutumis- ja eroamisrytmistä.BettyB. kirjoitti:En tiä mistä moinen tila johtuu, mutta nyt siihen on kyllä tultava muutos. Oon kyllästynyt nukkumaan yksin, on kyllästynyt tylsiin viikonloppuihin, oon kyllästynyt kokkaamaan vaan itselleni ja oon kyllästynyt tulemaan aina tyhjään kotiin. Toisekseen, kaipaan yksinkertaisesti miehen seuraa. En tyttökavereiden, en miespuoleisten ystävien, vaan MUN miehen seuraa. Perkele. Taidan tehdä asialle jotain, pystyttää vuoronumerotolpan ja alkaa käymään treffeillä.
Syksyisin iltojen pimetessä ja viilentyessä ihmiset valtaa yleinen turvattomuuden ja yksinäisyyden tunne. Turvallisuudenkaipuu ajaa ihmisiä yhteen aivan kuin lämmin paskaläjä kärpäsiä.
Kevään kynnyksellä kyseinen paskaläjä alkaa kuitenkin olla jo niin viilentynyt ja hajuton/mauton että lisääntyvä auringonvalo sekä siitä juontuva hormonitoiminnan kiihtyminen saa ihmiset irroittautumaan vanhoista parisuhteistaan etsiäkseen jotain uutta ja parempaa, ns. parisuhteiden kevätsiivous. Vanha suhde alkaa tuntua riippakiveltä joka on uuden paremman elämän ja Vapauden tiellä.
Suurinhan osa eroista tapahtuu tiettävästi juuri keväisin (tosin eron harkinta-ajan vuoksi ne laukeavat vasta sydäntalvella, eli just siihen pahimpaan aikaan kun irstaat ja humalaiset joulupukit tunkevat ovenraoista sisään jne.).
Ja näin se homma etenee sykleissä vuodesta vuoteen, taaten ihmiskunnan jatkuvuuden ja eloonjäännin.
Väitän et mahkut löytää sellainen mitä etsisi laskisi kuvallisuuden myötä. En haluaisi n kpl vastauksia ihmisiltä jotka ovat eri aaltopituudella.Pyry-Matias kirjoitti:Ihmisen mieli toimii useimmiten siten, että deitti-ilmoituksen kuvattomuudelle on syy, kuten kuvallisuudellekin. Jos kuvalla on kontribuutio, niin sitten se. Jos zäänssit laskee kuvan myötä, niin sitten se oma rakas apina jää liittämättä.
Edit: En kyllä ole ikinä mitään netistä löytänytkään, taannoisesta yrityksenpoikasesta huolimatta. Eli älkää kysykö multa neuvoa.
Viimeksi muokannut Zeb, 15.10.2007 12:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Buahahaha. Siinä maha missä painitaan.SaintJohnPerse kirjoitti:Mitä teet huomenna illalla?Savannah kirjoitti:Tästä tuli mieleen, että yritän jatkossa vältellä kaikkia kaksilahkeisia. Historia vain osoittaa, että se on kovin vaikeaa, koska niitä pirulaisia on niin paljon mualimassaChap kirjoitti: Kohta SJP pyytää sua treffeille *ennustaa*
- RolloTomasi
- Kitisijä
Otsikon kysymykseen...
Viimeisen kolmen vuoden aikana olen tutustunut vain kahteen sellaiseen ihmiseen, joiden kanssa olisin halunnut suhteeseen, mutta sain molemmilta pakit. Mikä on ihan okei, koska viime viikolla sain varmuuden siitä, että ensimmäinen on ihan oikeasti kusipää, ja viime kuukausien aikana olen vakuuttunut siitä, että jälkimmäinen on ihan oikeasti tyhmä. Onneksi kummankaan kanssa ei hirveästi tarvitse olla enää tekemisissä.
Viimeisen kolmen vuoden aikana olen tutustunut vain kahteen sellaiseen ihmiseen, joiden kanssa olisin halunnut suhteeseen, mutta sain molemmilta pakit. Mikä on ihan okei, koska viime viikolla sain varmuuden siitä, että ensimmäinen on ihan oikeasti kusipää, ja viime kuukausien aikana olen vakuuttunut siitä, että jälkimmäinen on ihan oikeasti tyhmä. Onneksi kummankaan kanssa ei hirveästi tarvitse olla enää tekemisissä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Sinusta on ihan okei, ettet skoraa edes oikeasti tyhmiltä tai oikeasti kusipäiltä? Minusta tuo olisi vielä masentavampaa kuin se, ettei skoraa älykkäiltä ja mukavilta.RolloTomasi kirjoitti:Otsikon kysymykseen...
No kyllä tuokin paremmin on. En ole tavannut vuosiin ketään jota jaksaisin katsella kovinkaan kauan. Olen vain niin julmetun nirso ettei kukaan kelpaa ja tekisi varmaankin ihan hyvää egolleni saada joskus pakit. Saat olla tyytyväinen kun et sekaantunut ääliöihin.RolloTomasi kirjoitti:Otsikon kysymykseen...
