Vihtahousu kirjoitti:Hyvää huomenta. Töissä ollaan.
Huomenta, minäkin olen. Työmatkalla löytyi muutamasta mutkasta jäätä. Miksiköhän siinä vaiheessa kun huomaa että on liukasta on pakko painaa lisää kaasua?
Kimmen kirjoitti:Miksiköhän siinä vaiheessa kun huomaa että on liukasta on pakko painaa lisää kaasua?
Jaa-a, itellä ei ole ainakaan tuommosta ongelmaa. Gun on liukasta niin sutimisen esto palauttaa kuskin keulimiset takas ruotuun. Ajeltiin duunikaverin kans aikamoista haipakkaa tänää töihin, ei voinut jäädä jälkeen, mutta oli pakko luovuttaa koska tuli mieleen että saattaa olla liukasta.
Oon nyt ollut s-postiyhteyksissä erään naisen cans joka haluis mahdollisesti vaihtaa kämppiä päittäin miun kanssa... nyt venaan sen replyä ja käyn tarkistamassa postini joka tunti, aika hullua. Mut se kämppä vaikuttais ainakin paperilla aika mun haluamalta, kaksio partsilla kauppakeskus Columbuksen vierestä. Vuokra tosin nousis parilla huntilla mutta neliöitäkin tulis 20 lisää, eli toinen huone.
Kiitos. Eräs ihminen täällä sai mut juuri niin raivon valtaan yv-vinkumisellaan, että suorastaan tärisen. Ei ole näköjään ihmisen omaan napaan tuijottelulla mitään rajoja
swirl kirjoitti:Kiitos. Eräs ihminen täällä sai mut juuri niin raivon valtaan yv-vinkumisellaan, että suorastaan tärisen. Ei ole näköjään ihmisen omaan napaan tuijottelulla mitään rajoja
Yhdyn tähän. Tuijotin hetken suu auki yyveetä, etsin piilokameraa ja tajusin tänä olevan sittenkin totta. Jösses.
swirl kirjoitti:Kiitos. Eräs ihminen täällä sai mut juuri niin raivon valtaan yv-vinkumisellaan, että suorastaan tärisen. Ei ole näköjään ihmisen omaan napaan tuijottelulla mitään rajoja
Yhdyn tähän. Tuijotin hetken suu auki yyveetä, etsin piilokameraa ja tajusin tänä olevan sittenkin totta. Jösses.
Joo, mäkin vähän ihmettelin tätä. Odotin yhtä ihan toista yv:tä saapuvaks, ja sit tuleeki tämä. Nyt ei kyl tosiaan ihan hiffaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Huonosti nukuttu yö takana. Kuorsaavat ihmiset ovat vitsaus kanssaeläjille. Mikään ei oikein ota sujuakseen tänään. Mistä minua rangaistaan? Onneksi kahvi on keksitty.
Joo, mäkin vähän ihmettelin tätä. Odotin yhtä ihan toista yv:tä saapuvaks, ja sit tuleeki tämä. Nyt ei kyl tosiaan ihan hiffaa.
No tähän vois jo melkein lähteäkin mukaan! Gattiksen tekemän Kitinäfeikkityttökalenteri, överihyvä idea.
Mut ei, ku tosiaan totuus oliki ihan boring, niinku Swirli tuossa mainitsikin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.