Ruokapäiväkirjat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tiistai:

* ruispuuro vatuilla ja rypsärillä, laatan jälkeen vähän mehukeittoa
* pakastepinaattikeitto munalla, piimää
* muutama porkkana
* lihaperunasoselaatikkoa, vihreetä sivuun reilusti
* punajuuria ja pari riisipiirakkaa
* raejuustoa ja porkkanaraastetta, teetä teetä teetä
* possun ulkofilettä, lohkoperunoita, miehen tahnaa (siis tekemää jotain, öh)
* rahka leseillä

* rivi tummaa suklaata yöpalaks

Keskiviikko:

Tismalleen sama mut possufile vaihtu lemmuun ja suklaata tais mennä parikin riviä. Minäkö tylsä. :shock:
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Täällä taas...

Ruispala margariinilla, kinkulla, paprikalla ja kurkulla (jonkun muun tekemä, hui!)
Lohisalaatti
Mozzarellatikkuja 3kpl
Pala suklaista täytekakkua (no oli kurssijuhla!)
1kpl Ruis100-leipää
2 siivua 5% Aamupalaa
Porkkanaraastetta ananaksella
2 satsumaa
Vettä, teetä, light colaa, cola zeroa, mehua
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Torstai:

* 2 munan munakas, 3 kalkkunanakkia, ruispala becelillä, kinkulla, juustolla ja kurkulla, mehukeittoa ja teetä
* pari luumua
* appelsiini, bansku ja purkki ehrmannia tehosekottimeen surrur
* puolikas maksalaatikosta, piimää
* kasvissosekeittoa raejuustolla
* lisää samaa + 100g possua pannulta (kermapippurimarinadi)
* muutama iso porkkana, piimää
* puolikas rahka, teetä

Mun on pakko syödä just noin usein tai muuten lähen pizzalle. En tajua miten selviätte muutamalla aterialla!!11
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2579
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Viesti Kirjoittaja Clay »

11.10.2007

Aamupala: 1 ympyräinen nokkosvarrasleipä, 2 riviä Pirkan hasselpähkinätäytteistä suklaatia
Lounas: about 300 g kirjavaa lohta, perunamuusia (550 g perunaa, kermajuustoa, granapadanoa, purkki smetanaa, mätitahnaa), kolaa
Päivällinen: Atrian kermaisia tilli-yrtti-perunoita 300 g pussukka, about 100 g kirjavaa lohta, kolaa
Iltahyvää: Pari suklaavanukasta, pari Eldoradon pähkinäsuklaapatukkaa
Nyt penikseni on fantastinen!
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetzu kirjoitti:Mun on pakko syödä just noin usein tai muuten lähen pizzalle. En tajua miten selviätte muutamalla aterialla!!11
Sä oot hei raskaana. Meillä muilla ei ole mitään tekosyytä syödä 24/7. Ainin, pitääkin käydä päivittämässä kilot.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

BettyB. kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mun on pakko syödä just noin usein tai muuten lähen pizzalle. En tajua miten selviätte muutamalla aterialla!!11
Sä oot hei raskaana. Meillä muilla ei ole mitään tekosyytä syödä 24/7. Ainin, pitääkin käydä päivittämässä kilot.
Ei ku mulla on sama muutenkin... Joko syön kokoajan tai sitten en ollenkaan. Pyrin syömään. :D
William Somerset

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Geetzu kirjoitti:Mun on pakko syödä just noin usein tai muuten lähen pizzalle. En tajua miten selviätte muutamalla aterialla!!11
Mä tunnen sun tuskan, rakas. Lompakossa käy melkoinen suhina kun joutuu mättämään tavaraa turpaan koko ajan. Ja kun on pakko yrittää pitää jotain laatutasoa, niin kaalliiksi käy. Syöminen Suomessa on kallista, aivan liian kallista. Muutan kohta jonnekin veroparatiisiin. Ja mä en ole raskaana!
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

William Somerset kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mun on pakko syödä just noin usein tai muuten lähen pizzalle. En tajua miten selviätte muutamalla aterialla!!11
Mä tunnen sun tuskan, rakas. Lompakossa käy melkoinen suhina kun joutuu mättämään tavaraa turpaan koko ajan. Ja kun on pakko yrittää pitää jotain laatutasoa, niin kaalliiksi käy. Syöminen Suomessa on kallista, aivan liian kallista. Muutan kohta jonnekin veroparatiisiin. Ja mä en ole raskaana!
Nii-i! Ja mieti ku meilläkin koht syö neljä tyyppiä kalliisti, ihan niin ku teilläkin! Kasvava muksuhan syö jo varmaan 4-vuotiaana kaloripitosemmin ku minä 25-vee! Perkele. Mulla menee joku 200 viikossa kauppaan tällä hetkellä, siinä on kyllä miehen tupakkeja mukana ja muksunkin vaippoja, mut tuntuu silti aika isolta. Täytyy laittaa ihan ylös nyt kuukauden ajan josko jostain vois vähän säästää tinkimättä laadusta...
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Viesti Kirjoittaja Camilla »