Viimeisen kolmen vuoden aikana olen tutustunut vain kahteen sellaiseen ihmiseen, joiden kanssa olisin halunnut suhteeseen, mutta sain molemmilta pakit.
Enhän minä sanonut ettei sillä ole minulle väliä, sanoin vain ettei sillä pitäisi olla niin suurta väliä. Ehkä juuri siksi olen suosinut nettideittejä, että hyvännäköiset kusipäät on helpompaa karsia pois jos ei tiedä heidän olevan hyvännäköisiä, ja kun siloin on myös helpompi karsia pois kaikki ekan viestin mukana kuvan laittaneet hyvännäköiset "njaa, ehkä" tunteita herättävät, koska sellaiset kuitenkin suurella todennäköisyydellä myöhemmin osoittautuvat kusipäiksi.NuoriDaavid kirjoitti:Jos ulkonäöllä ei ole sinulle väliä, niin sehän on loistava juttu. Saat helposti pokattua itseäsi rumemmista itsellesi hyvän puolison.prosessi kirjoitti:Tää idealisti ilmoittautuu kertomaan, että ulkonäöllä on liikaa väliä. Hyvännäköiset saavat ihan liian paljon anteeksi ja rumia rankaistaan liikaa. Ihan tyhmää.*alkaa laskea, kuinka kauan ilmoittautuu ensimmäinen idealisti, joka kertoo, että ulkonäöllä ei ole väliä*
Hyvännäköisiin ihmisiin kohdistuu myös enemmän ennakkoluuloja. Heihin mielletään usein ominaisuuksia jotka eivät ole välttämättä todenmukaisia, mutta ehkä se kompensoi sitä, että he saavat tosiaan useammin asioita anteeksi. Muistelisin joskus lukeneeni tutkimuksen jonka mukaan oikeudessa todistajana olevista henkilöistä sellaiset joilla oli isot silmät ja sirot kasvot herättivät enemmän myötätuntoa ja he olivat myös uskottavampia. (Tiedän tiedän, todella eksakti termi "tutkimus" mutta en muista yksityiskohtia)prosessi kirjoitti: Enhän minä sanonut ettei sillä ole minulle väliä, sanoin vain ettei sillä pitäisi olla niin suurta väliä. Ehkä juuri siksi olen suosinut nettideittejä, että hyvännäköiset kusipäät on helpompaa karsia pois jos ei tiedä heidän olevan hyvännäköisiä, ja kun siloin on myös helpompi karsia pois kaikki ekan viestin mukana kuvan laittaneet hyvännäköiset "njaa, ehkä" tunteita herättävät, koska sellaiset kuitenkin suurella todennäköisyydellä myöhemmin osoittautuvat kusipäiksi.
Niin toimii useimmiten, ja koska oma mieleni ei toimi noin. on minulla taipumusta olla epäluuloinen kaikkia niitä ihmisiä kohtaan, joiden mieli toimii noin. Niinpä valikoimani ovat olleet hyvin suppeat, mutta onneksi riittävät, vaikka en olekaan koskaan laittanut kuvaa ilmoon.Pyry-Matias kirjoitti:Ihmisen mieli toimii useimmiten siten, että deitti-ilmoituksen kuvattomuudelle on syy, kuten kuvallisuudellekin.Zeb kirjoitti:On sillä nyt jotain väliä, mutta nettideitti-ilmoitukseen(kaan) en kuvaa laittaisi.
Deitti-ilmoituksen laatiminen kertoo aika paljon ihmisestä. Joillakin ihmisillä on pelkkä kuva ja yksi lause. Se kertoo aika paljon ominaisuuksista joilla hän etsii seuraa ja mitä arvostaa. Samalla tavalla kuin kuvaton ilmoitus josta näkee, että tekstiin on panostettu enemmän. Itse laatisin jälkimmäisen ja vastaisin jälkimmäiseen mieluummin.
Olisin vaan kiinnostunut?Savannah kirjoitti:Buahahaha. Siinä maha missä painitaan.SaintJohnPerse kirjoitti:Mitä teet huomenna illalla?Savannah kirjoitti: Tästä tuli mieleen, että yritän jatkossa vältellä kaikkia kaksilahkeisia. Historia vain osoittaa, että se on kovin vaikeaa, koska niitä pirulaisia on niin paljon mualimassa
Itse ajattelin käydä lenkillä ja syödä kanapastaa.
Odotinkin jotain tällaista, mutta siihen meni enemmän aikaa kuin oletin, melkein puoli tuntia.prosessi kirjoitti:Voi tulla salmonella.SaintJohnPerse kirjoitti:Etkö pidä paskasta?Savannah kirjoitti: Nääh.
Olen pettynyt. Ryhdistäytykää.
No, kanapastan jälkeen voisin pistellä poskeeni hieman eilen paistettuja pullia.