Ei kissoja tarviikaan _päästää_ yhtään minnekään, nimittäin ne perkeleet keksii mennä vaikka postiluukusta tai katon rajassa olevasta kikkelinpaksusesta tuuletusikkunan raosta.masa kirjoitti:Ei niitä silti tarvitse pihalle vapaaksi päästää, kuten ei koiriakaan.BettyB. kirjoitti: No mulla on tohonkin eriävä mielipide, ei kissat ole tarkoitettu elämään neljän seinän sisällä
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
No tuolta vaanHerra Manala kirjoitti:Mistä sä ton tyttöystävän tähän tarinaan keksit?BettyB. kirjoitti:Oot tunkenu kikkeliäs tyttöystäväs tuuletusikkunan väliin? Oot kyl aika fakiiri!
Nii, ja sun juttujes perusteella, aika vastuutonta toimintaa tyttikseltäs jättää NOIN iso rako ikkunaan!!

Huonosti muotoiltua tekstiä vaan. Se kato luuli et se tuuletusikkuna on sun tyttöystävä.Herra Manala kirjoitti:Mistä sä ton tyttöystävän tähän tarinaan keksit?BettyB. kirjoitti:Oot tunkenu kikkeliäs tyttöystäväs tuuletusikkunan väliin? Oot kyl aika fakiiri!
Nii, ja sun juttujes perusteella, aika vastuutonta toimintaa tyttikseltäs jättää NOIN iso rako ikkunaan!!
Komppaus.BettyB. kirjoitti:No mulla on tohonkin eriävä mielipide, ei kissat ole tarkoitettu elämään neljän seinän sisällä (pl. jalostetut rotukissat jotka ei edes pärjää ulkona). Mutta joo, saat syyttää ketä haluat. En vaan ymmärrä että eläimet jätetään keskelle tietä makaamaan muidenkin yliajamiksi. Ja tämä koskee kaikkia oravaa suurempia eläimiä.
Ne levyttävät oravatkin särkee mun sydämen, niitä on kesäaikaan aina enemmän, lienee hyppelehtiviä poikasia jotka ei vielä yhtään osaa varoa autoja. Olisi hirveää joskus ajaa itse jonkun elukan yli. Itse hiljennän tai pysähdyn aina jos näen, että joku eläin tsiigailee ylityshetkeä kadunlaidassa. Viimeksi kyseessä oli orava ja sitä ennen fasaanipesue. Muut autoilijat luultavasti pitää mua hulluna.
En, luovutin ja unohdin sen suolan kauppareissulla. Huomenna mennään niin ku ihan asumaan asumaan sinne ja varmaan viikkiksen aikana tulee konetta enempi testailtua. Vähän kyl kato piti muuttokamoja kuskates koklata ku aika khuuli tollanen vempele, jolla on aivot, ihan uus juttu mulle... Mut mut, ajattelin etsiä sen ohjekirjan sivuuttakseni moiset suolaherjat, edelliset asukkaat on varmastikin säilyttäneet kaikista vehkeistä lappuset (jääkaappikin tarttee, oon ihan hukassa sen kanssa!).Herra Manala kirjoitti:Saiksä sen jo toimii?
Kiitos kuitenkin pus, laitoin jo toistamiseen korvien taa (mitähän siel on hih!) nuo tablettikritiikkis.
Arvaan, että havittelee rinnalleen miestä joka ei ole niiiin kiinnostunut seksistä, kuin miehet nyt noin yleisesti ovat. Insinöörithän, noin yleisesti, ovat enemmänkin kiinnostuneita kaiken maailma härpättimistä kuin naisen seksuaalisesta olemuksesta.Googlebot kirjoitti:Miksi kysyt? Onko sinulla jokin tietokoneongelma?
Panettelua ja parjausta. Siis nainenhan on mitä kiinnostavin tekninen härpätin, jota on kiva rämplätä!William Somerset kirjoitti:Arvaan, että havittelee rinnalleen miestä joka ei ole niiiin kiinnostunut seksistä, kuin miehet nyt noin yleisesti ovat. Insinöörithän, noin yleisesti, ovat enemmänkin kiinnostuneita kaiken maailma härpättimistä kuin naisen seksuaalisesta olemuksesta.Googlebot kirjoitti:Miksi kysyt? Onko sinulla jokin tietokoneongelma?
Ongelma. Ensi viikonloppuna on lukioni 125-vuotisjuhlat, ja pukukoodina on tumma puku. Nyt en oikein osaa arvioida, että missä menee alipukeutumisen raja, ylipukeutumisesta nyt puhumattakaan. Sen tiedän, että minulla on taipumusta alipukeutumiseen, joten - kääk - miten minun oikein pitäisi pukeutua? Siellä on kuitenkin vanhoja luokkakavereita, joten en myöskään halua näyttää siltä, että olisin menossa linnan juhliin.
Mustat suorat housut ja joku tumma nätti paita. So simple?prosessi kirjoitti:Ongelma. Ensi viikonloppuna on lukioni 125-vuotisjuhlat, ja pukukoodina on tumma puku. Nyt en oikein osaa arvioida, että missä menee alipukeutumisen raja, ylipukeutumisesta nyt puhumattakaan. Sen tiedän, että minulla on taipumusta alipukeutumiseen, joten - kääk - miten minun oikein pitäisi pukeutua? Siellä on kuitenkin vanhoja luokkakavereita, joten en myöskään halua näyttää siltä, että olisin menossa linnan juhliin.
Taitaa olla alipukeutumista tuossa porukassa, ovat suurelta osin sitä rasittavinta "bättre folk" -porukkaa, joita kestää yhden illan viiden vuoden välein. Nimim. "Mitäpä sitä ei tekisi stalkkauksen vuoksi."ninnithequeen kirjoitti:Mustat suorat housut ja joku tumma nätti paita. So simple?prosessi kirjoitti:Ongelma. Ensi viikonloppuna on lukioni 125-vuotisjuhlat, ja pukukoodina on tumma puku. Nyt en oikein osaa arvioida, että missä menee alipukeutumisen raja, ylipukeutumisesta nyt puhumattakaan. Sen tiedän, että minulla on taipumusta alipukeutumiseen, joten - kääk - miten minun oikein pitäisi pukeutua? Siellä on kuitenkin vanhoja luokkakavereita, joten en myöskään halua näyttää siltä, että olisin menossa linnan juhliin.
Vaikea kysyä, kun en tosiaan tapaa noita kuin viiden vuoden välein, koulun täyttäessä tasavuosia. Ne joita tapaan eivät osallistu noihin juhliin...Pyry-Matias kirjoitti:Kysy joltakin kanssaosallistujalta, mitä hän aikoo laittaa yllensä. Pähkäilkää homma yhdessä. Jos kaksin mokaa, niin sehän ei edes harmita.prosessi kirjoitti:Ongelma.