-viljajugutti, maitokahvia
-pari haarukallista moussakaa (pahaa), salaattia, tomskua, kanariisimömmöä, lasi maitoa, puolukkakääretorttua ja vaniljakastiketta
-4-viljan pussipuuro
-kolmen munan munakas juustoraasteella, 1 Crowmoor, puolikas lonkero, 5 hapankorppua
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Perjantai jääköön tilittämättä, alkoi kyllä kiltisti lohisalaatilla, jatkuikin salaateilla ja paahtopaistilla, mutta päättyi lukemattomiin siidereihin, kuoharilasillisiin ja puoleen pulloon Amarettoa. *köh*

Eilen:

Yökylän tarjoamat pari paahtoleipäsiivua emmentalilla (miehillä ei oo terveellistä ruokaa koskaan!!)
Kanawokkia nuudelilla
Pikku lautasellinen tonnikalasalaattia kevytsååsilla
2 pusua
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Viesti Kirjoittaja Camilla »

-Itsepuristettua verigreippimehua lasillinen, teetä, kaksi paahtoleipää edamilla
-pieni juustohamppari, mäkkärin jogurtti hedelmillä, pieni kokis
-iso kahvi ja pari irtokarkkia
-kinkkupanini
-tomaatti ja mandariini, turkinpippurijätski
Savannah

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Pitsaa ja vähän lisää pitsaa. Niin ja kokista.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vatsa ei toimi. Painan 4 kiloa enemmän ku perjantai-aamuna, joten enpä taida miettiä ruokaa ees tän ketjun muodossa hetkeen. Kivakiittimoi.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Geetzu kirjoitti:Vatsa ei toimi.
"Rakas päiväkirja, nautin tänään aamiaiseksi tuopillisen Levolacia..."
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Uskalsin nauttia pari lusikallista, jonka lisäks rouhin leseitä pirtelön sekaan niin perkeleesti... Ja lupaan jättää vihdoin juustot pois. Viikonloppu oli aika triplajuustoisa.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Eilen (äidin hoteissa):

Ruispala kalkkunaleikkeellä
Hernekeittoa
Makaronilaatikkoa ketsupilla
Kaksi mandariinia (tjtn.)
Kourallinen sipsejä
Viipale Dallaspitkoa (oli muuten ihan shittiä)
3 ohutta joulupiparia
Teetä, vettä, Pepsi Maxia
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pe noin klo 1900 -> Su noin klo 2200

10 litraa kaalikeittoa

- 1 iso kaali
- n. 1.7kg possun ulkofilettä kuutioituna
- 500g sekavihanneksia
- 2 miedohkoa chiliä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Viesti Kirjoittaja Camilla »

-kaurapuuroa, teetä
-kalkkunapastaa, salaattia, raejuustoa, lasi maitoa, näkkäri, pieni suklaakiisseli
-kevytviili, pala näkkäriä, 1 siivu metvurstia, kahvia
-appelsiinimehua, 2 palaa ruisleipää, kreikkalaista jugurttia ja hunajaa
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kanatortilla
3 mozzarellatikkua
Caesar-salaattia, 100g vuohenjuustoa, oliiveja, aurinkokuivattuja tomaatteja ja pepperoneja
Kaali-porkkana-ananas-raastetta
Teetä, light colaa, vettä
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2579
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Viesti Kirjoittaja Clay »

Tuli niin terveellinen maanantai, että pitää ihan raportoida.

15.10.2007 Ma

Aamulla: Muutama viipale hunajapaahdettua broilerifileleikkelettä
Lounaalla: 2 kuppia kahvia syvänsinisen maidon kera
Päivällinen iltasella: 550 g kukkakaalia ja 300 g nakkeja keitettynä, jonku verran voita kukkakaalin kanssa, 6 ruispalaa tomaatin, salaatin, voin ja metukan kera
Yöpala: 2 kuppia kahvia maidon kera

Hizzi! Unohtu puolikas pussillinen n. 75 g rusina-maapähkinäsekoitusta kauppamatkalta palatessa ennen päivällistä.
Nyt penikseni on fantastinen!
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tää päivä on sensuroitu, en halua kirjata sikailun määrää, sillä ruudulla siitä karmaisevasta asiasta tulee entistä todempi. Onneksi kalorit ovat kuitenkin pysyneet alle kulutuksen. *ruoskii itseään ja järsii porkkanaa*
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Estin tänään Elukkaa syömästä kahta juustohampurilaista. Kuulemma olen terveysnatsi.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2579
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Viesti Kirjoittaja Clay »

prosessi kirjoitti:Estin tänään Elukkaa syömästä kahta juustohampurilaista. Kuulemma olen terveysnatsi.
Ehkä sun pitäis muuttaa viiksityyliä.
Nyt penikseni on fantastinen!
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Clay kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Estin tänään Elukkaa syömästä kahta juustohampurilaista. Kuulemma olen terveysnatsi.
Ehkä sun pitäis muuttaa viiksityyliä.
Ehkä. Luulen kuitenkin että tämä sirkustirehtöörilook on asiaankuuluvampi.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

prosessi kirjoitti:
Clay kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Estin tänään Elukkaa syömästä kahta juustohampurilaista. Kuulemma olen terveysnatsi.
Ehkä sun pitäis muuttaa viiksityyliä.
Ehkä. Luulen kuitenkin että tämä sirkustirehtöörilook on asiaankuuluvampi.
Punainen frakki, silinterihattu ja piiska puuttuu. :P
Vastaa Viestiin